娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-5-6 06:08 PM

你最憎d人喺街上做乜?[樂+]

我最討厭D人撞到人又唔講sorry丫~~:mad::mad::mad:
'r4qo+`/\#B{ 仲有亂吐啖~~:lol:mad::mad:,ZY.t-V"k0CC?!G
你地咧~~;_)`_}H~b ^

i.tOrYB{ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 04:11 PM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-6 06:12 PM

撞到人唔講sorry

benny0105 發表於 2005-5-6 06:13 PM

我揀o係交通公具入面「剪指甲」,好有可能飛到人

月月鳥 發表於 2005-5-6 06:14 PM

食煙~~
%c4~8E8\ J d人食煙之後噴出黎d煙好臭,
&GKbch$Wr e1O(} 又'鄧'煙灰,如一有風,
H4Gz&KF-T4kr*F d灰可能吹到入眼,kb&Mb'e5dtA
食完後d煙褅又亂拋在街上

neptune1122 發表於 2005-5-6 06:15 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 06:14 PM 18:14:
;Xe#s6oxN^ 食煙~~
LHY ?1UF6O d人食煙之後噴出黎d煙好臭, N FaqbHxp u*{ j
又'鄧'煙灰,如一有風,
!k6[7Jt1F;E%iR d灰可能吹到入眼,
K|O/Sf+U 食完後d煙褅又亂拋在街上 [/quote]
BX H4F} 勁同意啊!!:mad::mad::mad:n J)xiCJ{o
你沒吸煙丫??

月月鳥 發表於 2005-5-6 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-5-6 18:15:7] aE9ow@'R-q
8\p'R5q!i2sD t
勁同意啊!!:mad::mad::mad:
YmZ*T&V5L,H 你沒吸煙丫?? [/quote]ijDqR+s5T4e
好久以前:D

neptune1122 發表於 2005-5-6 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 06:20 PM 18:20:Y7VN2gR }TB0v \3B
]z)hiL
好久以前:D [/quote]
)H:m7h+{+s @6K 甘才對啦~~
v6U%s\X8YT 吸煙沒好處丫!:D:D:D

yuppies 發表於 2005-5-6 06:24 PM

有無攪錯~~~Z lt O7T Q
E度係o羊地方呀?
m*c+yQQ6? 最憎o既緊係5r9`%H\-\9gjSv7W"t
~~(有人庶住鏡頭啦)~~

Dr.anger 發表於 2005-5-6 07:03 PM

最憎係返工時間,o的人阻住晒成條電梯!!

艾奧羅斯 發表於 2005-5-6 08:13 PM

最憎的後生仔三五成群咁企係條街到吹水..阻住晒條路!!
/h.A,Kh9dxg0Y7z 唔係唔比妳地吹啊...成個圈咁阻晒條路....

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-6 08:35 PM

扮哂型但自己又唔係型  <-----------d2j G,W:r,QS
緊係呢個啦~~D&II7Yv&Q9Xfj
見到個D人真係想一野打落佢度~~
(V$l?oV ^Z 又樣衰,又要扮COOL
Q9VW5c H }$N#I]e 個D人咪仲底打??

michael86 發表於 2005-5-6 11:11 PM

唔鍾意d人食煙,我覺得好影響人

Preston_tron 發表於 2005-5-6 11:48 PM

i do not like people say foul languge and smoking these will teach the child badly

newman2005 發表於 2005-5-7 12:39 AM

最憎所有阻街的行為, 例如:
;_|7PS)HX 0lQN:x#Gj?0b6I3h
漫步 -- 無論係一班人一字型排開或者D一pair pair人拖住手但係又"離行離列" -- 當正條街係自己又阻住晒後面D人行! :mad:
wcoj6KCy&\M ~#{ y-}$E8r
一班人企正行人路中間傾計 .... 又係當條街係自己既! :mad: Uo9U*O3d m~D%n

A+^ `d|9A.HkE 在人多路又窄的地方擺booth .... 路都冇得行重要隨時被"截擊"!!:mad::mad:

Dr.anger 發表於 2005-5-7 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]newman2005[/i] at 2005-5-7 12:39 AM:o5_~!OcX2Z
最憎所有阻街的行為, 例如:(k-]"O[P7|:S(DY_

9^4o+^}}/N8rl)c$^ 漫步 -... [/quote]
n2e\(hk5u 完全同意!!!

jason williams 發表於 2005-5-7 02:26 AM

hate some teenagers always 吐啖, and then 扮哂型但自己又唔係型 (especially wear school uniform)

crap 發表於 2005-5-7 02:31 AM

街無咩特別問題..q0g!oOy
最多係周地掉垃圾
ih2Ehh7d;G#G9N 同埋一班後生響條街大大聲懶好笑..
Nw|a/A}/D C,skd0y*V5]6nC
最唔鍾意人好大聲咁響車上面講野...7|-_6]K,O5T{x O,pm

`#n/F$c*e+g2D(k9W [[i] Last edited by crap on 2005-5-7 at 04:32 AM [/i]]

阿勁 發表於 2005-5-8 12:53 AM

最憎o的人係o的靜o既公眾地方大聲講電話
T6RsZT*w9a 譬如朝早o既巴士車廂 D I-Tn(t+W;H(w!QV^
有一次係大學computer lab...c*n{ta4z
人地個個好靜咁趕緊assignmentBV:a!}3C"U2]~n!o-n
有條友就好大聲咁講電話, 仲要係吹水8e0@-IE8m&\o0?,rn
俾人勁睥都唔識收聲

mymelody 發表於 2005-5-8 05:46 AM

食煙 & 吐啖

小虫 發表於 2005-5-8 03:14 PM

食煙,爆粗(講粗口),撞到人唔講sorry,扮哂型但自己又唔係型,吐口水,吐啖
$?I\ z0sM6~n 其實以上全部我都好憎,樣樣都好討厭€_€

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.