娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-5-1 09:21 PM

[5/02吹水加分題] 人生在世

大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?{9G UUck\
e ?[S%?"]yRS}_
父母生左我地出來, bb1o_2L
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死
5Z0N-k F&bP 到底人生為左咩? 2c0v!m!~#S i
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...yW9scW.m1w
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
9y"D }&ed ` B9~ 親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...f WOK_*h9\
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...f$l+S*He

[*H|Qm*~b'k 到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...0j#{5PAg)R!W'o
小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...6qgTg,`
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...
/{.G7U.S$@ i2PD$Dy
|0^/HsH u 是否好誇張?
Qq,Z\EeF3s 但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?)Q/b([U(I(q2j
大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢? 莫非是等死?
8UP.z;AD%P0r)q 是否有有d野應該要做既呢?ei4E5x;\e Z.I
大家分享下吧:)*EF5Q)amQ.Ub6~

}!L#Z:o:?j$S [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 10:44 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-1 09:33 PM

我同意人係為呢個世界而生存的~

sfxc0000 發表於 2005-5-1 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:
N7c6R7IXGx8cX 大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?.u{,aM#Q^a
F/[y/BMq;HK(S
父母生左我地出來, :v7C2s[#Ha.E ]J
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死o`9C rB @;[
到底人生為左咩?
#zm"Dx9}%w Ym 錢? 我出世果時明明唔鍾意格...
3W O;I]z.M9M8te~1H 女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
?%dU.z Ge 親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃... r&D6Q2d5t*V G?#c
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...N9r;{ N'[[Q6DI C

/G!fM_|4o\*gT 到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...CK-l9xB
小弟的領悟是... [color=Red]人是為幫助呢個世界而活的...
-x6M sXWX%iK 為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...[/color]
"D-R hQ9e.Jb&?
,VzBN UOW\p 是否好誇張?+Q(p#B`/sU1_\4^5In6G
但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?#G2u$~JD
大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢?*K~({Ueb!Wv
有咩係應該做既呢? @x'aTKi+~ e
大家分享下吧[/quote]
p7OD4s%~ ]%t?
+g`vKf`u 我好認同你呢個想法~~~#lr,G o0o2~ ~\ F
但小弟就冇咁偉人囉~~
0B,@-x x'N.Pb7f LvO 我認為我一出生係要做自對鍾意做o既野囉~~/JJ9`)x(QU
細個咪食完就訓, 訓完就食~~*?\$d`(yd x
大個左咪為左照顧父母而生存囉~~ p6GD8W;hj
到老左可能咪等死囉;)"V|_w w8E
所以本人認為人一生係黎呢個世界及時行樂囉~~$k/b ROs]t
可能你會覺得我比較膚淺~~但呢個係我e+o既想法~~~x St I&|#I7}1S
可能第時都會改變都未定^^"

月月鳥 發表於 2005-5-1 09:42 PM

我認為父母比得個機會我們Nb4A6Ok7aq)E X
我們便應好好珍惜
&d%Zr8j ?&W(c 我會選仁德、孝、忠信'kF`X c%cP5E
年青人在家孝順父母,敬愛只長;做事謹慎,守信,
1Ih/q3dO uxE 實行以上德行
HuN7n\/V 事父母幾諫,看到他們心意而跟從、尊重、不埋怨9e3N/K#V-_{/x*D
至於守信,一人mo信,等如一輛冇軸的車子,就不能行

abc123aa 發表於 2005-5-1 09:47 PM

我希望第時可以為足壇做返d野

Asurada129 發表於 2005-5-1 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:X$gB0k9n]"G W%`%xQ
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?D6Yov%ni
JgK"g[!z+i7O.W
父母生左我地出來,
n-f|5Ef \%u7r;~q 好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死Y{ D+i.Qy0R
到底人生為左咩? g:A C_%K:xcKME p
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...lr-X }]
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...5Ou!x_c)ZD(F
親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...
t tO8G~-l.@0R!|N5T 自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...
}&p*L'JsrA
6d%@/O*A&VSH 到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...
ApIX Pp^&l$Zo 小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...T(ikE(_(a*f
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...
Q2U;mI h"X DXDV-@2|,p#t
是否好誇張? [~(~xg,di
但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?3F^?*z8Ew5T
大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢? 莫非是等死?
n+z6`#w"z&?"b 是否有有d野應該要做既呢?
1w x:c:|r%[7Jt X 大家分享下吧 [/quote]-|CDgI(n$u
我覺得每個人在世都有自己既崗位...每唔同年齡/階段都會朝向不同既目標努力
(m] xt[lgf$} 而每一樣野都係式式相關...就好似人際關係甘..大家互補不足方能有成....不要只以為自己幫人其實係另一方面可能別人又幫緊你...所以我認為人黎到呢個世界係要同不同既人配合去創造新既局面..

Crapcake 發表於 2005-5-1 09:52 PM

我覺得人黎到呢個世界就係要知自己黎做乜,好玄AR可??:P
Saq1{!g
@t4vLn 好多人既頭十八年都係受人控制,一路由父母供書,老師教學,無論你將來會唔會用果樣知識,UZ |.mL c
你都無得選擇~能夠做到既~就係不斷地接受~我覺得如果你係呢十八年係咁過既話~公喜~你唔會知你出世黎做乜,因為你跟本唔會諗~可能會偏激D~但我見到既就係咁~Y L ~ \;c,{)F4S iC

&qwHe!g4H&N S D阿爸阿媽成日覺得你唔聽佢地意見就係錯~我覺得係bullshit~係~無錯佢地係多experience D~但如果唔跌下痛下~又點會成長~做人最緊要有自已主見~~LLyS7U;bs5x
8l&S!m DMPS
諗清諗楚自己將來條路點行~要話俾自己知我黎呢個世界就係因為我有一樣野係獨一無二既~而生存就係要搵佢出黎,再用黎幫其他人~(死LA~唔知自己講乜LU~)

jason williams 發表於 2005-5-2 12:11 AM

享受人生!
| t8U]b(v 再重申一次我對人生的看法正如: the sims 依隻game4\!p'kBHX
我相信我地只係比一樣不知名既野控制, may be god, jesus, et, or we are just a program OA!gS'_!Qk'g
so what can i do is just to follow this game rule to enjoy this game
6J e1N$g+p K T[f? 但要點先算享受, 首先就要活得問心無愧, 對我黎講行得正企得正, 活得無愧 = 簡單既快樂人生ct2g7q?O[$]
再要求多d就希望有d野會令我人生更有意義, 令我感自豪同光榮, 老左可以講出黎比d孫聽
;DoPK+wR;y6L 總之最重要都係要活得快樂, 唔好hea hea下o甘過左佢, 唔使一定話要出人頭地, 最重要係唔好做d害人害己既野 qT@s aT1sb8{
2IWZlP1wx$P8e\
盡量享受每一刻!_Q4O*H6J4n^Ex X
引用 Beyond's a song:
Ub v%mJF(v
,a2H;xR x4w gA;g \[S;R5O
<活著便精彩>
:I1uU4i/a$qu{6B0ic 3sc4bP }.a R*amS
從來也相信有轉機Uk w"l*g zZ
望往事好像一齣戲
V dcm u0lQ 別要為這世界5e {TM3N:^
太過傷悲
@}*S)SIa-q
ex4jG}iN"B*`b/} *隨時間經過我身邊7vhQ%~h,V9H#h9u
赤子的心不改變]I4Z-|e
怎樣開始
fpyq#oK 怎樣終止7V0u b0y8{r'H!`

U}$L&Mr)fEn 誰甘於一生都壓抑o5TG,]X W%L
誰可不捨不棄4H_%e~j1fp,~
人終需相信自己
:x\X,A(yS Y+YN 人終需依靠自己
*OMa;D3P+k Y2t K"f D,g;B
#a2G&[h5e$FKHA 曾話過    我活著便精彩
v e)I9m y V,{$y;k 無論你    始終都睇不到我T ycH|%K
仍然無懼    我有我的根據
'dVKhQ@%`'C2o 是錯對    也不枉過

JCer 發表於 2005-5-2 01:59 AM

呢個問題...我由中三到依家我都未完全地參透個答案...
7qe.o?~)L}7B 又係因為呢個問題, 已經隱閉左3個月$?['v\(U6Dd[ E
既然係唔知人生在世既目的, 咁不如隨心所欲, 做自己喜歡的事6Z+HFP Z3`{
找一份自己想做/有興趣的工作, 學自己想學既野...
;r)cgP/xs,_ 可必只是盲目地做金錢的傀儡呢, 日日好不願意地起身返工, 之後又比人話你做野做得唔好...太無引$p u V;`f0~2Pqu
我相信,如果你有一份自己喜愛既工作, 你心靈上一定唔會覺得累的(劉德華係一個例子)k4X^ LZuT4y
唔講太多了, 因為開始離題...%{w5D`hj EG Z]

}_%U/~9U*fa(t 人生在世應該 隨心所欲, 盡量發揮自己的優點, 堅持自己的理想...
D1Y!x t4z"E2~0UTk1^
;F1tQw&pz Beyond  --  走不開的快樂4L9`2~Y(]q6Z*B3w

b@)}^6aAjO[ * 開開心心不應苦腦自縛
&[d VC.|?l 只須胸襟懂得變作深海+[7P9\:g3qyPDm
開開心心不應追究什麼
W1o(?,?%J-WWKM2g 只知通通不必介意
R w'S:}#zH2m 快樂也走不開 WOO OH
-P3i4k,|(n~*} vf0V~v
世界縱使灰暗冷冰
5U+HgA1w,G 又話未世不斷壓迫1^j,I3lqf
人人逃避與忐忑|%u+o ~*lB5qC
繁華的都市 人群都失去感覺
1O5Q"Dw,^r:P1z 世界每天不斷兢爭
'r9iUA Oa2R 道路亦有起伏變改,U#_U Ce4o
誰人能為你更改
8L9n?t+T.g`:H 平凡中的你 平凡中的我不錯
j `\cb h5WW]DLdkB
# OH... 不須抱怨跌倒了
%S0V2OgG-i^3O 快樂在暴風內尋om!\Qev }o|
做人也會開心
7Q+as;F:HH "Pm ? nKZ:`J"B
冷雨冷風鎖著你心,@9DULPAmo `
若是為了這便嘆息)KAi'Ir:H*ww
垂頭尋覓你的影'FLt7O$@u
人群中的你 誰人可給你安慰
5k5r;{3`~a$P\
5B1g9\~RB [[i] Last edited by JCer on 2005-5-2 at 02:06 AM [/i]]

advvda 發表於 2005-5-2 02:01 AM

我都成日會想這個問題,但完全無答案,而且想完會好痛苦,或者因爲我喜歡有答案的嘢。
{ a^S K | 又或者因爲覺得生活好無謂。q!?&N`:z"\ M5F'bc
又或者因爲覺得自己無能力改變。6@/L1d^tl i5i
'E7K.I-UqRxA
個答案係乜我唔肯定,我肯定想得太多會令我好辛苦。"L{+uJb
Xmo'B[
只可以講 u6at)b f
Life is a tragedy for those who think and a comedy for those who feel.
Qj1P~6I 我調轉原先個版本,但發覺一樣行得通。

so1874 發表於 2005-5-2 11:01 AM

[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=267094&checkid=c8db0[/img]6yt(c'oO^ c
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=267095&checkid=1a6aa[/img]Jc1s0K ?9m'E+p
[size=5]THAT'S [color=Red]MY ANSWER[/color][/size]....;)
!JUCR p^tFO G5e)H?ESy}
[[i] Last edited by so1874 on 2005-5-2 at 11:03 AM [/i]]

DXneo 發表於 2005-5-2 12:36 PM

Don't think too much
u;a*?Xw,R P9je ZS 人生只係繼續世界既生老病死呢個cycle,我地只係流水中一小水點

michael~~ 發表於 2005-5-2 11:12 PM

[color=Red][size=6]做好一個人[/size][/color])B.Bi"G\Ot
和愛自己的人一起:家人,愛人,朋人,EffVf5Een"`
賺$$$$$$......

nodrog 發表於 2005-5-3 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-2 12:11 AM:
;gm$GW t5i.l 享受人生!
9V%LY&|!j9r`/L 再重申一次我對人生的看法... [/quote]ap!zh&e"WM

7v,[e&JY6Z\W totally agree agree with you! life is a chance for us to enjoy!

發表於 2005-5-3 01:58 AM

我問過一個人,佢答我為左交配=.=繁殖後代"bgz,|TYY C
'y[ W3?:j*~S9c(z"u
我現在只想找到愛....肉麻=,=

Gretzky 發表於 2005-5-3 01:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind69 發表於 2005-5-4 05:31 AM

人生在世就是為了解決問題,
eb#j5R8qD 解決故人遺留下來的問題。

ianiankuan 發表於 2005-5-4 01:58 PM

人生係為左.............B"o.j'X T4}Bv0y4?n3K&rQ
iL L z*| g |4J
n/L8Ng @z
[color=Black][size=6][size=5]出人頭地[/size][/color][/size][/color]

wolfevil 發表於 2005-5-5 02:53 AM

人未必可以做到自己喜歡既事, 因為要搵錢過活(尤其係經濟唔好) D+th*Eou` M([;O
不過如果有時間/$許可下就可以做下d 有意義既事+}V-\ q}r%R
好似義工,幫下人幾開心既

膠佬 發表於 2005-5-5 12:58 PM

我覺得人世可以做好多嘢 , 9y|9\3Mz H#P
讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩 , 去旅遊 ...... {+UfLa&pYI
我覺得只要安安穩穩生活 , z`Bx^
抱住樂觀 , 希望嘅心態 ,
vt lxK 人生中都可以有好多樂趣 .

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.