娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-7 07:56 PM

支持啦緊係~~
Ld6@Oma 個D人想死咪由佢死LAW~ 我唔想死住呀

waterfire 發表於 2005-5-7 09:13 PM

成日都話禁煙qi t_Yb5qY`
點解唔叫人地戒煙呢/hC4Ns1L2[3S6q SZ B
煙癮係一個好大問題.~_~"

MaxFigo 發表於 2005-5-8 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]waterfire[/i] at 2005-5-7 09:13 PM:xW$Gbys
成日都話禁煙N { U7a&o
點解唔叫人地戒煙呢
)GS?+x T5`V 煙癮係一個好大問題.~_~" [/quote]6m[Xhi

0R `0\`oB[U+y5q(Y )z5zK,[&r"f;bx
叫人戒煙e d日日都有講ga la
/h? _CTY5gQ 有人聽先得ga
"Uo2yzZ%]7Qkb;\ /J @1nK1^&oDLW
軟ge唔得咪用硬lo{K+J9{7J;n:e$AYT b
對佢地同我自己都好!

nathantse 發表於 2005-5-8 12:18 AM

一定支持

Toshiba 發表於 2005-5-8 12:42 AM

都好呀!
T3BK9m&d 查實2手煙比1手煙更易有肺癌

chickenboy 發表於 2005-5-8 03:14 AM

唔食煙仲死得快過食煙....$tm^5oh IY:i;P
支持反吸煙....%S"{'Er?g2B
要煲自己去廁所慢慢煲....

Dr.anger 發表於 2005-5-8 03:00 PM

[quote]Originally posted by [i]chickenboy[/i] at 2005-5-8 03:14 AM:
XU;a_7J"U 唔食煙仲死得快過食煙....
u-n6h\p2e$H9nv0dJ6r 支持反吸煙....
-|^8R_a M6s b 要煲自己去廁所慢慢煲.... [/quote]
n i}`0NwJ 仲衰!!o的人最鐘意阻Q住個廁所

robertchai 發表於 2005-5-9 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-5-7 03:02 AM:
r'y:b\$tm K8xk}5S"rx [u][b][color=Green]煙前肺[/color][/... [/quote].\"?kHa'Bp
V+UT5MP
d人就係照食= =

chickenboy 發表於 2005-5-9 05:34 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-5-8 15:00:
S9jTR%va9V0r
Ms%n;? j0s;L 仲衰!!o的人最鐘意阻Q住個廁所 [/quote]
n+ZY!ZY-k.M4G_z]
d]A kj*QXp EK$X
[4u&VW b7X$i*\xA
CA'l-dZR/c%{Fq 唔好意思,有諗過尼個問題:P

RyuII 發表於 2005-5-9 05:56 PM

我想問有冇 d 唔食煙o既人一定唔會去o既地方?P*z%^P!X"y+D$K
例如食巿咁我一定要食飯所以我一定要去,{#Y9H G4}
但酒吧我最多唔飲酒而唔去.{9cL0`i v;`|
w(e6I wM:r1O{a
當然可以話我可以連飯都唔食而唔去食巿啦, 但我只係想講有冇條路可以俾 d 根本就係要有得食煙先開得成o既地方而俾佢地去做呢?d+ZQ'Z:K
J1{A%[6h(m8M
咁樣就可以有番 d 空間俾佢地!]hf#A w
(聲明我係唔食煙的)

老鬼X 發表於 2005-5-9 06:00 PM

其實可唔可好似機場咁U#l;N1q4~!TK1V kt
俾個臭格o的煙民好無呢?

大家樂1234 發表於 2005-5-9 09:17 PM

支持全面禁煙
,eZr3]H9L G 食煙有害無益
3y'X/Oj+] DY&h(f r0J 食得多提早香

金魚佬 發表於 2005-5-10 01:21 PM

在任何場合、論壇。我永遠都對人講,
0["X;St w ? z 吾食煙既人先係最大受害者。
W4Y.Y7d$}(y
2IeY }i"Di 一枝燃燒既煙,[b]吸煙者會在煙尾用有過濾的綿絮來吸入有毒既煙。[/b][b][size=5]無食煙習慣既人就更直接吸入完全無過濾的零首毒煙。[/size][/b]說大眾吸入二手煙既人,根本就係煙商廣告商去誤道大眾,以為對我們的傷害不大。其實早有報告說明吸煙者的家人,患肺癌的百分比,比食煙者還要高。點解我們不食煙既人,要受你地毒害呀!大把醫療報告都量化了吸煙造成的相對的疾病,對國民生產總值有損失。加上醫療開支,就算抽重稅,也是得不償失。
5r'WrZ @5\9X Vj 既然知道吸煙急害我們建康。就更加要禁啦。美國既煙商早就被告到就算破產都還吾清賠償!卻要在第三世界鼓吹人吸煙來賺這些污糟錢

619t 發表於 2005-5-10 04:06 PM

須然唔食煙佔絕大多數人, 但強行去禁止食煙的絕小數人, 點解咁都可以? 你有權撰擇唔食, 人地亦有權撰擇食. 你身邊無吸煙同事/朋友咩? 有嘅話你地日常接觸時又點? 成班唔食煙嘅同事夾埋唔比佢食! 又或者掉翻轉, 一大班食煙嘅人又可以可以叫你地non-smoker收聲行開? 我意思係每個人都擁有相同的權利. 小數唔係一定要服從多數的. ‧
jVU.]#j9}R 補充翻, 我都唔食煙. 但我亦唔覺我有乜權去限制我旁邊位陌生人食煙!

coolyiceman 發表於 2005-5-10 04:36 PM

食煙又要$$$$
7Pb(sn$Lc 又會引致肺癌
4Yv#T&OI 貼錢買難受~~~#?R$I5O u0P6w5o
支持全面禁煙

goodday 發表於 2005-5-10 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]619t[/i] at 2005-5-10 04:06 PM:
x8["gjPc&^ 須然唔食煙佔絕大多數人, 但強行去禁... [/quote]
l&\!^,a Not5?2q0q 0} xT,x s

p2QR"Qx xG R 但係最緊要係令到其他人食二手煙,
T3a6U6`FN5UM 危害緊其他人既身體健康,咁當然要禁止啦

RyuII 發表於 2005-5-10 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]619t[/i] at 2005-5-10 04:06 PM:4v$AGXf o@
須然唔食煙佔絕大多數人, 但強行去禁... [/quote]
/@ PD6w#w!NWwd
K ?M.QI0l%J7h 我都覺得你 on 9, 如果佢食煙 d 煙噴唔到我, 我話之佢食死_0_+B/npsVU(DL/x
講野之前用下你個腦先 :mad:

大家樂1234 發表於 2005-5-10 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-5-10 09:08 PM:
6ko3{ q ?0? t TUIg V-}5Kq{.wh
{lbsWp
我都覺得你 on 9, 如果佢食煙 d 煙噴唔到我, 我話之佢食死lcke!dt
講野之前用下你個腦先 :mad: [/quote]qC4Di*x'a Ux4zg#U.g
支持你既講法1na2Q g{c*]-Z A-W
佢地噴d煙
:Y/P u*wI4WHC0wt 應該算係間接謀殺我地d唔食煙

腳指o 發表於 2005-5-10 10:00 PM

支持禁煙~~~~
ig'O@!AG 食煙好晒錢

BOYDWAN 發表於 2005-5-10 10:08 PM

坦白講吖,如過香港通過法例將煙仔等同毒品咁列入違禁物品名單就好咯........p6a(TK.B cX&X\[2R]
sorry,我食煙嘅,不過我都好贊成公眾場所全面禁煙,因為實在唔應該影響同危害到其他人!

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.