娛樂滿紛 26FUN's Archiver

艾奧羅斯 發表於 2005-5-6 07:57 PM

測試你是不是通得過自已對自已的考驗[old post]

識得既朋友都唔好咁快開估,比人玩下啊^^
i#z$UT4x#A 2x!N@2\ C
一家公司要招收新的職員其中一個測試的問題……
H$F4@Ug[c9M 在200個應征者中,只有一個人被雇佣了jU p@f*C*d {a
w6[ h'd w3eX
你開著一輛車。在一個暴風雨的晚上。你經過一個車站。
;w S{yIxmb7V 有三個人正在等公共汽車。 *Ju9R8l[ Q {*T
一個是快要死的老人,好可憐的。 }n6Dnv1_$l
一個是醫生,他曾救過你的命,是大恩人,你做夢都想報答他。 ZO.fEb%t5} ^ C SH`
還有一個女人/男人,她/他是那種你做夢都想嫁/娶的人,也許錯過就沒有了。但你的車只能坐一個人,你會如何選擇那?請解釋一下你的理由。
FI%WE-z1i
]#SW8k,V [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 05:48 PM [/i]]

waikit1003 發表於 2005-5-6 08:03 PM

嘿嘿:P8yy:N)PZ3gJ5w
比左架車個醫生送個老人家去醫院..自己留低陪個愛人:lol:

rayrayip 發表於 2005-5-6 08:06 PM

我會選擇下車,叫醫生開車載老人,然後和她一起等公共汽車

seafireson2 發表於 2005-5-6 08:11 PM

我會比架車個醫生,佢可以同個老人走,p u-J*`V8?)}
我同個女人就哈哈哈......

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-6 08:48 PM

老人  <----  人終有一死, 唔洗啦~~
|)U M!goga#v2QR 醫生  <----  報恩?? 第日報都得啦~~7c|#hZ&~Z
女人  <----  緊係要啦~ 如果第日見唔到佢點算???

yutik 發表於 2005-5-6 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-5-6 08:48 PM:
)|d:l6zg 老人  <----  人終有一死, 唔洗啦~~
G uX:Lwa i,d(e }T 醫生  <----  報恩?? 第日報都得啦~~9\v3k:RN6ZogU
女人  <----  緊係要啦~ 如果第日見唔到佢點算??? [/quote]
/]C{"i)[!P2z2k P5}&GU-F$B4W_
b)I#q9`4mS8e
真係好pk, hahahaahha:D:D:D

老鬼X 發表於 2005-5-6 09:16 PM

個架係乜車唔可以車哂0的人咩?0甘可以一次滿足哂三個願望0羅

pc20001103b 發表於 2005-5-6 10:30 PM

"但你的車只能坐一個人"1tL`b)V%v
載自己囉
~t8RE-I0`1jr 定係同佢講我個架唔係公共汽車j3tecDJ+g:d
或者叫個醫生醫個老人...Zc j2p9q])TE$S"k([
自己車走個愛人7jcJEGF CGz

,L$Ehx%[@FIJ4w [[i] Last edited by pc20001103b on 2005-5-6 at 10:36 PM [/i]]

dexter 發表於 2005-5-6 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]rayrayip[/i] at 2005-5-6 08:06 PM:
3g&U#EQ?7S 我會選擇下車,叫醫生開車載老人,然後和她一起等公共汽車 [/quote] S`0` Hi#~
:S b+_!Y A9i9G
同意, 因為唔一定要自己留o係架車度.

honeyharajuku 發表於 2005-5-7 11:11 AM

!!!!!!!!!!!!!!!!自己= =V#o"X1E6AG E
`Def _
架車剩係可以坐1個人  唔通比左架車佢地咩= =
q6r#bo'DG'K 4MyO-b$^J'|G
9G1{ l-D~q
仲有!  要救人  報警叫十字車一樣快!!!F~VF+SZ4F
要報恩.  第日再有機先報一樣得!!!
!C9[3f(I kY9{J 要溝女!  頂~ 今日見到呢個好正  唔代表第2日見到果個好唔過佢啵

D9B9A97E 發表於 2005-5-7 01:08 PM

我覺得車過老人去醫院才是最重要的,因為那個老人快要死,而且我那個大恩人是醫生,他也會想先救人,不會拘泥報恩這種事,或許他會把我這樣做當成報恩呢,而那個女的是我的夢中情人,當我這樣做的時候,她不會埋怨我不理會她,反而可能會因此而對我有好感,為我這樣做而感到驕傲,這樣才是一舉三得。

痛苦中 發表於 2005-5-7 07:45 PM

一個是快要死的老人
ik;yA1z
;jy!d5zXo0n-fEs)P 教人一命勝做7級x屠wo~)A&W Uc&yQ
如果我車果個老人可以教到佢的話我會車佢lo~

waterfire 發表於 2005-5-7 08:49 PM

俾架車個醫生車個病人去醫yN Y%l+?
就算個醫生就左架車...so what, 佢係你救命恩人, 咪當係報恩law
t"{ Xe g:F 而自己就可以同夢中情人一齊, 咁樣仲可以表現出自己大方ge 一面, wahaha

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-9 05:48 PM

old post

pc20001103b 發表於 2005-5-10 09:03 PM

what is the answer?

發表於 2005-5-11 03:36 PM

[quote]Originally posted by [i]waterfire[/i] at 2005-5-7 08:49 PM:
W4|6Iagv+f ~F 俾架車個醫生車個病人去醫~'m$O#szv O.K
就算個醫... [/quote]
!EJ-X^2] P 嘿嘿...佢渣走我架車咪遲下去搵佢囉~借ja...
!IE}Q8zr8A8z 我唔信佢咁無賴據為己有~

pc20001103b 發表於 2005-5-12 10:09 PM

你就係公共汽車司機...
5Dc'`eD'I 得番一個位...
%O%Gc kV 叫佢地排隊~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.