娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-5-5 06:02 PM

[5/05吹水加分題] 間唔中/經常租單車踩人士請進

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

neitly 發表於 2005-5-5 06:03 PM

ok~

JCer 發表於 2005-5-5 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-5-5 06:02 PM:
0S9vOx9bt :mad:咪幫襯沙田好運中心下面果間&quo... [/quote]
6b'J6nu1U[z8A ] 唔見車都可以賴人地????6v%bG6Su|d@
你果架咩車先, 講下

justtocc 發表於 2005-5-5 06:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Preston_tron 發表於 2005-5-5 06:25 PM

oh my god i hope u can find u 單車 back
'MDH3`TU.? i will put my 單車 in my home but not in public road it is easy to be stealed

大家樂1234 發表於 2005-5-5 08:14 PM

我自己有
zOc YTD @Kl 唔洗租

Dr.anger 發表於 2005-5-5 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-5-5 06:02 PM: Q2ku6y c c` B
:mad:咪幫襯沙田好運中心下面果間&quo... [/quote]
-RB%TV z4ug(j4u "日係大圍買架新單車$290 平差不多200$ 仲要快過480$果兩架!"p-G$JaE,W
你既意思係咪姐係多"波"轉呀?

阿細 發表於 2005-5-5 10:50 PM

係嫁la...我買車都係大圍買~我個frd買左1星期..又比人偷左-__-~我都係到諗..會唔會偷返o個間野..再賣.....所以..最好唔好鎖街~我係一鎖門口~一係放係屋企~最好嫁la...

Dr.anger 發表於 2005-5-5 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]阿細[/i] at 2005-5-5 10:50 PM:O t^g Zy*LH
係嫁la...我買車都係大圍買~我個frd買... [/quote]
/T]7v%W(z$Rr 老實講...U鎖都唔穩陣。o的人偷車係用人地消防用o的大剪嫁。其實唔見車,最好就去報警。

hk853 發表於 2005-5-6 02:07 AM

我都算好彩,有次夜晚泊街只係唔見左個sit位

shiryu2003 發表於 2005-5-6 09:07 AM

我想知本身呢位人兄對單車熟唔熟先...
r}? m2JC c 你話快...其實係指咩野快先..
|n\J%J9M 要一架單車快~
Jc7k&s4p*y 腳踏柄一定要長~但又唔可以長到掂地...
0|5Zk!CI 大波大餅~有幾多齒~通常都係48~之後就36~如果有三餅32~
j%V?wb 然後會有5個齒~12~15~18~21~24

justtocc 發表於 2005-5-6 02:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

justtocc 發表於 2005-5-6 02:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hk853 發表於 2005-5-7 04:27 AM

[quote]Originally posted by [i]shiryu2003[/i] at 2005-5-6 09:07 AM:
y ApX5[3DDm(s 我想知本身呢位人兄對單車熟唔熟先...K+v&jwzU`
你話快...其實係指咩野快先..*QKj5t4y5f
要一架單車快~
$~*U!g"[?G&CcHA2tj0e 腳踏柄一定要長~但又唔可以長到掂地...v:H]r]8T{
大波大餅~有幾多齒~通常都係48~之後就36~如果有三餅32~
#GP5[md,L$A3uF 然後會有5個齒~12~15~18~21~24
^n#s$P)?3]F4|jY5T L [/quote]
7r4B!F\ M4MpP 其實平車好少話睇齒數U.o)M+sE3U
我自己平身有架cheap cheap nextE&OBz.|z\6T
$4xx,個款唔錯,又有前後避震,又有21波,不過都係好慢同踩得好辛苦
bLQCkBo1~ 點解呢?
8SS;Z#i4{mt 就係重量問題 o0ZG.YUm
由於成本所限,所以成架車都係用鐵做而唔係高級少少既不秀鋼或者玻璃纖維甚至carbon...7`AS0Hm3[P
平時踩番學都覺辛苦,去到咁上下已經冇得再快,若果想同人鬥下車連塵都冇得食3tBW#y]5[p-Ow3g-h
想玩得過癮d又有錢既話,不妨買架靚少少,踩起上黎都舒服d,快d,開心d'Q6NLP&P
若果冇錢又想快?得~買dup頭車la-L!h\0}b
dup頭車一般黎講都比爬山車輕好多好多,而且車太又薄,阻力冇咁大
0P5an"ms ?l 五百零蚊已經有部鬥得下既dup頭車
f5H;Bd*Y 正所謂針沒兩頭利,想要速度就要捨棄舒適度
.f$mg8a.v oS DT^ P 踩慣避震車既未必會適應踩dup頭車5~!FZP5\"t;Z
遇到d唔靚既路部dup頭車會非常chock,嘔晒血,但為左要快就冇計la

hoho886 發表於 2005-6-20 12:44 PM

我買單車個間鋪頭好好人.k1m)u(Rf6@3R&X
有一次買左ga單車,唔係好貴,$200~$300到)?:\t[+`:x)T
我買時,佢話我聽這隻款,顏色得番only one
}#UL'P,t 點知一個星期到之後,單車唔見左.
"K+A/Ih&ebk4j%@:V} 我就問個間鋪有冇見過,同埋如果見到ga單車就話比我地聽5f;o w e(U7[g }jZ
點知遲d我去間番鋪,佢竟然幫我find番,我問點fing番
,d:QY:TQ _p9]u 佢話有個人拎單車黎整,原來同我個款一樣,咁佢就問個個人,
D)s"sU ~I Y%o W 問下佢d野,點知個個,講唔夠幾句,就自己走人,咁樣緊係個個人偷ga啦

tom_love_jade 發表於 2005-6-20 03:05 PM

我去租車通常去成功租wo..  第一間..是鬼但就租左..Ed_0GP'P.JGNw
)x;@ S^H
各位兄弟.果間有冇問題嫁?
y*n'hxt c4U IxUEGX-R
呢排好似馬場到最尾轉上去果到 唔比泊車? 有個牌..唔知做咩..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.