娛樂滿紛 26FUN's Archiver

truelove 發表於 2005-5-11 10:41 AM

食幾多著幾多我覺得都係整定啦~A XCYC0]
好似拍拖結婚生仔咁, 唔黎就黎~
Y&j:OE/wen 無話強求, 有時諗得太多, 只會自己辛苦~1@#}/D s*](E6^x3p$K
"l*J3id_\ W3jQd
錢真係萬惡, 無左佢又萬萬不能. aVax1y
唯有自己唔好睇得咁重~~~~

jennifer 發表於 2005-5-11 11:57 AM

[quote]Originally posted by [i]biglin[/i] at 2005-5-7 07:31 AM: ER;A)?q8g pH#A:O
有時覺得自己好廢..
2d/t,\X zg&z 想做某樣野又做... [/quote]$pHKP%]/o

o U9AB/|5TM qV m 你说的好像和我一样,只不过你说出来了,我不能这说自己,很多人都不能这要面对自己的,不知道你今年多大,社会不会因为我们而改变的,人呢就是个矛盾合体,有时想这样,确变成另一个样,这应该是个溶合的过程,也许一辈子也溶不了,阴暗散不去,把矛盾变小而不是消除掉,向钱看是很有动力的。

srfqt1 發表於 2005-5-12 11:48 PM

以前有時我都覺得人生好像整定
ZG#s$SI'[N!|+a @ 總之就事事不如意:(&pHbksU"e R N
想努力改變,但是總是頭頭碰普黑:( ?.T&S&[ r;A+B4^
其實應該是我付出唔夠人多啦D]"{3PsL
可能我要付出300%的努力先可以.^H AW ~ G8T#q ]
而且我都唔想認為人生係整定咗嘅
a$On'c0`f]2h&b Q 因為咁我會仲灰呀!)FBX u/z*P1r'ys
所以我有時都同自己講人生冇野係整定,wQ Cbta.BK;M.sl3}.n
自我鼓勵一下呀麻:D

心太 發表於 2005-6-12 10:56 PM

有好多野都係可以改變ge
u%v)t$L PPe 就算係整定左,都要盡力去唔好俾佢變到冇咁壞先la
E B.TOV 正如佛家所講
q1zJW2~E+a "欲知前生事,
D(fd"s:t/pz(w8Q6Dr g 今生受這是,
;TG ~*?B'B 欲知來生事,
Wx-YW3K dp{ 今生作這是."

dotcom 發表於 2005-6-15 05:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

steveee 發表於 2005-6-16 11:01 PM

Wa,,Many 佛家人here?
]|7y0m,C3PwHd*W um.,.,.,.,前世造成係業,,,,會做成今世既果報@@!N.J[ i"D3P b|7d5\
想來世好d既今世做多d善事la

kaing 發表於 2005-6-17 01:10 AM

其實可以兩方去睇既,?q ]?!i)[y1^
當然天生的就真的整定ga 啦, l2\ztA_9OU$K"Z
但是後天的就是你自己去創造,B(W o ~*{2N
如果連自己都相信後天都是整定了,^XjyQ9D Omu"Uu
那你的人生就會覺得不好玩,只會覺得被天玩,-hq"]'ts%b r
當然人比人就比死人,
{eUO#hs!Reui 但是每個人都一定有佢自己的個人之處,'wr dS.n;D"zC
天生每個人就有可發揮的事實可能性,
#D^@jyB t AO(v 如果後天都是覺得整定,那你的可能性就一定不會發生,

高阪昌信@@ 發表於 2005-6-17 03:08 AM

成功同失敗都係命運黎嫁
4wKF3w{ dC 人幾強都唔會鬥得過天
:w9c0lzL,g R5J,Z2O 係世上我地只不過係粒微塵

aa8116a 發表於 2005-6-17 05:32 AM

如果所有事情都是"整定", 就不是人生, 活了這麼多個年頭, 我覺得要抱著隨遇而安和知足常樂的心態, 雖然老生常談, 但能保持這份心境每天都會過得愉快一點 ............. 我不信"整定", 只信機會未來臨

hoho886 發表於 2005-6-20 06:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kaing[/i] at 2005-6-17 01:10 AM:
6G;wQ J0EwQ`L` 其實可以兩方去睇既,
:S*]lw1f zG 當然天生的就真... [/quote]
+l;ff8pB
}@R9uo D)T`/\|A\ 我覺得人生唔係全部係整定
9hMb-{e+bI{ 好似有天生同後天,天生既野冇得講啦
5O:D Ad0R;N)n 不過你可以係後天方面
]KNAyb"s@"h| :]7_rZ&O8~s
係聰明呢一方面,Kz5tE6Kt#Q$U~gz(S
有d野你自己都可以去(真)取,好似聰明,mVc;l9JnM
你可以睇多d野,識多d野咁咪會醒dXw;Ra&W4N&Gr y y R
$CLT&x_
而錢,講真可能有d整定,點解人地咁多錢,而自己就得
y%k+tU `-`Ua5V[ 咁小,又諗人地做野舒服又多錢,自己又係做得多野,但係H.D k%[A"Wo5B2T.mQ
錢就唔多,不過我覺得聰明可能會好d既,唔使咁辛苦.c6m,sU(DL/w1CP.Q

E0nU;[.@ l/s OL;|c f 如果你又聰明同埋又係好有錢,衣食無憂,咁你真係幾好彩
Z0JN)g&wbcz 但係唔知你係天生就咁聰明,咁有錢,Y+cWStg(x`
定係後天,經過你自己既負出所以會聰明,同有錢}$?/@sK qT
如果係後天就比d方法黎,睇下個方法,係咪真係得呀!!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 07:26 PM

整定??? 咪傻啦~~ h5y}ZT ~`@)`1I6u|
呢d野係睇你點諗架者~~!!
;I.u@kLb4@$] 例如你覺得月薪2000係貧&OKO0A PB+vm
人地月薪1000就覺得係富 [h gZ~of-g:tX#e
當然, 某d野可能畢生都做唔到
`.u$x LeL 但可以做其他野架ma
~u1O*qiE 凡事多面睇,咪咁灰啦`

細水水 發表於 2005-6-21 01:05 PM

人生係咪整定...有人話係..有人話唔係... N8HtQG
就算係咪都好...都要靠自己..S)w7B V qw N{
如果天要你今年發達..但你乜都唔做..都係無用...Y"_.^y?.Ak-a/h\

8y0ss6wc1W\ 我自己個人覺得比較幸運..6jx#PvFF?(k
考小學時候連自己個中文名都唔識寫..
-U l0J:@J/M 幼稚園唔係太好...所以個底麻麻...EWFD#`3_Tv8U*e
好好彩咁...搞珠入左間名校...7k+b[%Ox]-\x
6年黎自己成積唔係太好...淨係數學成積較為佳..
1I2B/j}U3j%Ac-E 直升中學...數學一落千丈...成積照舊麻麻..
PBQ4ICne2~*U R _VJ"N*HF}
曾經諗過數學唔掂既原因..\wn}Q@
因為我小學無做數既習慣..小學d數未教就識哂...e!P2gN2KJ j/JO
但中學d數要不斷做先有進步...$|'^7fB"W:^

9i il1^P%@)D 我講呢d野只係想講..
!W x&j7l!K A/g 人生係要靠自己不繼努力,進取...

wahaha1234 發表於 2005-6-21 03:56 PM

人生梗係唔係全部整定laQ2m7q+q3Bf
我地每個人一出世就要為自己奮鬥...無論貧富,ue+s"}p
最緊要遇到困難要夠硬淨!先可以企得住
t0j;`#WcK.[+D s 上天給予人有不同的人生...人太過辛苦la;)2].o)t V0wf o
都要無奈接受ga la..佢做庄ar ma.....
~ aI1\]K 我最近都覺得人生幾無意義ar.咩都一味講錢X-P,M+EUw*Y _Z vH
ai...有錢你咪又要捱.....
m-e0v d,_-];d } 知足常樂ar ma係咪p&F1E*Hl3Dk zt
我而家只想可以多d時間做d喜歡o既事...
4m ym EMu]7? Z 過去錯失太多了...唔再浪費光陰la....

aaaabbbbcccc 發表於 2005-6-21 04:03 PM

我認為是整定的
;ZV mH5?X }![&S 不過我們不應該認同整定了的事情,O4Hby(L
可能我們不能改變命運,但我們不可認命.繼續做自己想做的事.yJ2AfP&lE&\/S
不必去管是否整定的事

bodycharge 發表於 2005-6-21 05:33 PM

30歲前, 我覺得人定勝天.  30歲後, 發覺原來真係乜野都係整定架.  如何努力都好, 你叻過人都好, 只要人地有錢過你, 你乜野都唔洗講.  算你點叻都好, 你係一隻馬, 你最叻只可以係精英大師, 只可以同馬比, 唔會變左馬主掛??
x4Qb~ L7I!L 唔好再話: 有錢, 唔快樂, 有乜用丫?!  講哩啲嘢o既人, 簡直係自欺欺人. 通常細個時老師都會咁同你講:有錢人, 但係唔快樂....等BULLSHIT.  你試下同佢講下月月扣佢人工丫, 佢一定仲惡過碼頭姑哩...f G](g`,N+E
人大左, 就會領晤到哩個真理.

superfiona 發表於 2005-6-21 05:47 PM

我覺得係整定...但係整定左既並都可以改變.....p0_j|FE
我覺得如果你怨命運既話.....個天一定唔會欣賞你....
N Q!v7U@8Y,dxZ 你反而要努d改變佢....咁個天可能會比個機會你.....#I#@LO m JT%G:z)xqP
其實係整定既話....大家無咩理由要怨姐~~JDfUKQ
做好自己...咁你既一生就會無悔ga lar~~

yiphbmail 發表於 2005-6-21 05:59 PM

一半一半啦
$\!@rBHhWO B+@-l 出世時有許多嘢都已經定咗5t O8mh:h[:AL
但後天可以有小部分的改變

fatfatdragon 發表於 2005-6-22 03:49 AM

中學時候, 因為一次機緣, 迷上了紫微斗數. 一直以來都希望多一些知道自己未來是怎樣.
6\(Ej^9~'C 但當看多了一點書, 連帶對人生是否"整定" 有了一個新理解./BA"_Z4w%{)Qtt
好多人都會覺得命運是一早生成, 改不了. 其實如果從廣義的角度看, 每一個人都從是一個起點跑到一個終點. 這點我會認同是"整定".
!Lke$_Kp8@^,sdy 但是每個人跑的路線和方法就絕對不同. 對比人生, 路線可以看成自己每天所走過的, 包括: 工作 (事業), 拍拖 (愛情) ...w&`~V"M)w8WT
這些路都會受當時的環境, 人和事影響 (天時, 地利, 人和). 至於, 跑路的方法都有很多. 有些人會由一個起點直接跑到另一起點, 有些人會坐在地人等人帶他行, 有人會看一下路上有沒有順風車坐...
)S*n,qFvC 自己會問乜天時, 地利, 人和可以改變的嗎? 就好像下雨可變好天, 可以選擇自己的父母?6u wxMF1US{
當然是唔可以,
_(|$h2t} vhzK(stK%w
但是
6A;o3BKn d "我覺得人唔可以改變環境, 但可以改變自己(好多時, 只是思考上改變)去適應環境"P(W:q!r A E:P3l

3nm0YB+Vl 嘩! 愈講愈複雜. 用一個自己的例子. p#H/WV3PY(Yz
剛畢業時(天時) 在搵工, 最後有兩份工可以考慮. 這時父母(人和) 走出來, 說其中一份 a 工比較好. (地利是一份在九龍, 一份在香港, 不過不重要).
~ZnO$l%aw'? 當時我面對一個決定 a 工 or b 工 ? 我最後選了 a, 原因是唔想"唸", 怕煩(坐在地人等人帶). 最後在這份工經過很多唔開心. 使自己過了很pk的一段日子. b(K9G7H tY"uiag
事後我沒有想過這是整定. 維叫自己不選 b, 而且可能選 b 會更pk, 維知道?0pT/V'G c,J&ZS
(因為這樣, 使自己能再爬起身, 再跑過)&BT{.\@V)z Cp
P:yx!?:gac1X
想講的是, 人在路會面對很多關卡要作出決定, NO'lJ$I#s#v
9d`8Q-@4CKh
"一天不知道結果, 人還是有得選擇".  既然還未定下來(未知的將來就是未定), 何來整定呢?UOOO0X["g3N3GH
好多時將來只是自己"想出來", 並非絕對.
h-uR+E"Q PhA yU_7K;h2g8D
最重要是要有心理準備和勇氣去承擔之後的結果.  (題外話: 勇於承擔會使自己覺得自己成熟了和欣賞自己)

ivan2005 發表於 2005-7-6 03:05 AM

我覺得係,因為我由細到大都好黑~ZNg(Z3Dza!C#YrE
我D朋友叫我黑仔王~
^bL;Y%t Ys 我經常決定完一件事就會有另一個問題發生~7zqs+Gb7w B-Z|
好似見左一份工請左我之後另一份工打黎又叫我去做~k$bc%O)I)e*A
而當我選好之後往往都係錯既~(但我好肯定唔關我事)
+Kb,?f4@ 因為我計左好耐先決定~]7Kkg}h
所以我由細到大都好灰

annie628 發表於 2005-7-6 12:00 PM

我覺得一半一半啦! 先天同後天都有
(J2s+rLG
1g a:FC;z| 先天: 係整定既,如果唔係點會有D睇相佬睇相呀, 都幾準架!*[7qO%a:v!F$^#G4p#J

"A){ ]^E9KT\N 後天: 雖然係整定, 但可以因應後天的努力去改變, OS:bV(U8D

F:o#h%yu%Zp Bd 正如屋企人係先天已整定既,大家無得皂,%y.]M9bdW$P
而丈夫/妻子及朋友係後天, 大家可以因應大家的喜好而作出選擇1s_Yd4r1h#KC
/wZ:l6A g,aq
最後總結 : 我覺得雖然受先天的因素影響, 但後天的因素影響更大JS^h&R
例如: 一個含金鎖匙出生既人, 先天因素非常好,但後天不努力也是妄為h6K ti-@^ }
        一個貧窮家庭出生既人,先天環境雖然唔好, 但後天憑著努力不懈的精神,最後會是一
Y.S1O V y'C         個成功者。
l]z-X4|7C
iQL;f!q2px-y 所以最後人定能勝天的,只要大家肯努力、求上進,機會一定會在你面前。/X;@ T:jn G3B5T7M
一時的失意不代表永恆, 小小苦楚等於激勵,美好人生由你創!!!

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.