娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuzhiliang111 發表於 2005-5-5 05:20 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:{c0z)Z3A7?3y"i
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做... [/quote],Hh xGyX
我非常同意你的看法!個人認爲人活在這個世上不但要追求個人的快樂和幸福,同時也要為這世界的繁榮昌盛努一把力。不要去傷害任何人,不要過多的索求爭取盡量地去付出!保持樂觀開朗的心態,善待一切生命。這樣會給別人帶來快樂,給世界帶來和平!使我們的世界更加的美好。
&B HN#W2{ l!X @
y/}T U~1}o [[i] Last edited by yuzhiliang111 on 2005-5-5 at 05:27 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-6 10:08 PM

人生就好似一場遊戲~~ dhSV%g^:i?+q
每個階段就好似每個關卡~
)h#J"eM4Z*m 你過唔到關就GAME OVER,][3K7[qV%b#FND
你如果識享受呢個遊戲, 你就會鐘意呢隻GAME
#TeXMl)H 如果你唔鐘意玩呢隻GAME, 你就會玩得好辛苦~
bc UigUG-V uf 好想OUT左隻GAME,你就會選擇棄權( 自殺 )~~
"J}4n{ B 人在年輕時就好似學習關卡, 又易玩又好玩~~
uv3Q["|| 大個左就好似冒險關卡~ 到到年老就係你既ENDING~
]+TW!D.w6Z0Z 個ENDING好唔好, 就要睇你係GAME 入邊有冇好好咁去玩~
;}#h I*I_;j`:XS 人死左, 等於一個新GAME既開始~9r/R0{ M6[ t-V9f
人不過係GAME入邊既一個角色~ 跟隨GAME既提示去玩~~5hc*i3Fx'EExk
贏同輸, 就係睇你每一個選擇!!

escalation 發表於 2005-5-6 10:31 PM

對我來講, 我既"人生在世"目標... 就係要追求到"[b]不枉此生[/b]"既感覺~$dB9h.a
到目前為止, 自己既生活依然渾渾噩噩/HT ?]M&J
只希望能先完成學業再作打算... (仲有一年畢業)q;xb&X RE'n
c$qZU'_xvK k
對我來講, "[b]不枉此生[/b]"主要係兩樣野?3N:_:u'nZ0U~qEN
第一係得到理想既伴侶, 一起去追求人生, 談一段美滿的愛情...
i1O?"^ s't{ 可惜... 咁多年來痴痴追求, 每一次都只有希望... :(
L'k Vo0kR h,` 唉... 每一次... 都只有希望...
-u m9awi/X;gsl/_3w
t5_a5c F LiR 第二係得到廣闊既圈子, 一大班人為你歡呼, 喜氣洋洋
An7Rn#gQ&?"LU-@ 有時我都幻想自己有朝一日事業有成,
:p'N0b+Y F 大班朋友一起在華麗的宴會大廳慶祝,
4okK xBU 我在賓客間穿梭, 大家面上充滿歡笑, 一齊舉起酒杯一飲而盡... :P
!Gs B^E(o)Iv"V &HU5kx&D j S)?
唉, 人生在世... 能夠做到以上兩樣, 真係[b]不枉此生[/b]了...
w3Xg }*}e!@
bFlMmYd [[i] Last edited by escalation on 2005-5-6 at 10:36 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-5-6 11:37 PM

開心咪得

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.