[討論]大家對E.F有咩感覺????
我3月參加只是去snap shot看相,又無回貼,又無......:P:P:P:P:P但E.F多了好多版之後,經常去....-s-M)}BF'j/zt0K `
ST1K A2z
"香港街頭 snap shot :好正....好多好圖...精神爽利:lol::lol::lol::lol:5Bb/eY1qK
每日一篇好文區:每日必到.....積極自己分享多D...(振奮人心)
吹水版 :好多版主,好吹得....唔怕教壞我地D小朋友(好積極)
戀愛起義:分享自心事(自己大多不說出口:P:P:P:P:P)zE'XG d OuhKl
空間靈幻異次元 :好睇到驚...驚又要睇..
[color=Red][size=6]多多支持...多多回帖[/size][/color] [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 10:27 PM:
我3月參加只是去snap shot看相,又無回貼,又無......_ W&]$uE:@
但E.F多了好多版之後,經常去....2eEK9N;VP a[
t2L.@'g8dL \? K Z:d`
"香港街頭 snap shot :好正....好多好圖...精神爽利5ktkR KR
每日一篇好文區:每日必到.....積極自己分享多D...(振奮人心)-t#G8L*l,D#g
戀愛起義:分享自心事(自己大多不說出口)A(lY!h[3]
空間靈幻異次元 :好睇到驚...驚又要睇..&d PR#ZL} ZV
多多支持...多多回帖[/quote]+ng7Jj$I\yC
多謝你支持吹水版~~~
多D去【板友互助區】助你勇敢面對生活上的大小疑難 ,一齊吹水:P:P [quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-5 10:29 PM:
多謝你支持吹水版~~~
多D去【板友互助區】助你勇敢面對生活上的大小疑難 ,一齊吹水:P:P [/quote]
邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 10:27 PM:
我3月參加只是去snap shot看相,又無回... [/quote]kCqZ hs*EH(v5g5Q
多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中) [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-6 12:31 AM:
C H[p M
邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P [/quote]
usj5Y7OxB6o
michael兄, 這裡呀:D
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1[/url]
u&Rc K:Ttfn x
有問題可以入來跟我們傾訴, 無問題可以入來吹下水:D$U:r^/NQnD0L[*Ek
還有來自澳門的朋友駐守的呀:D [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-5-5 10:36 PM: MuH5e)v@
多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中) [/quote]%f:_;K!s6iS
我多謝你先真,等舒發感情:P:P:P:P:P [quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-5-5 10:36 PM:
/_ q(? qh
多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中) [/quote]
_pVR.mC|
我都覺戀愛起義好好睇~
校園區都好好~~~
ZQ8y]-r/A8`I
好多水可以吹H&}n \$r8e
依家都日日黎~ [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 22:31:|*^;m}!H[p/iP9z n
邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P [/quote]S6lW6v+VB%J
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1]【板友互助區】[/URL]<=呢道
好多謝michael~~對EF改革後一直既支持~~ [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 10:42 PM:
I&J8\8p/J ?@k
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1]【板友互助區】[/URL]<=呢道:]E(n4aGQfT6J
好多謝michael~~對EF改革後一直既支持~~ [/quote]_bkG7t9x
thx....有時間去吹下水先
不過,唔知話題喎...指教下:P:P:P:P [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 22:58:eNR3AS&b
thx....有時間去吹下水先
不過,唔知話題喎...指教下:P:P:P:P [/quote]O+R.v#zXP#_
你想傾d咩野得,話題不限(三級除外)9y*a m:yZEp)|#Y
講michael~~兄你多多支持!!! [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 11:00 PM:{*Q+{:a9n ])t*dH8]
nU H0Cl
你想傾d咩野得,話題不限(三級除外)/x [fC/z8mk
講michael~~兄你多多支持!!! [/quote]
thx....左仔 [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 23:02:.BBN w l1A ]Bk
8v+r4p s*HW eh+k5sZ
thx....左仔 [/quote]
O.....你知我叫左仔:D:D你以後都可以咁叫我嫁:D:D:D [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 11:07 PM:
Ky `d-[[
O.....你知我叫左仔:D:D你以後都可以咁叫我嫁:D:D:D [/quote],TRqT3Ou6ZiIW
我去過【新人加分報到處】睇過:P:P:P:P [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-6 01:00 AM:
你想傾d咩野得,話題不限[color=Red](三級除外)[/color]ks.FX"c/E
講michael~~兄你多多支持!!! [/quote]4F/vC YR
三級限左日日都要講:P:P:D:D:D [quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 23:13:
我去過【新人加分報到處】睇過:P:P:P:P [/quote]
咁你去左報到未呀??未報就快d去報喇:D:D:D 歡迎你加入【板友互助區】~~
有甚么事情都可以和我們討論和分享~~
頁:
[1]