娛樂滿紛 26FUN's Archiver

moneyhkhk 發表於 2005-6-1 03:37 PM

返學落雨冇bring遮....返到學校留左個銀包係巴士到,之後比阿sir捉到默書出貓....放學之後等極都等唔到車(落緊雨)......最後病q埋,問你死味??:(

don 發表於 2005-6-1 11:52 PM

我有2單wor,唔知邊單黑d#k.D bc7{0j4CW

d+i(AD~7V${0n'Wv&n 我7:00就起身7:30就番學(8:20打鐘)]]"^+{T9L,|
but在小巴站等個fd等到8:05!E.K5b(h9V-w6uq;h
仲要塞車,攪到遲到:jSt:[N&ih\G
上學果時前面個同學同我講野
WT0Q R1K a/ta0T 我咩都無答到佢,個老師就比張扣分紙我3@6M iC cR b
之後又唔知咩事比同學整蠱條褲爆左太,露晒底底=0=
U G.P]R1z4r(y 比佢地笑到無晒面 I,Q7wmV
最慘連暗戀果位都笑到死咁制/z:\#J*gE5Cu
最後放學仲要踩屎加屈親隻腳@6r-rF.W

iI } JZxBm7{Z r3d 另一次就係有晚襯ar媽番左大陸叫晒同學打牌.~%g:rva1i6d
打到夜晚2點到肚餓落街買野食 {q BZcnc8d4Xr1Hv
全部出晒黎鎖晒門先發覺無帶key6i;VaVXw
電話銀包咩都無帶
E~0`+R1M7i 我家姐又入左屯門
'nXX`H_Cw4N 咁夜又無開鎖佬
`+Bi+KzRI$r 雖有去7仔打電話叫sister出黎8Z J7XV;|X
不過都要我地出旺角
|#ej t g'g!Y)f`H 我果時仲要係無著底底only wear波褲加拖鞋
8\.^*H E7k~,X8N3|X 條褲仲要係白色=0=2F0J SRk&W2|K$S
幾驚出到去旺角果時扯旗,好彩都無;t'w:c4nd#tvHJ
結果攪到4,5點先番到去

B.S 發表於 2005-6-2 12:06 AM

最黑既都係搭錯車~7fsYrTC
放工巳經夠累~仲要狂轉車~

nicpozzi 發表於 2005-6-3 08:49 AM

Well ...  I bought a car and crashed it on the same day .... :-(V`5K1K3Ou%F
] s8V.p%dy0e
well ....

wahaha1234 發表於 2005-6-27 01:02 PM

有一次去高山劇場睇演唱會x-o@Z\vJ[fWe
到咗半路先知冇帶飛去
~3v!F*yK 於是就搭車返屋企攞啦cy:EM+l6Z]3y
一來一回駛多咗2個鐘時間先去到..
|5Q[5T~pf+Y.ex;n 點知佢唔知因乜野打風為理由..個日3號風球好似TSAWF p
取消咗場show啦
w:a-l2|"l;c 跟住唯有返去啦..驚打風冇車搭嗎!wU`D%_~k
返到去屯門成11點幾...[X`9X;zG
果時仲未食飯tim ar;) QsP^f_ _qg%D
真係唗晒d錢同埋時間lor....

mp3 發表於 2005-6-27 09:48 PM

會考考中文果日,落好大雨,走左去搭的士,俾錢果時
W6x1N&Nu#l dc $44.4,考果時都唔係好識,算唔算黑仔~~=.=

wanmankit 發表於 2005-6-27 09:53 PM

我有次考試考maths,我諗住應該冇問題(之前第一次考得好),點知收到份卷先佑今鋪大劑,唔記得左點去解d題,仲要出好多,好彩仲有其他mc頂住。B['O%[e*s,A.W
考完諗住番屋企,搭車比錢果陣用8發通,點知原來用到負錢,冇奈地搭11號巴士番屋企,行到番去又冇帶key,跟住叫阿媽上黎得...個日真黑...

gundamman678 發表於 2005-6-28 12:33 AM

有一日放學時遇到大塞車,塞左幾個鐘咁耐,後來係街買左個米線,諗住返屋企食,點知返到屋企先發現無帶鎖匙,結果又拎住碗野落街戇居居咁搵個地方食左佢,食完仲要坐係度等屋企人返來,又再等多成個鐘!
q+Y)`j@ [6D!U9wV"L.[
另一次係U時要考I.T.試,因為唔熟中大既環境,結果搵試場己經搵左好耐,後來去到先發現原來係搵錯左,因為個名差唔多架! 後來搭校巴,又落錯站,結果行左成個山頭咁長既斜路先去到,成身大汗到濕晒,仲要因為遲到而即刻拿拿聲趕住答題!u\hker5N%M5k{
$k\;y6^$zE
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-6-28 at 12:39 AM [/i]]

hoho886 發表於 2005-6-28 01:25 AM

有一日我搭車番屋,點知等左勁耐,車都係仲未黎
B!oLG,Z3Nb@ 個陣時仲要係落緊雨,我又冇bring 姐,等左好耐:^M4_\cRq2qw
終於有車黎啦,咁之後ga車行左陣就死火,之後唯 c;^p9ZeX y4k-dxr
有等第二ga,唉,要等左30幾分鐘終於黎啦,咁就上
p/~+]?~\8T 車,點知行左勁小路,又死火呀.咁又要再等下ga車*KU8\/gO-\&zr-|
黎,其實可以轉第二ga,不過一陣轉左搭番home就-QOp|L&S
耐啦.咁再等,o ga車黎啦,兩ga車d人上曬去,咁ga車1W.J(_;[P6E;a*C:H*v;W
就勁(big)啦,又熱.原來ga bus唔係死火,係壞左冷氣
'v$XO+NULjp 呀,個陣勁辛苦呀,又熱又局.
~&Isa] 唉..最後終於番到去,哇點知勁晚啦&B8I6S@~w6KU
我諗我記得最黑應該係呢日啦

raymond302 發表於 2005-6-29 01:41 AM

I think the most unlucky day is: I lose about $500 dollars in betting and then when I went back to home by MTR, I drop my 10-dollar coin in MTR station

vox 發表於 2005-8-31 10:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jordi 發表於 2005-9-1 12:22 AM

上年新年前個 dc 相機離奇失蹤 ,
5mVvBA 到元旦日 , 個手機係火車站失蹤 , 1D;FWJ5n-|9Z%D
你話係未史無前例 !
z}P$CQC,nR&z X&] ( 俾你勾起 d 傷心野 , 加幾分黎好o番 :D )

joseph1234 發表於 2005-9-1 06:42 AM

最近最黑就係去法國迪士尼,岩岩入到地鐵就睇完班車走左,去轉車又睇住架車走左。趕早一班車入迪士尼會差好遠。
B} kO }&g*B `gu4V eN.?G4^;^6}
一入到去諗住坐入面架火車仔兜個圈,點知一等竟然等左成個鐘頭。其實想坐火車只係一念之差,根本個迪士尼唔係咁大,如果行一個鐘乜都已經行晒。但係唔等又唔甘心。後尾望住條隊,諗住今架上到啦,點知就係正正到我地就封住,要等下一架。好啦,下一架到,佢又宣佈話呢架唔載人既。結果又等多二十分鐘先有另一架﹗淨係等架爛鬼火車都等左個幾鐘﹗"gk,b;n4Y lS

&][+b7Y R 之後去玩左少少野,諗住仆去拎fastpass,點知竟然已經派晒﹗成個park有幾款過山車,我地經過一種,寫住排90分鐘,咪行去食d野先返黎。返黎見到70分鐘,諗住好似抵左。點知排落漫長到不得了。仲未見到過山車個樣,已經等左我地70分鐘﹗咁都未算,側邊個韓國肥仔猛咁o係度穿黎穿去,又唔知好熱好迫,煩死﹗本來都已經夠累,後尾排左90分鐘左右,總算望到條樓梯,諗住好快有得玩。點知突然宣佈機件故障,話叫人忍耐下﹗真係慘到無倫﹗點解偏偏係呢架過山車﹖點解偏偏係呢個時候﹖我睇完錶,之前仲以為趕得切去睇lion king個show,點知俾佢壞一壞,完全唔知要等幾耐。好啦,終於得,落到黎,個show開始左15分鐘,都冇癮睇。
aX,p3V~-h:@
n*DXY}9J'R 夜晚o個陣,玩完d想玩既機動,點都好想去玩轉旋轉木馬,跑到過去,點知個工作人員收緊欄杆。走埋去,佢唔俾我地入。唯有死死氣走開,跟住發現d人正在上緊個旋轉木馬,原來o個下係最後一水。唉,最後一水﹗僅僅趕唔到。真係差少少ja。
l%i)Pm+w)|e
"Y,G|%~3I?+O 其實黑仔既野,好多時都發生…

hold_find 發表於 2006-1-2 06:37 PM

試過有次返咗大陸(中山),認真唔好運,本來搭中山至深圳的巴士,4:15出發,約8:00就可回家,誰知巴士公司(駿巴)竟然騙我們,
b[}k r(y 讓我們搭加班車,這加班車只是調一架普通巴士,不是正式的旅遊巴,不但坐位比較小,又沒有厠所,這可是長途車必需的東西啊,仲要一樣價錢,
f0aCp'_ 有乜理由付同樣價錢但要坐較差的車?我們買時明明說要買正常班次的車票,那售票員還「嗯」了一聲,證明售票員沒有聽錯,而且同車的很多乘客都有同樣問題,a1?M@)F'e'd
擺明昆水!最大問題是原來該車是壞的,走到一半竟然沒有油!還是要在天橋高速公路中停下,多危險!一問之下,原來車子的油標是壞的,看不出有多少油,u5@#}(C1fj6{l
仲要剛剛在有油站的中途站停過(讓人去厠所)都唔入油,問番個服務員,服務員說這車昨晚不是現在的司機開的,又說「昨晚的司機只入了40公升油」,
n7G7C1Q0{Z5Vf!{ 好心他入油就入滿啦,明知開長途車就入滿油嘛,油標壞了就換啦!之後服務員打電話回巴士公司,巴士公司竟然說一小時後才有車來接我們,.gXc$aT_\b
車站離我們的地方明明只有約半小時車程,我們在天橋高速公路中停下耶,其他車都開得很快,停在這種地方很容易就有意外耶!出發前又沒有像平時那樣先拍下每人的樣貌,Z0EWF%X
說難聽一點,真是死了也沒有人知!司機又沒有叫警察,本來停在這種地方一定要找警察來,防止意外發生,但他又不叫,幸好我們乘客中有人醒目曉叫警察,2ut*Kc A6x}7Y)C
不過警察把我們中國的國技─太極發揮得淋漓盡致,不停把我們的要求「卸」到別的部門,首先我們找「交警」(大概是交通警察之類),交警叫我們找XX中隊(XX忘記了) ,
!|/{ H wh Ui H XX中隊又叫我們找XX拯救隊,真是…唉!誰知原來警察和巴士公司都是騙我們的,明明說3分鐘後會有警車之類到,誰知等了1小時警車才到,:jzkab O `
再等半小時巴士公司的車才到,真是太差了!換來的車又是公共巴士,又唔知點解冇個唔知咩証,走到一半要我們下車過大陸的關卡,停車又不說清楚,U#] q k8@k`0J
隨便找個地方停,害我們用5分鐘過關,10分鐘找回巴士,10分鐘等其他人找回巴士,浪費時間!回到羅湖,又因冇嗰個唔知咩証而不能入羅湖商業城,
_wc VMR 要在外邊下車,自己走進去!好心加班就整個臨時證之類的東西,不要懶啦!vg:~8m.n2y.}.o{;L
Z5B Ix `*X+B;h
大家下次搭車一定要小心,尤其在大陸!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.