我真係唔知囉~@@KCyMikGx
因為我本身都幾高,,,有時頂住前面,,我自己都好憎3UEn$v9l[
所以我好鐘意坐最尾~~haha ^v^.e9F7qB(Hq#h.w
3U7z(\RU'P*j
不過有時頂到人都唔想gei,,,最好就係坐果d前面冇野既位:cool: roadshow or 新資訊。 最唔舒服最憎係有d人隻腳頂著前面張凳
好鬼辛苦,
所以我GF坐入面,
我坐出面,*C aqL T(Dhw_
一隻腳放出去外面
一隻腳在原位 感覺到鬼坐係隔黎 ha :P 最憎冇位坐比人眼~bear bear 最憎係d人一身汗臭or煙味, 以前非冷氣巴都可以開窗, 而家局住好辛苦.
頂凳都係, 以前坐非冷氣巴都冇呢個問題, 而家d凳真係比人頂得好辛苦 [quote]Originally posted by [i]singdotcom[/i] at 2005-5-8 20:58:
最憎係d人一身汗臭or煙味, 以前非冷氣巴都可以開窗, 而家局住好辛苦.
頂凳都係, 以前坐非冷氣巴都冇呢個問題, 而家d凳真係比人頂得好辛苦 [/quote]
由其d地盤佬
有次行山.tx&t9Z?*Pm v/x
有個地盤佬坐我旁
佢成身煙味
這是有生以來最令我摳心的味Hh Sx#})v x x+u2^
你聞到真係想摳 用膝頭頂前面椅背
6h,U(w-EF6yrl
一個人坐1.5個位, 最討厭仲係本身唔算肥, 但係對腳 ”ar” 開哂好似紮馬咁. 大佬, 我都係俾足一個人車費架. 一人坐番一個位得唔得呀?
0f%l k'n[V(H4h4d?u
放個袋在椅上, 周圍坐滿哂都唔願意讓番個位出嚟/ONe?[SmrF
傾電話好似演講咁大聲, 迫人聽佢講
q2Q? ]\ C
喺車裏面打仔 / 大聲教仔
N)zl Mq&SW0h
唔理個細路, 任佢騷擾人
任個細路著住對鞋企上張椅面踩, 踩完仲跳, 落車又唔清潔番
?1b t t'|8w3x
(通常係D靚仔靚妹) 喺架車裏面開P
@ sBQF.u3d
坐面對面嘅位, 伸對腳踩對面張椅'x!K V#k \8\'x4Yh,n]i y
飲飲食食 (本來可以接受), 問題係有D人搞到周圍污穢不堪. 最攞命係成地橙皮瓜子殼, 仲有時倒瀉野.}-fQ W6Pb
"d'VxI4ql[
著住件濕哂嘅雨衣就咁坐低, 成張椅濕哂, 下一個點坐?OV C;Y*v.R?[e#|8D I
狂咳都唔帶口罩, 有D人連掩鼻都懶. 同呢D人一齊困住架冷氣巴裏面真係想死
用完嘅紙巾周圍 ”攝”, 好污糟. 攞埋落車dum有幾難? 仲有好憎D人用D濕九電話鈴聲,大大聲響 1.細路狂喊,亞媽教仔B9X$^8? n,oM
2.八婆上車,高談闊論LB0Ra#N(f\&P
3.大聲煲粥,雞啄唔斷
4.狐仙托世,臭死隔離x0pM-[9Bk1Q
5.丈八金剛,腳頂前方 [quote]Originally posted by [i]city1220[/i] at 2005-5-7 05:46 PM:
最憎係d人係度講電話鬼死咁大聲
仲要每一句都有一兩個粗口
真係好無奈
車程長既話最慘 [/quote]
日本有不成文規定-Y.eIv:hv
唔得o係車相中講電話
你只會見到佢地send messagej `J'q)g
E樣佢地做得幾好:lol:
頁:
1
[2]