娛樂滿紛 26FUN's Archiver

'nice' 發表於 2005-5-7 11:42 PM

請問邊到可以買到防狼器?[樂+]

[color=Green][size=4]由於我有個女性朋友要返大陸做野,q!?'ern3c/}6l
佢一個人住,一個人返工放工,
#^ SS9d`P(Ab 大家知道大陸的治安"幾好"的啦,
v3b-}1h#sL6K/n_ 所以好擔心佢,一個女仔在大陸生活,$_7f,YtedT
更加擔心佢的安全,mX-p^)d
所以想買D防狼的用品俾佢,
?}0I0p)A4e9S 唔知邊到有得賣呢?價錢如何?[*@ I6| ] g
還有有邊種防狼器介紹下?
B2a(|c c6d R7B$`X 唔該曬各位!![/size][/color]
?LR9]@*C@(_(g
*s8r.B|!tq B [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 04:38 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-5-8 12:06 AM

哈哈...大陸...真係黑星都買到

JCer 發表於 2005-5-8 12:17 AM

返到去, 買左都無用...

Toshiba 發表於 2005-5-8 12:38 AM

各大文具鋪有售Jn4rchm_
60-70有個,係公仔既
x#@:{ Dh1~P)E 2?1dS's:J%m2P/T
不過大陸真係有都無用,如果..........
ZAEhZ o 所以可以考慮袋定支cutter嚮身

沙田收數強 發表於 2005-5-8 01:36 AM

終極防狼三寶 [吾化妝,吾沖涼,吾洗頭]

Dr.anger 發表於 2005-5-8 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]沙田收數強[/i] at 2005-5-8 01:36 AM:
RC zf"@ E 終極防狼三寶 [吾化妝,吾沖涼,吾洗頭] [/quote] SH F;J*n/HX+hx
呢o招好似真係好洗得咁:P

史艷文2 發表於 2005-5-8 02:21 AM

買枝電槍好過啦!

'nice' 發表於 2005-5-8 02:20 PM

[color=Orange][size=4]唔知大家有無D更加好的意見呢?'rUD0om$cg4W}}
呢個系唔錯的"各大文具鋪有售60-70有個,係公仔既"
l9t;W~9R 不過有無D噴霧的?[/size][/color]

robertchai 發表於 2005-5-9 03:08 AM

扮8兩金啦...

BOYDWAN 發表於 2005-5-9 03:23 AM

胡椒粉噴霧(噴山狗用,對人亦得),軍用店有售,不過驚出唔到境喎........

'nice' 發表於 2005-5-9 05:59 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-9 03:23 AM:
2?&?4|n6]7iM1x-Y&F 胡椒粉噴霧(噴山狗用,對人亦得),軍用店有售,不過驚出唔到境喎........ [/quote]
W xj k_%X
[)XZy2w [color=Red][size=4]呢個好得啊,可惜我都系怕過唔到境囉,
,aIlU6S lM 可能大陸都有D甘的野賣,不過我就無門路,-d|;z,V*@ w0M0X
點算啊,各位,佢搵到屋就過去的啦,
^U3v F3H^.A6j3TO 當然我知道,可以俾到最大保護佢的當然系我啦!!
TY3^nf%Na G~ (請注意:我不算是狼哦!!)
IllV'mq ? 但系事實上系唔得嘛...十萬火急,/x5d$[vTsy#o@8Y.X
大家幫我問問你地家姐細妹,睇下佢地有無計仔啦!!
-Se osM9`)I 十萬萬個唔該!![/size][/color]

大家樂1234 發表於 2005-5-9 09:19 PM

買枝氣槍=.=)NQ?'z WP2L%W
百幾蚊
N5B/tKG8X D"| 有咩事對住條友隻眼或下體狂開槍!F7x GSF
條友一定提早拎人壽保險

Christy~呀華 發表於 2005-5-9 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-9 09:43 PM:
jU*ni9yA1} 'nice'兄, 防狼器可以到鴨寮街, 仲好... [/quote]Aw/qj V#x7})t
樂樂呢D最有用!:lol:

Christy~呀華 發表於 2005-5-9 10:20 PM

如果係大陸做野可以係大陸買到,:D c/Xk|,rc(C!S
不過有攻擊性架,:o5Xlu#K[b y
又可以買D美國汽槍又或者改勁D汽槍,:P/mW(t4yM
一有事就向D眼、口、鼻係咁射,:DY-o%x&xO'|a&S'S"i
另一樣就係學功夫,:Dr:F@W A
學左起馬大膽D!:D

michael~~ 發表於 2005-5-9 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2005-5-7 11:42 PM:4]!CWf0G\J r!D[
[color=Green][size=4]由於我有個女性... [/quote]6SEQE'r u"f&y
其實,大陸都有得買..又唔洗凡出入境問題??

BOYDWAN 發表於 2005-5-9 11:14 PM

一係咁啦"nice"兄,自製防狼噴霧咯:用亞蒙尼亞放入一個有噴嘴嘅樽度就得,方便快捷;再唔係殺蟲水都得,因為"乸眼攻鼻"........係一個做過英軍嘅freind教我咖,萬試萬靈,佢話。

大家樂1234 發表於 2005-5-10 12:02 AM

買把萬用刀
chZ {b*R5l9?z 有咩事自隊}$L dx8c-k:`d` F
條友一定會驚到走左

Christy~呀華 發表於 2005-5-10 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-5-9 11:14 PM:
vh-y5U*}N+J 一係咁啦"nice"兄,自製防... [/quote]M)Ui6LNJ
我條仔都係英軍喎以前!:lol:Sq Y/s1e5w!f;K
佢冇教我既!?:o

大家樂1234 發表於 2005-5-10 12:52 AM

我條女以前係解放軍=.=

Toshiba 發表於 2005-5-10 01:17 AM

可唔可以用介刀呀?
#ilO*uQ.Rv
/Q%b_ yb%]5~ s)wiW$S 果陣我識個女仔,.uYiJIr
佢個sales;]7q2O,A"@GSr
要去公屋"洗樓"
0BVX Q;W(O 都袋定把介刀

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.