在廁所諗野係咪好d?[積極回應者+5]
我啦, 女朋友啦, 有d朋友仔都鍾意響廁所諗野/ 溫書嫁~;\(?;Y(F9_[ DP好似諗得清楚d, 溫得入腦db"f H+N:A
大家有無呢個習慣?
你地覺唔覺嫁:D*WB^G-TvU
Q0YR;BLI8p]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 05:06 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-1 09:58 PM:P$LI?W`Is9|
我啦, 女朋友啦, 有d朋友仔都鍾意響廁所諗野/ 溫書嫁8]V F?|ao!i@K;w$B
好似諗得清楚d, 溫得入腦d3^(ewg!Zy6R$m5Q)W)R.H
大家有無呢個習慣?O*`e#?`n
你地覺唔覺嫁:D [/quote]$t1Vj2i#ixvMO
我覺得可能係~~v%Pnx,p/I-Z
可能廁所係最安靜o既地方掛^^"!I's2@HQpKi
所以諗野咪好d囉^^" 核突D講句,我OR屎唔攞野睇係OR唔出的=V="$_^2B7I1^%P
我都覺係會好D~起碼得好少外來因素影響到~集中D~ 我以前試過係廁所溫書...因有太多人到訪..,好吵....禍及房..故走去廁所溫s5C7T8c-o?1Y#F
事實上真的易入腦 我都覺得係H R/`&gZ]ELH2P
夠安靜ma 都會ga可能rN e pQ1zZ/i
因toliet少其他野比你攪, 例如pc,玩具,筆.......冇理由攪廁紙ar?%qN+Sp-Bvm l+A[F9f
又唔會o甘易訓著, 有時要用下力ga ma...A)irV%HQCh
又quite
so照道理上集中力會好dI2O&k9m#w(X.oVL
好多時我都會拎d notes入埋去睇, but 都係溫一陣yIU6cgr
因臭同唔好坐^^ [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-2 01:50 AM:
都會ga可能
因toliet少其他野比你攪, 例如pc,玩具,[color=Red]筆[/color].......
[/quote]H Ht)HeGmO
g7iYz9s
呢下野真係好容易出事... _5{+d'A/f0|8`
我成日唔覺唔覺玩筆玩左成粒鐘 =.=" 不過坐得耐會好辛苦
頁:
[1]