史冇前例2v,m+[3Zd$j*}Jb
4毫子走出街
試過唔見左銀包 = =
無左八達通搞到搭車要靠散紙...
果陣仲要日日駛10幾蚊車錢送條女返屋企 = =""""
仲要請佢食飯le = =
~/r
D'OAb|N V
結果成個暑假得返10幾蚊係身....
無得出街......><"
好彩果陣忙於搞o camp ^^無時間出街先唔覺有太大損失
作為一個有信用咭o既學生, 要兼顧拍拖同理財係好困難, 女友陰乾我d 現金, 淨返$30.x, 提款機都提唔到, 八達通又冇錢, 唯有靠女友每日借$20 搭車 & 食麵包充飢, 奉勸大家唔好就女友呀
$10 ,仲可以買張三T博下
記得我仲係雙失既時侯,
我既 Account 試過就只得二百幾元左右.^
^x]B,ic\
不過我覺得無錢是小,
失去其他人既尊重先至係最重要,
尤其係家人.2}Kt]3X9HX,h'F
可以話係完全感受到人情冷暖.
後來搵到工後,VHVQR x4eo0M
講野先大聲番少少......
我試過淨返1.2:fD)}R
Y
不過好在離屋企唔遠
行返去
我記得有一次成排人出街,我唔小心帶少左錢出街~
之後去買野,買完野之後~我得返8蚊,仲要食lunch~我仲係要係中環~(x5M7G;@M?#r
坐車返青衣...當時係...嚇到傻左..~之後好在有途人肯借十蚊比我..
不過到依家都未還**~
我最窮既時候應該得番好小
不過都仲可以買到一d野食既