娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cymok3782 發表於 2005-5-9 07:31 PM

at the end of the semaster la, i have about US$150 in the bank but owning my roomate about US$300(dinner+everyday small stuff)

左輪仔 發表於 2005-5-9 07:33 PM

最窮果陣咪成身得返一蚊囉=.="
L@Sn%J 係幾年前,我岩岩出黎做野養家Tq c?*e?`5w
到左月尾(糧尾),個身巳所盛無幾+u'q6k_^*E\
得返D散銀用,仲有兩日先出糧,yK1f9X Nk*I
我又唔會問人借錢既,咁除左車
2y6D!PY U 凡連飯都唔食,慳得就慳(捱到返屋企食)bC&V-s V6yy @/r+I,Q
都左最後果日,個身只係得返一蚊rif bJ1h,X m
我要由油麻地行走返彩虹,$?W|QOtI/@l
而家我都仲記得我果陣有幾慘:(:o:(:o:(:o:o:(

city1220 發表於 2005-5-9 07:34 PM

我試過最窮既時候,租左幾本漫畫
h$@y/p~Z 但過左期都冇錢俾佢罰
B9\KQ2r_ H;~0i 唯有硬住頭皮話走去還uA-ahX
話唔知過左期唔記得帶銀包
R1j9K{ p0Htb 下次俾~ kfu0v%}{0O&E
之後再唔夠膽用晒錢|]0n&vy:d
總要留返D

michael~~ 發表於 2005-5-9 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]superlover[/i] at 2005-5-7 09:01 AM:
ph qM$h4[J!S-nM 我而家就係我最窮既時候,連買枝塗改液都唔夠錢......
+s2F K0j0o0{E !`H ]b\ B DY,f
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 03:48 PM [/i]] [/quote]*P%WTI%g PN`
最窮既時候....$1.28超慘~~~~~~

johnwu 發表於 2005-5-10 03:29 AM

負資產算唔算??

abc123 發表於 2005-5-10 06:35 AM

最窮應該係上個月到啦=.=d fd成日搵我出街~洗晒d錢
)[-|K/\!n Q7^$Tfa Y-Y 但係阿爸又無出到糧~過左個幾兩星期既窮生活!Cb-}(pZ
當時成個幾兩星期都係得十蚊=.=都唔知用丫定唔用好~用左就無啦wo @@

foodpadv1 發表於 2005-5-10 05:11 PM

after 98 負資產
U{[B.HJ'IM 日日paybill @:TMXv l3f(B
日日 empty

chuen167 發表於 2005-5-10 06:24 PM

一起身~刷牙~番學~~出左門一睇個銀包....眼都都光埋!!
Nj&F5D;P&y~.Y 得20$$原來係唔記得拎錢...想番轉頭拎..點知冇帶key!!
.p?&GA^ { J `r.B 坐車用左12$....番到學校冇錢食lunch....唯有食包....一個唔夠食...要食兩個...
jk$en qt3Y$~ 用左4個半...得番4$...慘到要飲益力多....><!!得番兩蚊.........要問人借錢.......

大家樂1234 發表於 2005-5-10 09:19 PM

未試過;lhA?2a/V b*|u `6{
以前阿媽係邊我都知道
v mMA4Vt'}8\ 無錢問佢拎{(yLqq5E wj h
全家人唔知點解個個都好疼愛我

冷莫的卓一航 發表於 2005-5-10 10:37 PM

我試過最窮既時候,生意失敗,一個人走佐過馬交,清靜一下,欠下二個月租.
3N9C;lt SQVq6D 又試過去酒婁食霸王餐,:(

Wallacehk 發表於 2005-5-10 10:59 PM

最窮係生意失敗,要用信用卡CASH ADVANCE 找十幾萬比行家,又唔敢比亞媽知,最後呢十幾個由我細佬幫我還比信用卡公司,到而家重未還返哂比細佬

wild9394 發表於 2005-5-11 08:14 AM

$0.0 for 1 week
)T(i xj2S7W"K eat at home%{ n'E5oQ:i
stay at home
vGBj)}L@ most of the time watch TV and sleep at home T__T

Asurada129 發表於 2005-5-11 12:54 PM

我最窮o既時侯........
nm;FQ:J 試過爭我家姐錢成2千幾蚊...個時唔知點解甘大洗...個時仲讀緊書冇收入..只靠返學車費飯錢洗{"wK+}Irdr{.m
但之後我家姐不用我還,,,

28083003 發表於 2005-5-11 02:44 PM

wah.................個個得真係窮得好恐怖..............
9sB|I%x9Y_/] 又爭卡數又生意失敗
9sO%lS1_On:?
;ih(S;m3EJ6X:} 對於仍係學生o既我vGC2HV#p/M
最窮個次係因為買左個touch o既銀包
!hw#bZREu 但係成個禮拜個新銀包都冇錢o既..........haha7b2If1~b8F l

_s.a/P_a@9E 人大左就越大洗5Sc*d7}2F"y
但係唔知點解窮極都唔會冇飯開!!!

kimkim 發表於 2005-5-12 01:09 AM

冇工番果陣-.-得幾廿蚊係袋
1S&a+H&G8H"jp;lv 真係好濕滯=..=

superlover 發表於 2005-5-12 09:40 AM

Reply to all
X]!y6^}cGP 睇黎大家都有唔同既經歷,其實呢d經歷係一件好事黎嫁。要試過冇錢,先明白有錢既時候既好處,不過真係好同意28083003兄既講法,真係唔知點解人大左就自然洗大左......
e@{l8FvH 以前細細個,有$10出街已經好好啦...而家,如果$10,都唔知點過呀!!

superlover 發表於 2005-5-12 09:41 AM

[quote]Originally posted by [i]wild9394[/i] at 2005-5-11 08:14 AM:
pJ:s(PK,}"]R a $0.0 for 1 weekh mYfVh
eat at home
`A/X IJo-N5c]?qw stay at home
#{Gew4O*I#| most of the time watch TV and sleep at home T__T [/quote]
6|6f+U&s| ^.I9\ 我想問下你o個陣係學生定係做緊野呀??

duckduckb 發表於 2005-5-13 01:02 AM

想買$5注六合彩ge 都無錢時.........

mark072610 發表於 2005-5-13 01:28 AM

還好ㄅ~~我比你更窮多沒在說ㄌ~~

jasonkat 發表於 2005-5-23 07:45 AM

小學個時, V\"H\ D*Z+Y3]Q{
以為自己散字包夠錢塔車,v)u d5er'gd r
跟住買左個M記包黎食,9X_BP%r'^#\E D
點知上到車先發覺,
~ },LN(l5O ~,i 唔夠錢,<差2蚊>Da/]z6e-H&Le
好采個司機好人]|9IcO{;t,f
話下次塔車入番,
,_^wFJ!O%i)Y]u 唔係實番唔到屋企

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.