[5/02吹水加分題] 人生在世
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?^TB{7T7@t
父母生左我地出來,
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死
到底人生為左咩? e/?9vlD+A#l
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...VeK9@h,s L~
親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...
?&zs]%|0kVz&|)h
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...;\EM-}j
小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...&` oM w[ Q
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...
是否好誇張?
但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?
大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢? 莫非是等死?5f)h!}[email protected]#q)[Y L
是否有有d野應該要做既呢?
大家分享下吧:))X4D1{\G eA
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 10:44 AM [/i]] 我同意人係為呢個世界而生存的~ [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?
i%_[{0umy
父母生左我地出來,
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死Z7b d'CNT/a
到底人生為左咩? !qK#\4X(V~^$hK3{
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...0H@F#qRAP
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...F{"G1D?3q
C,WA!g {/J-nvt
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...
小弟的領悟是... [color=Red]人是為幫助呢個世界而活的... Z(Pf8i DsbC;s,u:G$F
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...[/color]v.iJ\w%cN-h#X
[/\Z\/r
是否好誇張?
但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?
大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢?LWEX}$Kc*i].D(U
有咩係應該做既呢?
大家分享下吧[/quote]
? e OBT&m'@S
我好認同你呢個想法~~~
但小弟就冇咁偉人囉~~
我認為我一出生係要做自對鍾意做o既野囉~~B tc K-h
細個咪食完就訓, 訓完就食~~
大個左咪為左照顧父母而生存囉~~
到老左可能咪等死囉;)%a9}!~ A ]9g8u%Z
所以本人認為人一生係黎呢個世界及時行樂囉~~D%s8j$Wh
可能你會覺得我比較膚淺~~但呢個係我e+o既想法~~~
可能第時都會改變都未定^^" 我認為父母比得個機會我們
我們便應好好珍惜
我會選仁德、孝、忠信?cfiL f7d
年青人在家孝順父母,敬愛只長;做事謹慎,守信,xHmf@,~x ?
實行以上德行*B N%Av g qh
事父母幾諫,看到他們心意而跟從、尊重、不埋怨8XV| q_ V&n
至於守信,一人mo信,等如一輛冇軸的車子,就不能行 我希望第時可以為足壇做返d野 [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:9W*^ B?v/LeD+|j
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?
父母生左我地出來, 5AB&k5OT
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死
到底人生為左咩? *KJ)?xJn-h?
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...w$J2L_&| U~ Z
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...
;a!W l"Wn:b
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...TOa R8q4vv w(q
小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...