娛樂滿紛 26FUN's Archiver

RyuII 發表於 2005-5-10 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-10 10:08 PM:
5m0\ YM.cy 坦白講吖,如過香港通過法例將煙仔等... [/quote]
@;]r(scCA [9@D
`g.O^.bPK"Jx2f J 我好欣賞你, 但你係唔係真係做到o係唔影響人o既情況下食煙?

BOYDWAN 發表於 2005-5-10 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]RyuII[/i] at 2005-5-10 10:36 PM:)i]u$R:s
+~kKm r6w

0`'Kb!Qg 我好欣賞你, 但你係唔係真係做到o係唔影響人o既情況下食煙? [/quote]{(XcoH

'a3K3{\RN*i
6zi*rw6Q ~8q#u biR9s'jW
yes,我只喺自己office (已裝2部空氣淨化機),汽車同屋企食.........我出街同出去食飯係唔食煙嘅 (私人會所另計因有smoking room)。咁大個人自我約束好緊要~!

RyuII 發表於 2005-5-11 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-10 10:53 PM:L f/VY@p

$d _"|j&EVr F&CInd Q,J)D5]
;pLV"E5} VN

s-QH1O;L3d yes,我只喺自己office (已裝... [/quote]
epv vFo}:U| oq"JE#`.g/Dj4B ln
最得好好, 但為左家人著想, 都係戎左佢啦

MaxFigo 發表於 2005-5-11 01:26 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-10 10:53 PM:&tj2Q x;n~bl F

3U"O4p4b6K{|:i
0zl"nU;k(^BI G$Ds mS7E4t~}/?fsf2r?
m*Y g0`*Z h
yes,我只喺自己office (已裝... [/quote]Vgy K;K)Fz
"xl1t&lU"i
oA.X:{%@;sqni1rER`
為埋自己著想....戒左佢la @@

MaxFigo 發表於 2005-5-11 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-10 10:08 PM:
v9Z#a:Q~(i)h3Q 坦白講吖,如過香港通過法例將煙仔等... [/quote]
]b wI w&pSj ts\G0^\A L"s I4K
2B;k(EfK d
香港抽煙酒稅抽得好重 Q`c"C`jbr&F
e條財路政府梗係唔會斷la
h1_ f*n[ cw
l1C#QX]v[ 而且一禁會影響不于預政策ge原則 @@

chicken 發表於 2005-5-11 02:29 AM

Support no smoking!

BOYDWAN 發表於 2005-5-11 05:02 PM

RyuII兄&MaxFigo兄,多謝你哋嘅關心同忠告先,小弟非常感激 ^^~

rayrayip 發表於 2005-5-11 05:25 PM

我自己都食煙,不過就唔會係d唔食煙的人面前食,除非佢同我講唔介意我食。

fufufu13531 發表於 2005-5-11 05:25 PM

禁啦應該

你話呢 發表於 2005-5-11 06:11 PM

我支持囉,7awH @v]&Ri
無理由要d唔吸煙既人食吸煙d人既二手煙囉~~

wild9394 發表於 2005-5-11 06:18 PM

支持禁煙
e} m`3l i don't like 二手煙(gN3MB|"s%b
100% 支持

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:17 PM

仲有無人覆?

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 19xx-6-30 21:17:
1Am `DTCs&m 仲有無人覆? [/quote]e[&apZX0i
咁樣會晤會扣分架?sorry呀!4T ]PvPK/Z
我無心架!:(:o

mhkk 發表於 2005-5-17 01:03 AM

絕對反對'|0Sfu"} V*[-^ D
如果立法一生冇吸煙,但就患肺癌之類的病死的人,有權向每個吸煙者索償十萬的話

micmic 發表於 2005-5-17 01:30 AM

sure support

Vincent銘 發表於 2005-5-17 01:45 AM

根本就唔駛諗啦......4o-u+F$B^-d3}2G@Tzyp
唔係多數少數既問題,亦唔係有無權、我地想唔想既問題...
5G Yqr?{0_1n$K&Bh 大佬呀~~對身體有害架~!會死人架~! z!^~0|tW*z%|
仲要唔係淨係食果個死~係聞到果個都會死~!!|N*I%GP [hDd
D咁既野仲有乜理由唔禁先???5l,} a.v2Avs#h
你唔為自己著想都為下D小朋友著想呀~!都為下D大肚婆、D有氣管病既人著想下啦~-M6i'Vg4u l4O2F7P
香港一年有幾多人肺癌死大家有目共睹啦~6aOSd*Q S#c"?
敢話反對果D煙民你地唔係咁自私下化~??
\^N[@F"D,o2q 掉轉黎諗下,成堆人噴D你唔鐘意既野向你度,你都唔LIKE啦~&c:}/KX'L"| Rb"zw8{ |p|
仲要唔係唔鐘意咁簡單,而係會害死你架喎~qV-X B$F6i'V&G;|^
果D話反對既人唔該反省下先啦~

vivienna 發表於 2005-5-17 02:24 AM

[b]我無條件地支持﹐最好地鐵沿線50KM範圍內都禁煙﹐即係話係香港無得食。你o係屋企既嗜好我吾理﹐但你渣主碌煙o係餐廳入面噴下噴下覺得好醒既就收皮啦。我覺得D禁煙廣告好正﹐相當支持﹐好似講到食煙既人被歧視甘。[/b]

crap 發表於 2005-5-17 10:33 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-16 11:18 PM:
.V q"W cz*Y/?6^7@ 8q9\C!O4L(u}1M X.a
咁樣會晤會扣分架?sorry呀!RZ$l5dL H@8W$@j
我無心架!:(:o [/quote]
m-A z_0u { Zd#pk^ AK
放心啦, 有益野推下可以接受:D
c2@Pe:[0lNd A
0W4Hr/Nl(j;tJ1o:V 唔好有人推果d姦邊個操邊個果d上黎就得喇 ^^"

iguana 發表於 2005-5-17 12:49 PM

食煙都得,[ b;q xL/QF9x4w4D6x
香港任何排放廢氣都要加過濾裝置啦,
AMJg/@N+h 好似汽車排氣咁受管制囉,/s&awdC%R+T
所以就算任何地方都係咁,+Dy1{{d&r/m7G#G
yYa9Y#{7B6{'C2O
即係就算連公眾地方都吾俾食囉!

老鬼X 發表於 2005-5-17 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Vincent銘[/i] at 19xx-6-30 01:45:y3e-@Ab#`
根本就唔駛諗啦......z;j/GI h:[
唔係多數少數... [/quote]+RD6k l T,mw\
打仗又點睇?:(

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.