娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-5-1 09:21 PM

[5/02吹水加分題] 人生在世

大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?
Q;~r4Dj!qe2V-q ^TB{7T7@t
父母生左我地出來,
A p"Q\~'tw/P 好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死
F Qe zrO?k9u3vR 到底人生為左咩? e/?9vlD+A#l
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...
)H7uU$pu 女? 我細個成日話唔同女仔玩格...VeK9@h,s L~
親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...
&LuH$Q}P~-[ 自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...
^:HCZ*`Pu,E ?&zs]%|0kVz&|)h
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...;\EM-}j
小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...&` oMw[ Q
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...
+Q.hb zHzm`s
uC.|Ee,@(i!u+R 是否好誇張?
7z` l s8h#MI+]!q,^ 但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?
"l)ky c+M$tV 大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢? 莫非是等死?5f)h!}[email protected]#q)[Y L
是否有有d野應該要做既呢?
^V_/d2[W/~#v3` 大家分享下吧:))X4D1{\G eA

g1K0J2hq#E!T [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 10:44 AM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-1 09:33 PM

我同意人係為呢個世界而生存的~

sfxc0000 發表於 2005-5-1 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:
!M0j1x iG&gJO s*Ar 大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?
@0a'XLtl Fqi i%_[{0u my
父母生左我地出來,
I$F3r:b0g X 好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死Z7b d'CNT/a
到底人生為左咩? !qK#\4X(V~^$hK3{
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...
]M(Td!GecU(Z 女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
:u-r;LXG$tD p$]V[ 親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...0H@F#q RAP
自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...F{"G1D?3q
C,WA!g {/J-nvt
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...
}3L@H:| 小弟的領悟是... [color=Red]人是為幫助呢個世界而活的... Z(Pf8i DsbC;s,u:G$F
為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出...[/color]v.iJ\w%cN-h#X
[/\Z\/r
是否好誇張?
0]1[5v I:m 但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?
ubj$E7G 大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢?LWEX}$Kc*i ].D(U
有咩係應該做既呢?
3`"vP lN P EO 大家分享下吧[/quote]
v^M bRGL ?e OBT&m'@S
我好認同你呢個想法~~~
hTUV)]1E wx8c 但小弟就冇咁偉人囉~~
\(FNYs,@|dr 我認為我一出生係要做自對鍾意做o既野囉~~ B tc K-h
細個咪食完就訓, 訓完就食~~
Uj Q`Cd 大個左咪為左照顧父母而生存囉~~
$g1n:Wg5r$~ 到老左可能咪等死囉;)%a9}!~ A ]9g8u%Z
所以本人認為人一生係黎呢個世界及時行樂囉~~D%s8j$W h
可能你會覺得我比較膚淺~~但呢個係我e+o既想法~~~
m S~+\4W'V7R&Z 可能第時都會改變都未定^^"

月月鳥 發表於 2005-5-1 09:42 PM

我認為父母比得個機會我們
jwf*c/]4m;?0cI 我們便應好好珍惜
:q#N,u9YT Lf H 我會選仁德、孝、忠信?cfiL f7d
年青人在家孝順父母,敬愛只長;做事謹慎,守信,xHmf@,~x ?
實行以上德行*B N%Avg qh
事父母幾諫,看到他們心意而跟從、尊重、不埋怨8XV| q_ V&n
至於守信,一人mo信,等如一輛冇軸的車子,就不能行

abc123aa 發表於 2005-5-1 09:47 PM

我希望第時可以為足壇做返d野

Asurada129 發表於 2005-5-1 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:21 PM:9W*^ B?v/LeD+|j
大家有無諗過人黎到呢個世界到底要做咩既呢?
J4o~D!aO
S6]"MA'z)F u%f 父母生左我地出來, 5AB&k5OT
好多人就會讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩下, 死
1d R#U|`%REM&| 到底人生為左咩? *KJ)?xJn-h?
錢? 我出世果時明明唔鍾意格...w$J2L_&| U~ Z
女? 我細個成日話唔同女仔玩格...
5n.Ot h({|&ii 親人? 我為父母而活嗎? 但父母也為我而活噃...
3}K5],`nn c4gw 自己? 我唔係自己話要出世嫁噃...
&F0?e/u,a"y0~u ;a!W l"Wn:b
到底人係點解黎到呢個世界呢? 小弟曾經好努力諗過...TOa R8q4vv w(q
小弟的領悟是... 人是為幫助呢個世界而活的...
X LR$Iav 為世界帶來希望及歡笑, 幫要幫的人, 為自己愛/ 愛自己既人付出... WW.ma[l.Awz
'D?8D4ow#yW7];] z
是否好誇張?
"o:w#a3xOm bH 但真的想不到其他了, 大家有諗過呢個問題嗎?
eG,e.@V#S 大家又有無領悟到人黎到世界係做咩既呢? 莫非是等死?
? Jc$Su 是否有有d野應該要做既呢?*ik Ja w%qx4k
大家分享下吧 [/quote]
*U'o1A%oW |6Yn 我覺得每個人在世都有自己既崗位...每唔同年齡/階段都會朝向不同既目標努力
(O0P\'h;k3M 而每一樣野都係式式相關...就好似人際關係甘..大家互補不足方能有成....不要只以為自己幫人其實係另一方面可能別人又幫緊你...所以我認為人黎到呢個世界係要同不同既人配合去創造新既局面..

Crapcake 發表於 2005-5-1 09:52 PM

我覺得人黎到呢個世界就係要知自己黎做乜,好玄AR可??:PU:Ya#B)vJ1h
ER,]PDp#z0Y GgI
好多人既頭十八年都係受人控制,一路由父母供書,老師教學,無論你將來會唔會用果樣知識,
"QX$tAl/Q;z6o 你都無得選擇~能夠做到既~就係不斷地接受~我覺得如果你係呢十八年係咁過既話~公喜~你唔會知你出世黎做乜,因為你跟本唔會諗~可能會偏激D~但我見到既就係咁~
7O$_#WA5uC9S '~H]6Y6L,p'A:D
D阿爸阿媽成日覺得你唔聽佢地意見就係錯~我覺得係bullshit~係~無錯佢地係多experience D~但如果唔跌下痛下~又點會成長~做人最緊要有自已主見~~
4}b1UJ8mv"\;J
N Yjb o,J^{;T-|{ 諗清諗楚自己將來條路點行~要話俾自己知我黎呢個世界就係因為我有一樣野係獨一無二既~而生存就係要搵佢出黎,再用黎幫其他人~(死LA~唔知自己講乜LU~)

jason williams 發表於 2005-5-2 12:11 AM

享受人生!(V(p|} J J/wno{
再重申一次我對人生的看法正如: the sims 依隻game
scKyX*L 我相信我地只係比一樣不知名既野控制, may be god, jesus, et, or we are just a program-~U)e.I'o4\
so what can i do is just to follow this game rule to enjoy this gameu q%^} |-_-TI
但要點先算享受, 首先就要活得問心無愧, 對我黎講行得正企得正, 活得無愧 = 簡單既快樂人生DZK+] WWNZ6Ms
再要求多d就希望有d野會令我人生更有意義, 令我感自豪同光榮, 老左可以講出黎比d孫聽
j#bN"P#aQ&[ 總之最重要都係要活得快樂, 唔好hea hea下o甘過左佢, 唔使一定話要出人頭地, 最重要係唔好做d害人害己既野
W J)|E4L"\ O!Z8h[;f.FRa
盡量享受每一刻!*D;IRmwuGp)nDD
引用 Beyond's a song:
V3DS"sk-wF X vBRA

9R:E"f"`.U2} <活著便精彩>3V|:_2q"{~]p
7Uh7Z:t}y,z
從來也相信有轉機
Es'v3XQO!FWX^ 望往事好像一齣戲
x,Vh4I3H3S 別要為這世界
KR@r6D7]4q+vg|:h%J 太過傷悲6s$m3n3E x)a

w3]-n"\x(zu *隨時間經過我身邊
/TC}#Xw&~ 赤子的心不改變` zD l;[ e l)[ Y
怎樣開始+t0r-EBE2oO
怎樣終止
6h4oL;~$?| [ 6y2m5z_$z[:?"Vd
誰甘於一生都壓抑QQ3I#F&_zcWf
誰可不捨不棄
m2S/kdc4r1R/? 人終需相信自己
b @)T2B ro0lX{3K 人終需依靠自己
4YY.OyI b^Sh
T$})v4} wz/{!K!} 曾話過    我活著便精彩
7`1i,D,Z \0i 無論你    始終都睇不到我 FHB u-C9vs
仍然無懼    我有我的根據YF(X.DmuI z
是錯對    也不枉過

JCer 發表於 2005-5-2 01:59 AM

呢個問題...我由中三到依家我都未完全地參透個答案...G"R!C_]V$sN6Bk
又係因為呢個問題, 已經隱閉左3個月DvTOSO{lw
既然係唔知人生在世既目的, 咁不如隨心所欲, 做自己喜歡的事
g(sH?v0Xwht 找一份自己想做/有興趣的工作, 學自己想學既野...'uA_ Su'v`
可必只是盲目地做金錢的傀儡呢, 日日好不願意地起身返工, 之後又比人話你做野做得唔好...太無引
o2B})N&g1W#d~ 我相信,如果你有一份自己喜愛既工作, 你心靈上一定唔會覺得累的(劉德華係一個例子)
,Ul5K V`rG 唔講太多了, 因為開始離題...
Jn(t/RV
e1^-Lw*}$U:y 人生在世應該 隨心所欲, 盡量發揮自己的優點, 堅持自己的理想...I!J2W~H4}\6U%ql3C

*p]0g9\fznY:N Beyond  --  走不開的快樂:F-Ko yF+w^$L
+w?-h/J.| p1b3}&E_
* 開開心心不應苦腦自縛1j7}*pn#]*P;m]0dV
只須胸襟懂得變作深海
^%MIzOP 開開心心不應追究什麼
0Ov*i5r%rB Q0ne 只知通通不必介意
[z,^bm)V,y q 快樂也走不開 WOO OH
|${%sXc N'k(\u o 6@}1Ow o v6s
世界縱使灰暗冷冰
6}#Y5lD4b\ 又話未世不斷壓迫t7dx[3H
人人逃避與忐忑
)qP*m^6a"pY 繁華的都市 人群都失去感覺j+m] v u,\L#f
世界每天不斷兢爭
p S%]KsGI B W 道路亦有起伏變改
dX+Kn K%S 誰人能為你更改,_8gf4J&k p!eL
平凡中的你 平凡中的我不錯0GX,lr7`k5s @

&CaIZ&`.\2?4p u # OH... 不須抱怨跌倒了
dg/L]/K1l*V*p 快樂在暴風內尋G~+Z!s nyL
做人也會開心
x#^U9INz&s
RHC}8T!e&h 冷雨冷風鎖著你心
J'w8n@(f[ i/} 若是為了這便嘆息*w|G*? Z%G J
垂頭尋覓你的影)sM gZJYf
人群中的你 誰人可給你安慰
f#_ e Lj-J .Z/k @f&y
[[i] Last edited by JCer on 2005-5-2 at 02:06 AM [/i]]

advvda 發表於 2005-5-2 02:01 AM

我都成日會想這個問題,但完全無答案,而且想完會好痛苦,或者因爲我喜歡有答案的嘢。;Al0Y,]\6m GO o)z{
又或者因爲覺得生活好無謂。
`4k4z,C1A0r}c2vyc5v 又或者因爲覺得自己無能力改變。![O/M e1b3xakQ2j

4tWEPK R!Um 個答案係乜我唔肯定,我肯定想得太多會令我好辛苦。
5D'~v q oF J%G'|9^ pW t sp5pv:{
只可以講u\6U1ETl/j Rv
Life is a tragedy for those who think and a comedy for those who feel.
|1[Fd LN,y 我調轉原先個版本,但發覺一樣行得通。

so1874 發表於 2005-5-2 11:01 AM

[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=267094&checkid=c8db0[/img]
h} }.M&wT8_;h [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=267095&checkid=1a6aa[/img]
B+Ad T0Eung{s [size=5]THAT'S [color=Red]MY ANSWER[/color][/size]....;)
b7nn0I8~Q
6cJv2k0M(OQ _ [[i] Last edited by so1874 on 2005-5-2 at 11:03 AM [/i]]

DXneo 發表於 2005-5-2 12:36 PM

Don't think too much*e7CF4U9E/f
人生只係繼續世界既生老病死呢個cycle,我地只係流水中一小水點

michael~~ 發表於 2005-5-2 11:12 PM

[color=Red][size=6]做好一個人[/size][/color]9wk;w KS%fp7f5L
和愛自己的人一起:家人,愛人,朋人
r.|0bHJH F1a 賺$$$$$$......

nodrog 發表於 2005-5-3 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-2 12:11 AM:
.wiT;y;D{o 享受人生!6wm2AQ"S1N~
再重申一次我對人生的看法... [/quote]
]1c/ef%uS9D
os"a:v ~{)E#Zc totally agree agree with you! life is a chance for us to enjoy!

發表於 2005-5-3 01:58 AM

我問過一個人,佢答我為左交配=.=繁殖後代 b0Z j5ph*z%@7hIq

6\7?/kD&Ni:}_ v 我現在只想找到愛....肉麻=,=

Gretzky 發表於 2005-5-3 01:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind69 發表於 2005-5-4 05:31 AM

人生在世就是為了解決問題,^!jdi6U(hN8x+|T
解決故人遺留下來的問題。

ianiankuan 發表於 2005-5-4 01:58 PM

人生係為左.............b;xp}Swu T

"BT/j0F$R*R*o1W+V 7V4h){J^!@*wF7Y })b
[color=Black][size=6][size=5]出人頭地[/size][/color][/size][/color]

wolfevil 發表於 2005-5-5 02:53 AM

人未必可以做到自己喜歡既事, 因為要搵錢過活(尤其係經濟唔好)B4k,n7~V-M.u:C9QT"O
不過如果有時間/$許可下就可以做下d 有意義既事
0GT:T,})@1HY 好似義工,幫下人幾開心既

膠佬 發表於 2005-5-5 12:58 PM

我覺得人世可以做好多嘢 , aP]8c _[
讀書, 做工, 結婚, 生仔, 退休, 玩 , 去旅遊 ...... A1kTN+Xe&l
我覺得只要安安穩穩生活 ,
:zE aI4c] W g7U 抱住樂觀 , 希望嘅心態 , +p rW`2HFB"an
人生中都可以有好多樂趣 .

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.