我想知水貨同冒牌貨既分別,有冇人幫到我呢(closed file)
我想知水貨同冒牌貨既分別呀..或者a貨..1)水貨
2)冒牌貨!A,Y(\S)x{v
3)a貨 分別??_P eN:v q lnU
plO(jM
m.cU XE1V
希望你地答到我啦
)`(q8|o.p*W
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-6 at 03:47 PM [/i]] 水貨--係由人去外地帶入的
2,3 係相同']%UV r xTY2G&t`
唔知我有冇錯? [quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-4 03:48 AM:+@%Ai*j f9P
水貨--係由人去外地帶入的6j)}VR)id ko
2,3 係相同
唔知我有冇錯? [/quote]jn_ te
你應該冇錯~6J-c?y3rU!E%V a5g
水貸~正式黎講~係唔比政府打稅~偷偷運入黎香港~所以就平d~
a貨好似講手袋多..大佬好多咩a貨..aaa貨...假lv o個d 掛...
2.3應該相同的~ a貨是指一些用料、手工和細節都很好的冒牌貨,外表很像真貨,一般人很難辨別出真假。 唔該曬先...+DI#xj#j U|2o
甘賣水貨會唔會比人拉? 而家周街都係水貨手機、相機、化妝品等等,賣水貨應該唔會比人拉。但係會唔會比香港的總代理禁止你賣就唔知啦。XV!noO8Coi
不過如果你用冒牌貨當水貨賣就會比人拉。
頁:
[1]