娛樂滿紛 26FUN's Archiver

michael~~ 發表於 2005-5-5 10:27 PM

[討論]大家對E.F有咩感覺????

我3月參加只是去snap shot看相,又無回貼,又無......:P:P:P:P:P
n!eA,vm&{.H)av(C 但E.F多了好多版之後,經常去....-s-M)}BF'j/zt0K `
ST1K A2z
"香港街頭 snap shot :好正....好多好圖...精神爽利:lol::lol::lol::lol:5Bb/eY1qK
每日一篇好文區:每日必到.....積極自己分享多D...(振奮人心)
+uX,@7AOi} 吹水版 :好多版主,好吹得....唔怕教壞我地D小朋友(好積極)
~'nm?/xH#y 戀愛起義:分享自心事(自己大多不說出口:P:P:P:P:P)zE'XG d OuhKl
空間靈幻異次元 :好睇到驚...驚又要睇..
wyu6P.Y}1F/F+IA [color=Red][size=6]多多支持...多多回帖[/size][/color]

sfxc0000 發表於 2005-5-5 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 10:27 PM:
8\9PEei(AGu ?8{ 我3月參加只是去snap shot看相,又無回貼,又無......_ W&]$uE:@
但E.F多了好多版之後,經常去....2eEK9N;VPa[
t2L.@'g8dL \? K Z:d`
"香港街頭 snap shot :好正....好多好圖...精神爽利5ktkR KR
每日一篇好文區:每日必到.....積極自己分享多D...(振奮人心)-t#G8L*l,D#g
戀愛起義:分享自心事(自己大多不說出口) A(lY!h [3]
空間靈幻異次元 :好睇到驚...驚又要睇..&d PR#ZL}ZV
多多支持...多多回帖[/quote]+ng7Jj$I\yC
多謝你支持吹水版~~~
@.@UP&d 多D去【板友互助區】助你勇敢面對生活上的大小疑難 ,一齊吹水:P:P

michael~~ 發表於 2005-5-5 10:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-5 10:29 PM:
:~?$CN xP ?r
5}T8R H exM9J 多謝你支持吹水版~~~
g ?3Ang#G T(C0y8d5z 多D去【板友互助區】助你勇敢面對生活上的大小疑難 ,一齊吹水:P:P [/quote]
Fw o3BL,I7K h"O*G 邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P

toro 發表於 2005-5-5 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 10:27 PM:
%K?wT0M5F:Q 我3月參加只是去snap shot看相,又無回... [/quote]kCqZ hs*EH(v5g5Q
多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中)

crap 發表於 2005-5-5 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-6 12:31 AM:
!ur+XkXn CH[p M
邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P [/quote]
Wu~!^hF7p usj5Y7OxB6o
michael兄, 這裡呀:D
8D_M8f G,ut [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1[/url]
1Z~:Q)Z:YY[ z]Z u&Rc K:Ttfn x
有問題可以入來跟我們傾訴, 無問題可以入來吹下水:D$U:r^/NQn D0L[*Ek
還有來自澳門的朋友駐守的呀:D

michael~~ 發表於 2005-5-5 10:39 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-5-5 10:36 PM: MuH5e)v@

N{4y+y6kj 多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中) [/quote]%f:_;K!s6i S
我多謝你先真,等舒發感情:P:P:P:P:P

homan~ 發表於 2005-5-5 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-5-5 10:36 PM:
(~k;xc$\o /_ q(? qh
多謝你支持我個區(戀愛起義),我同豬豬度嗰時好驚無人睇無出開題…多謝你。(感動流涕中) [/quote]
c f&Fc Jzai@0G-q
N.m*[[!O+O _ pVR.mC|
我都覺戀愛起義好好睇~
?(k&o1r_}/EHl
:k}A;dE(vZt'RHi 校園區都好好~~~
I,MeGf7Cb$|+V ZQ8y]-r/A8`I
好多水可以吹 H&}n \$r8e
依家都日日黎~

左輪仔 發表於 2005-5-5 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 22:31:|*^;m}!H[p/iP9z n

EvJ Y;x7Jo 邊到"板友互助區"真係未去過:P:P:P:P:P [/quote]S6lW6v+V B%J
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1]【板友互助區】[/URL]<=呢道
*q3D`'d%])hX 好多謝michael~~對EF改革後一直既支持~~

michael~~ 發表於 2005-5-5 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 10:42 PM:
g$l w)H+R \,Pm I&J8\8p/J ?@k
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=32903&fpage=1]【板友互助區】[/URL]<=呢道:]E(n4aGQfT6J
好多謝michael~~對EF改革後一直既支持~~ [/quote]_bkG7t9x
thx....有時間去吹下水先
-u? W I&X'Q 不過,唔知話題喎...指教下:P:P:P:P

左輪仔 發表於 2005-5-5 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 22:58:eNR3AS&b
thx....有時間去吹下水先
+[8a#Bm(F? 不過,唔知話題喎...指教下:P:P:P:P [/quote]O+R.v#zXP#_
你想傾d咩野得,話題不限(三級除外)9y*a m:y Z Ep)|#Y
講michael~~兄你多多支持!!!

michael~~ 發表於 2005-5-5 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 11:00 PM:{*Q+{:a9n ])t*dH8]
nUH0Cl
你想傾d咩野得,話題不限(三級除外)/x [fC/z8mk
講michael~~兄你多多支持!!! [/quote]
4p3c{V:w/X"w5F thx....左仔

左輪仔 發表於 2005-5-5 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 23:02:.BBN w l1A ]Bk
8v+r4p s*HW eh+k5s Z
thx....左仔 [/quote]
.V0H@Z-_"My O.....你知我叫左仔:D:D你以後都可以咁叫我嫁:D:D:D

michael~~ 發表於 2005-5-5 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-5 11:07 PM:
0rF"Dr4r~I@}lH d Ky `d-[[
O.....你知我叫左仔:D:D你以後都可以咁叫我嫁:D:D:D [/quote],TR qT3Ou6ZiIW
我去過【新人加分報到處】睇過:P:P:P:P

crap 發表於 2005-5-5 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-5-6 01:00 AM:
7{.OS7D;t+m-]R`
:F/~c M(`!j2O1R'Z8t 你想傾d咩野得,話題不限[color=Red](三級除外)[/color]ks.FX"c/E
講michael~~兄你多多支持!!! [/quote]4F/vC YR

H@n'Pc'R&Q` 三級限左日日都要講:P:P:D:D:D

左輪仔 發表於 2005-5-5 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-5 23:13:
2d_"E9guxg 我去過【新人加分報到處】睇過:P:P:P:P [/quote]
JhcaFWQfmy 咁你去左報到未呀??未報就快d去報喇:D:D:D

neptune1122 發表於 2005-5-5 11:38 PM

歡迎你加入【板友互助區】~~
8k;LXTp R \O 有甚么事情都可以和我們討論和分享~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.