娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sfxc0000 發表於 2005-5-9 08:57 PM

[5/11吹水加分題] 你地試過最黑嘅一日係點?

我今日就幾黑下喇~~~
{9UI }M Psk 晨早留留去考會考, 本來對於今日o既數學好有信心. 點鬼知份MN做得好唔順~~~
l/_Gn2I;L0u8Z o岩得o個40條倒(好不幸 =.=")0?l1@/B3{v?8h
跟住諗住拿拿臨返返去食飯啦~~~
vV#rr"NHh(dwWU 等巴士等左我成半個鐘, 等車都淋到我成個人濕晒~~~
)G2R;HCF 等左半個鐘, 巴士終於黎啦~~~
}I*mob#I2L(HzAAW 點知臨落車之前, 竟然塞車, 當時淋到成身濕晒, 仲要搭冷氣巴, 真係凍鬼死 =.="
sR|*f?@&Q+S \ 等左成半個鐘, 都仲未塞完, 唯有落車行返屋企, 一落淋雨, 一路行返屋企, 又行左我成半個鐘 =.="!Ar4UrDC t
諗住終於可以食飯啦, 點知阿媽又冇煮飯, 逼住我又要落街食 =.="
f%Y rll5\'o 落到去, 想食o個d野又冇得食, 叫左o個d野又賣晒, 真係頂 =.="E[De3Y3s#w0u
搞到我e+好擔心數學都唔合格 =.="
q`5g4m8N#uZ4V r2Xn9hLUfr6g
如果大家都試過有一日頭頭碰著黑, 大家可唔可以o係度分享下^^"
N+P%N!~%d +o-I7xB M
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 09:17 PM [/i]]

pcllc 發表於 2005-5-9 09:01 PM

I dun find it difficult

月月鳥 發表於 2005-5-9 09:07 PM

我今日都幾黑下
A'g t5n*UTy:]9Q 我今日同女友落街食飯)S0rUp,qn
12:25左右7{M'PY C[hx$f
點知落兩,我就成身濕晒
Cs rE["]4x 但我女友就..........透晒野,
%A%d5hc*u.S7w'A+JRU)F 跟著我就陪佢返去先,'N?7y3sXC
我就要落去買埋佢果份,m.F6S V;KOS
返到home,沖完沖,食埋野,6?(~ J8nb.[#g!Ii
諗著休息一陣Ir8S$R$` }5Z
M5k c3p`2\i:N
但佢又叫我幫佢做project,{Pcd/HaskB
做左8個锺,有2個锺小息,一陣又做

Preston_tron 發表於 2005-5-9 09:09 PM

i do nt hv much unlucky hing happen happen often

shevchenko 發表於 2005-5-9 09:22 PM

最黑莫過於當年等條女等左個半鐘 (佢遲左個半鐘ar) 佢先至打俾我話唔舒服~跟住想走個陣就即刻落雨 成身濕哂 返到屋企先發現冇帶鎖匙 又等左差唔多2個鐘 苦過弟弟ar~

心冷之戀*行 發表於 2005-5-9 09:31 PM

我最黑個日係.一返學去m記買早餐.唔見左個銀包..E4U'W%V`V^U
之後上堂唔見左本書.俾老師勁小
Q.ch9LH+Os x,`-i lunch個時落狗屎...把遮借左俾人無得用..返黎個時濕晒.全身100%
1Z+k ] ~w:Z.i&|$g L 放學要問人借散子搭地鐵..d7t]u0X[.L
係地鐵訓著左!跌埋部手電!!!
E zWW5j k kXA)\"Bp+U U;TL
無吹水
8?}/@3@ P?r 我仲記得係上個月ge事!!
3U&hhZ$iP7X 頂佢個制.

sfxc0000 發表於 2005-5-9 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-5-9 09:31 PM:;u0YZ7m5HRP&w4nZ
我最黑個日係.一返學去m記買早餐.... [/quote]a2c\#n|-IR3cI$A
仲要破咁多財添 =.="
'L/Y;KB4EQ o個日實灰爆啦:o:o

Rika 發表於 2005-5-9 09:36 PM

有一日, 我去 Melbourne for 5 days trip. 出發後五小時先發現自己著住拖鞋6ku[Pc r-I
到達後又發現無帶銀包, 問friend借錢買對adidas superstar 頂住先 pJv:{aC"~M/E
買左先知E對o係我個city做緊discount, 50% off. 到我回程時又比我發現我一路都有對adidas o係架車到, 好似被玩咁:(

michael~~ 發表於 2005-5-9 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-9 08:57 PM: VNnG6f/d @X,L7s2w
我今日就幾黑下喇~~~!C8VPrc)~T!u4|5n0@B%s
晨早留留去考會... [/quote]
wQ2d^L{/WfI4t [color=Green][size=4]唔好擔心數學都唔合格啦[/size][/color].....:):):)
yD3YwE 有一次,晨早唔見左個銀包,入面又有支票&V2]}*ii!~)_
又有$$$...好多重要D野....不過,我同自己
Y%~o8S aEl-d 講唔好唔開心.....(蔡翁失馬).....:lol::lol::lol:
Y%n5Rp+d ^Y 到左晚上有人打比我話汁到我個銀包...
b0XNW$LP{2Y4d 需然沒晒D$$$$,但支票,重要野都無唔見....
&`~y0S6F 老土講聲:老兄..[color=Red][size=6]明天會更好:[/size][/color]P:P:P:P

sfxc0000 發表於 2005-5-9 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-9 09:38 PM: E Tx}iv

)]mh/KAs3M8^ [color=Green][size=4]唔好擔心數學... [/quote]9Tt-Xf x`/U8]
唔係~~~
]4AZ9M[@$?1gP 我擔心攞唔到個B:(:(2r+Wz1n4xW'?
攞唔到B o既話攞14分o既難度又增加左 =.="

michael~~ 發表於 2005-5-9 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-9 09:43 PM:H/]q!r ? s

lOp)t-Q,}9U"Qx 唔係~~~+I&])ZbIt
我擔心攞唔到個B:(:(
A6J"SMKS 攞唔到B o既話攞14分o既難度又增加左 =.=" [/quote]
(bl2O Sg g+_r}2O 如果真係攞唔到個B..14分需然有難度..但起馬你有機會DBe(t wE`WF
相信自己吧:D:D:D:D

cymok3782 發表於 2005-5-10 12:22 AM

1月開學第一天晨早留留收到個friend電話話佢架車冇電, 諗下好心d落去同佢架車义電, 點知攪到自己架車爆胎... 佢架車有電後就自動lock, 最後要call人開車門. 我自己就要在0度低下等車回學校...

TwinsPride 發表於 2005-5-10 04:28 AM

我最黑嘅一日就係知道某一位親人仙遊...
2zCn(APG1X nA 個樣野比平時跌銀包, 失戀, 又或者考試唔合格仲要黑千千萬萬倍...

foodpadv1 發表於 2005-5-10 05:37 PM

#1 女友去 trip   call #2 女友 happy {U'z/` M3f"R:F
點知落兩  返 my home 先 } T%r"wOa
跟她談天說地 原始的衝動 power up   做做做 r:l)\ l]C^
重要 moment   看見 #1 女友 in front of my bad
J2eW3S.H&V %U4m}u:[}4J
唔見左 passport wor x ?Y?Ckl IF
then............... u know

大家樂1234 發表於 2005-5-10 09:17 PM

黑仔既事太多都唔多記得
T#HBa/n+v,Y8?U m;F 不過我次次都有方法搞番掂

wild9394 發表於 2005-5-11 08:26 AM

not too often and not a big deal
*Ld0Y*R&E but sometimes need to wait at EVERY traffic light or miss a bus/train few times a day.m})h#_^w I0[
i'd very down at that day and think i'm not lucky today...not lucky...not lucky... ...

腳指o 發表於 2005-5-11 09:42 PM

唔記得帶銀包出街玩...乜都要問fd借~.~w3n*V DCS@lI W
食飯又唔敢食貴d..怕唔好意思=.=
5JkKMpd!f:`0?,F| 搭車..8達通又完完-左錢..又要問fd借=.=

leolyk 發表於 2005-5-11 10:05 PM

仲記得個一日
&wF-pm3m 中午出去同班fd食野)En[7{t r F&S V)W
未食完班fd就話再去買9\a `R8@v
之後我就拿埋碗面出去啦
%bp#tN6[l3R 點知就落大雨..........XA`t;zZ+Px-`
碗面仲有大半未食.........
k+Q$\"i:{lz 仲要搞到濕鬼哂
!M^ sGHv;{]Sy 之後個日仲要帶錯哂書........
+R;{(VH W!O/]
7[ ON5L&{ sYum:@^&O 都算係最黑ga 啦 ..........

baatkung 發表於 2005-5-11 11:30 PM

中午女友話分手,近凌晨父親過左身!:(

thankyou 發表於 2005-6-1 03:17 PM

我最黑個日,啲同学和好朋友串我,返学唔記得帶銀包,唔記得執書包,欠交1x次

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.