娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dayomav 發表於 2005-5-7 09:08 PM

乜前面會feel到架?:o'N6} L8k&N-XR;K
我真係唔知囉~@@KCyM ik Gx
因為我本身都幾高,,,有時頂住前面,,我自己都好憎3UE n$v9l[
所以我好鐘意坐最尾~~haha ^v^.e9F7qB(Hq#h.w
3U7z(\RU'P*j
不過有時頂到人都唔想gei,,,最好就係坐果d前面冇野既位:cool:

傑傑 發表於 2005-5-7 10:01 PM

roadshow or 新資訊。

月月鳥 發表於 2005-5-7 10:23 PM

最唔舒服最憎係有d人隻腳頂著前面張凳
w(}.D:FL?[.V 好鬼辛苦,
{#Hmc,u7nB7\ 所以我GF坐入面,
6|%Td w v"R$s:x`!f 我坐出面,*C aqL T(D hw_
一隻腳放出去外面
EnKM;JZj/_sr 一隻腳在原位

甲狀腺 發表於 2005-5-8 07:03 PM

感覺到鬼坐係隔黎

dylankklee 發表於 2005-5-8 07:04 PM

ha :P

kaigi 發表於 2005-5-8 08:48 PM

最憎冇位坐比人眼~bear bear

singdotcom 發表於 2005-5-8 08:58 PM

最憎係d人一身汗臭or煙味, 以前非冷氣巴都可以開窗, 而家局住好辛苦.
^$^%O(g QI.g
5Ct#[Fz 頂凳都係, 以前坐非冷氣巴都冇呢個問題, 而家d凳真係比人頂得好辛苦

月月鳥 發表於 2005-5-9 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]singdotcom[/i] at 2005-5-8 20:58:
SG"UK5k-Bf n 最憎係d人一身汗臭or煙味, 以前非冷氣巴都可以開窗, 而家局住好辛苦.
Ry%H4K;?h0\
;a!q fQF%v6FU^ 頂凳都係, 以前坐非冷氣巴都冇呢個問題, 而家d凳真係比人頂得好辛苦 [/quote]
0T3U cB/Xj/Vb#@~ 由其d地盤佬
Bso V5T$~Te e d0u@ 有次行山.tx&t9Z?*Pm v/x
有個地盤佬坐我旁
nxDX[ 佢成身煙味
r+OEomb&b7ve 這是有生以來最令我摳心的味HhSx#})v xx+u2^
你聞到真係想摳

rest365days 發表於 2005-5-10 02:17 PM

用膝頭頂前面椅背
H]2qVD&K;@ J 6h,U(w-EF6yrl
一個人坐1.5個位, 最討厭仲係本身唔算肥, 但係對腳 ”ar” 開哂好似紮馬咁. 大佬, 我都係俾足一個人車費架. 一人坐番一個位得唔得呀?
T+oT1S)g4}&d 0f%l k'n[V(H4h4d?u
放個袋在椅上, 周圍坐滿哂都唔願意讓番個位出嚟/ONe?[SmrF

T6s W{:\Ag[0L5~ 傾電話好似演講咁大聲, 迫人聽佢講
9l lN-|x%v q NQf q2Q?]\ C
喺車裏面打仔 / 大聲教仔
,k*`us@)JM N)zl Mq&SW0h
唔理個細路, 任佢騷擾人
Lid].M9BR sa
~3E$T OE&L}d 任個細路著住對鞋企上張椅面踩, 踩完仲跳, 落車又唔清潔番
gM^/X-mX\ ?1b t t'|8w3x
(通常係D靚仔靚妹) 喺架車裏面開P
4P`bFt r4g @ sBQF.u3d
坐面對面嘅位, 伸對腳踩對面張椅'x!K V#k \8\'x4Yh,n]iy

X|7n dru8z Y 飲飲食食 (本來可以接受), 問題係有D人搞到周圍污穢不堪.  最攞命係成地橙皮瓜子殼, 仲有時倒瀉野.}-fQ W6Pb
"d'V xI4ql[
著住件濕哂嘅雨衣就咁坐低, 成張椅濕哂, 下一個點坐?OVC;Y*v.R ?[e#|8D I

'V!Ir7r&H"T 狂咳都唔帶口罩, 有D人連掩鼻都懶.  同呢D人一齊困住架冷氣巴裏面真係想死
,S+^h]6}#{O&wQ e
|w/Psy!x 用完嘅紙巾周圍 ”攝”, 好污糟.  攞埋落車dum有幾難?

良友 發表於 2005-5-10 02:45 PM

仲有好憎D人用D濕九電話鈴聲,大大聲響

ilovefuckingyou 發表於 2005-5-10 03:07 PM

1.細路狂喊,亞媽教仔B9X$^8? n,oM
2.八婆上車,高談闊論LB0Ra#N(f\&P
3.大聲煲粥,雞啄唔斷
noLE{.cEYI 4.狐仙托世,臭死隔離x0pM-[9Bk1Q
5.丈八金剛,腳頂前方

Rika 發表於 2005-5-12 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]city1220[/i] at 2005-5-7 05:46 PM:
8K@QW"BUc 最憎係d人係度講電話鬼死咁大聲
d9z;P} @m 仲要每一句都有一兩個粗口
8KN&~L#De:v%yqS 真係好無奈
T,DA TM;Tj'P 車程長既話最慘 [/quote]
Jy:Oi,xpN`!?FTz$]y 日本有不成文規定-Y.eIv:hv
唔得o係車相中講電話
'z0ITX/@h 你只會見到佢地send messagej `J'q)g
E樣佢地做得幾好:lol:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.