娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Crapcake 發表於 2005-5-3 07:22 PM

[5/07吹水加分題]各位見過點既自由行or有冇俾佢地激過?

無LALA搬出黎講~緊係有親身經歷LA!!
7~.L.De%M:\ 尋日2/5,我媽有班FD係大6出左黎~咁我梗係要做導友帶佢地去海馬公園玩LA!!s~R z kC kf
去到LA~十有九要排隊既~最緊要唔係呢樣~果D死人自由行係咁打尖~~一兩個我都有乜所謂~佢地係成個團一齊打~真係會激到你死!!如果唔係我地係龍尾,我一定投訴佢!']rn @M4B5ME%\$D
咁都未算!!佢地真係分分秒秒都攞左個相機周圍影~我唔係話影相都唔俾~但佢地攞左個老MC包都係咁影~家陣海馬D包特別香既咩!你影還影又唔整熄閃光燈!!D閃光燈整到我真係盲咁滯!!;q l\;]*p#Z4x}"?'UI
([+h;[Jh cFGD
未完~~其他brother 分享下SIN!!n&Y-CSkkbt0z

?4\ c1UGPmzx [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 04:01 PM [/i]]

JCer 發表於 2005-5-3 07:37 PM

你媽媽的fd都係自由行ja...
)U%_)t!VG.i'C 但係其實有D HK人去到外國咪又係咁...
Yz'fc4y{"Z }\z O G 香港人去泰國見到象,咪又係勁影, 泰國人都可能會覺得"有咩好影..."Q wb4v8Kc%~L
打尖...其實HK人都係成日打尖的...唔關係咪自由行事...
5g&NyIy@Du+a 我自己對自由行暫時都未有咩偏見 ... 可能針未吉到肉啦...

Crapcake 發表於 2005-5-3 07:45 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-3 07:37 PM:c ?$F6J;eQ8Fq9O
你媽媽的fd都係自由行ja...la*G*_f2F3V(z
但係其實... [/quote])R+iC o9C(t)l#Y
bZ-|.W!w9i5j
佢地唔係自由行~JA單程的~~幾時落黎都得GA~~+U)S8mc!Iw!J
唉~我唔係介意人影相~我係介意佢阻住人AR MA!!排緊隊又影~食野又影!!S-jS*SLX
好煩GA!!又唔熄閃光!!佢唔理你隔離有冇人!!佢就係咁影!仲有~有特色就話影JE!!個包佢影乜AR!!真係特別香咩!!好火GA!!
;J1A+I)p9LB 唔係話偏見~只不過有D真係好"自由"GA!!

JCer 發表於 2005-5-3 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Crapcake[/i] at 2005-5-3 07:45 PM:#H(L2nM2Ll:T!_
+Dh&M]J{

0ZAd ?2B;A J9? f 佢地唔係自由行~JA單程的~~幾時落... [/quote]1M*k!c|p!L
算把啦, 為少少野, 影響去玩既心情
f:gH4ko"i
4u*b g"P P*R:P 我起903聽過一個係咁...
g ];k7]&X 地點KCR, 時間 早上返工時間
3ll@7R+I D(F
}|c |dP"^ 有個內地媽媽,見個仔急尿....[color=Red]火車上柯[/color]
[f;N-w+[` 因為火車係行駛中, 尿尿就流...流...流...尿流成河...@As;Z UQ c/Q8e
(幻想下個車箱內既人...)

Crapcake 發表於 2005-5-3 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-3 08:03 PM:
FF)L&mX*^E L
!E9p$e"K6v.E+T 算把啦, 為少少野, 影響去玩既心情 ] hq!?,Y0xX
... [/quote]
8G)L~#Z2}k v$^ `t&Ht[
咁又係~~睇到個故仔都覺得悲~~

月月鳥 發表於 2005-5-3 08:21 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-3 20:03:
$_L2b'XP(_!X5L
Cr(s%U3` JH3i 算把啦, 為少少野, 影響去玩既心情
*s2?`%@r#VU ... [/quote]*Dkd5[(nB
d mainland 9a very 9

老鬼X 發表於 2005-5-3 08:34 PM

其實你係嬲以完之後你應該開心生長係香港 香港既公民教育真係好好架 我唔係奇視自由行而係佢o地無o甘既習慣 所以嬲都無用

發表於 2005-5-3 08:58 PM

大陸咁大....實係參差d架啦
@ n7~#rE.y 剩係廣州都混雜左好多人2pZ&UV*\ O }/B3nX%?
通常城市人唔會咁~

老鬼X 發表於 2005-5-6 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 19xx-6-30 20:58:$Z)r/BKs
大陸咁大....實係參差d架啦Y JX9|j
剩係廣州都混雜左好多人(@#XL&^`
通常城市人唔會咁~ [/quote]Lb_)Y,O7G-Jd io5L
我同意!

honeyharajuku 發表於 2005-5-7 10:50 AM

自從開放"自由含"後3z g_3m:W2[;t"WA'B
細佬經常性見到係銅鑼灣SOGO後門(即桌悅對面)
mz*jO#c3x Hu 成日有自由含D呀婆坐係門口= =v)~-z d5`;T
有三兩個既.又有成團既...
'ea d+l @Y+y vL7~l8@ 仲有D離普到係SOGO入面"邊潑扇邊吐啖落地下"
+f#h M4rmDS 見到之後真係"O MY GOD"呀!!!!Q Y?pb E:`Z

7|)~9bV0rl 講真. 我本來係個平等主義者.
c"J$s(N?ju 我覺得任何人其實都應該要平等   要互相尊重!
g+?4mPro4Z Z 但某部份自由行既同胞.並冇好好尊重自己. }3`C1CzO0a4}q
冇尊重到其他人既感受.
:n\'b ME 呢部份冇文化.冇修養既同胞.{*J3GH ^(Xz
搞到大家都有錯誤觀點 : 大陸冇個好!!KFMH$w8c-a'Z
.J5_ C@u4qB
其實呢個觀念係錯嫁.d3q)~ndV
我地唔能夠"一支竹打沈成船人"  (唔知係咪咁講 XD)
r(w\/Bi O(t
*p5N+QjFBiY:o)i
i K6`ulF1V 對於果種"冇文化冇修養"既難民.k4xuxIH/J g
我只能替國家感到可惜.替佢地難過.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.