家計會標語創作比賽~比你地會點創作?[樂+]
今朝睇完都巿日報有關家計會標語創作比賽, o係地鐵車廂度忍唔住笑出o黎.B.S&Bn,bG c"UP*T6e S"jC&l-jI9j
>> >(keJ)WTj
>> > 冠軍 - 大家庭 小家庭 家計做好最精明
>> >
>> > 亞軍 - 家庭計劃若周詳 子女多少皆理想
>> >
>> > 季軍 - 家計早籌謀 生育樂優悠
(nW!@q's%Z+l#J
跟住...抵死落選金句,香港人真係幾有幽默感 .
>> >k0v2PfR5u
>> > - 老豆養仔仔養仔 生番一pair咪蝕底
>> >
>> > - 依家生夠三個仔 晚年唔怕無錢洗
>> >
>> > - 你有型 我有型 生仔唔好俾佢停D+[Npc|-N B
>> >
>> > - 兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀
-o8t0i/s'Rv jc
哈哈~~好好笑啊!!!| X*m*e.@
真係有創意~~~
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 03:59 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-3 06:08 PM:{,W Q4Xl[ S
今朝睇完都巿日報有關家計會標語創作... [/quote]&B|.mu(vz(kD
i Vh.};aD$~4r6U
正!"C/J ];h)r6I1Xq
冠亞季太行課喇.... 兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀
呢句好掂!!! [quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-5-4 09:41 AM:
兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀mTGJuT'x;M9v$H
呢句好掂!!! [/quote]
*By\FYgB,[7L
真係好正=_=" [quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-4 03:00 AM:A%]$e1IHv8g7G
正!
冠亞季太行課喇.... [/quote]UzL&SZ4U D
反而落選o個o的仲正
頁:
[1]