娛樂滿紛 26FUN's Archiver

'nice' 發表於 2005-5-7 11:42 PM

請問邊到可以買到防狼器?[樂+]

[color=Green][size=4]由於我有個女性朋友要返大陸做野,2T xqPv5w4x
佢一個人住,一個人返工放工,
G(v ?7K&s'rT M7t0E 大家知道大陸的治安"幾好"的啦,
v:b]axxX h^ 所以好擔心佢,一個女仔在大陸生活,
d%x;UR}*|Uv 更加擔心佢的安全,"v?N*yU+H
所以想買D防狼的用品俾佢,
9QH?Y8~D 唔知邊到有得賣呢?價錢如何?nsfH}J y
還有有邊種防狼器介紹下?$q t8ih6Iw
唔該曬各位!![/size][/color]
J*F$XT }h Uh EOqJ\4L f
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 04:38 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-5-8 12:06 AM

哈哈...大陸...真係黑星都買到

JCer 發表於 2005-5-8 12:17 AM

返到去, 買左都無用...

Toshiba 發表於 2005-5-8 12:38 AM

各大文具鋪有售0^ \-L+rE4K-r ~T6e:|
60-70有個,係公仔既 t(P"v PQL_*o fn9^

2So |GYl"n 不過大陸真係有都無用,如果..........+H)I#n n y
所以可以考慮袋定支cutter嚮身

沙田收數強 發表於 2005-5-8 01:36 AM

終極防狼三寶 [吾化妝,吾沖涼,吾洗頭]

Dr.anger 發表於 2005-5-8 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]沙田收數強[/i] at 2005-5-8 01:36 AM: q2qYEXrXu
終極防狼三寶 [吾化妝,吾沖涼,吾洗頭] [/quote]
X+P!gGal!KS*p'U 呢o招好似真係好洗得咁:P

史艷文2 發表於 2005-5-8 02:21 AM

買枝電槍好過啦!

'nice' 發表於 2005-5-8 02:20 PM

[color=Orange][size=4]唔知大家有無D更加好的意見呢?
uwI lJ[2D 呢個系唔錯的"各大文具鋪有售60-70有個,係公仔既"3^0Nd J|G
不過有無D噴霧的?[/size][/color]

robertchai 發表於 2005-5-9 03:08 AM

扮8兩金啦...

BOYDWAN 發表於 2005-5-9 03:23 AM

胡椒粉噴霧(噴山狗用,對人亦得),軍用店有售,不過驚出唔到境喎........

'nice' 發表於 2005-5-9 05:59 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-9 03:23 AM:
/D9`I E1Ws6W 胡椒粉噴霧(噴山狗用,對人亦得),軍用店有售,不過驚出唔到境喎........ [/quote]
&KYlHb1M5O(CJG }k
!E#z y I {~f [color=Red][size=4]呢個好得啊,可惜我都系怕過唔到境囉, bt#D mZV+L0L,iET
可能大陸都有D甘的野賣,不過我就無門路,
1u2__QG)K'Q 點算啊,各位,佢搵到屋就過去的啦,
{gJ'Im!s 當然我知道,可以俾到最大保護佢的當然系我啦!!(l9y&oT SbPI
(請注意:我不算是狼哦!!)
`+D"b2M j1oC gL9G X 但系事實上系唔得嘛...十萬火急,
b0i(tr#{{:G-EFs 大家幫我問問你地家姐細妹,睇下佢地有無計仔啦!!
F+e+I.c:z8{&Fh 十萬萬個唔該!![/size][/color]

大家樂1234 發表於 2005-5-9 09:19 PM

買枝氣槍=.=1SH~T/?0\
百幾蚊
*L]7Ole#X 有咩事對住條友隻眼或下體狂開槍:s,c&]Jei4L
條友一定提早拎人壽保險

Christy~呀華 發表於 2005-5-9 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-9 09:43 PM:ht k^WS;ptp
'nice'兄, 防狼器可以到鴨寮街, 仲好... [/quote]_p%J/q7W%q
樂樂呢D最有用!:lol:

Christy~呀華 發表於 2005-5-9 10:20 PM

如果係大陸做野可以係大陸買到,:D\)f9M~9k-c-A1eV
不過有攻擊性架,:o
@!m B!]5ob3{ 又可以買D美國汽槍又或者改勁D汽槍,:P
lb&G? b&h&Zo 一有事就向D眼、口、鼻係咁射,:D%U;R%~Z;K
另一樣就係學功夫,:D
f$d O0an"S c 學左起馬大膽D!:D

michael~~ 發表於 2005-5-9 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2005-5-7 11:42 PM:
!n!|J+QAI uE#C [color=Green][size=4]由於我有個女性... [/quote]k[9o3f;M-O
其實,大陸都有得買..又唔洗凡出入境問題??

BOYDWAN 發表於 2005-5-9 11:14 PM

一係咁啦"nice"兄,自製防狼噴霧咯:用亞蒙尼亞放入一個有噴嘴嘅樽度就得,方便快捷;再唔係殺蟲水都得,因為"乸眼攻鼻"........係一個做過英軍嘅freind教我咖,萬試萬靈,佢話。

大家樂1234 發表於 2005-5-10 12:02 AM

買把萬用刀
]4gnHB2IB 有咩事自隊
A3V |Z:z 條友一定會驚到走左

Christy~呀華 發表於 2005-5-10 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-9 11:14 PM:1f2U8B#i;Zc/|
一係咁啦"nice"兄,自製防... [/quote]
0qx_E/L!z%V#EL 我條仔都係英軍喎以前!:lol:}|2T)s1w aN^;Y,o-s
佢冇教我既!?:o

大家樂1234 發表於 2005-5-10 12:52 AM

我條女以前係解放軍=.=

Toshiba 發表於 2005-5-10 01:17 AM

可唔可以用介刀呀?
C'YK B&u+Qz F }6i}AB)TP A
果陣我識個女仔,
Arx8R2{aBn 佢個salese KR @6_R"R
要去公屋"洗樓"
b5B9j"z9S6Ra 都袋定把介刀

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.