娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-5-3 04:08 PM

家計會標語創作比賽~比你地會點創作?[樂+]

今朝睇完都巿日報有關家計會標語創作比賽, o係地鐵車廂度忍唔住笑出o黎. B.S&B n,bG c
"UP*T6eS"jC&l-jI9j
>> >(keJ)WTj
>> > 冠軍 - 大家庭 小家庭 家計做好最精明
rYpX t >> >
!t&V E1P8uq!_2b)VO >> > 亞軍 - 家庭計劃若周詳 子女多少皆理想
TJt8j)?Pr >> >
.`~{FM/y >> > 季軍 - 家計早籌謀 生育樂優悠
!K8?&]]Q,m4i (nW!@ q's%Z+l#J

beG^%Ev?H
Sq{M!v v1}9X
,U)L gDs c*B-~ 跟住...抵死落選金句,香港人真係幾有幽默感 .
w w/L)r.G} >> >k0v2PfR5u
>> > - 老豆養仔仔養仔 生番一pair咪蝕底
9i"tB#rK)F >> >
_z!j ccL2V >> > - 依家生夠三個仔 晚年唔怕無錢洗
dix:bF+R >> >
jT"c6{ H$|K >> > - 你有型 我有型 生仔唔好俾佢停D+[Npc|-N B
>> >
|/Ds"r}&Aa >> > - 兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀
cs#P/g(u UP5H -o8t0i/s'Rv jc

U:^1d;fYsc6r 哈哈~~好好笑啊!!!| X*m*e.@
       真係有創意~~~
yP1\?7H@0_yj'O
[,Od6H F5C [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 03:59 PM [/i]]

crap 發表於 2005-5-4 03:00 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-3 06:08 PM:{,W Q4Xl[ S
今朝睇完都巿日報有關家計會標語創作... [/quote]&B|.mu(vz(kD
i Vh.};aD$~4r6U
正!"C/J ];h)r6I1Xq
冠亞季太行課喇....

小虫 發表於 2005-5-4 09:41 AM

兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀
(Z^5_ u` 呢句好掂!!!

ianiankuan 發表於 2005-5-4 01:54 PM

[quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-5-4 09:41 AM:
kVF/KTHl$] 兩個根本唔夠腳 生夠四個打麻雀mTGJu T'x;M9v$H
呢句好掂!!! [/quote]
$`X$kq"g *By\FYgB,[7L
真係好正=_="

Dr.anger 發表於 2005-5-6 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-4 03:00 AM:A%]$e1IHv8g7G

LvRe6e m2\u*iY+Y3e
H5} XY \A0M]:?^r 正!
-Q@Rd[usE,G_ 冠亞季太行課喇.... [/quote]UzL&SZ4UD
反而落選o個o的仲正

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.