返學落雨冇bring遮....返到學校留左個銀包係巴士到,之後比阿sir捉到默書出貓....放學之後等極都等唔到車(落緊雨)......最後病q埋,問你死味??:(
我有2單wor,唔知邊單黑d#k.D
bc7{0j4CW
我7:00就起身7:30就番學(8:20打鐘)]]"^+{T9L,|
but在小巴站等個fd等到8:05!E.K5b(h9V-w6uq;h
仲要塞車,攪到遲到:jSt:[N&ih\G
上學果時前面個同學同我講野
我咩都無答到佢,個老師就比張扣分紙我3@6MiC
cR b
之後又唔知咩事比同學整蠱條褲爆左太,露晒底底=0=
比佢地笑到無晒面
I,Q7wmV
最慘連暗戀果位都笑到死咁制/z:\#J*gE5Cu
最後放學仲要踩屎加屈親隻腳@6r-rF.W
另一次就係有晚襯ar媽番左大陸叫晒同學打牌.~%g:rva1i6d
打到夜晚2點到肚餓落街買野食{q
BZcnc8d4Xr1Hv
全部出晒黎鎖晒門先發覺無帶key6i;Va VXw
電話銀包咩都無帶
我家姐又入左屯門
咁夜又無開鎖佬
雖有去7仔打電話叫sister出黎8ZJ7XV;|X
不過都要我地出旺角
我果時仲要係無著底底only wear波褲加拖鞋
條褲仲要係白色=0=2F0JSRk&W2|K$S
幾驚出到去旺角果時扯旗,好彩都無;t'w:c4nd#tvHJ
結果攪到4,5點先番到去
最黑既都係搭錯車~7fsYrTC
放工巳經夠累~仲要狂轉車~
Well ... I bought a car and crashed it on the same day .... :-(V`5K1K3Ou%F
]
s8V.p%dy0e
well ....
有一次去高山劇場睇演唱會x-o@Z\vJ[fWe
到咗半路先知冇帶飛去
於是就搭車返屋企攞啦cy:EM+l6Z]3y
一來一回駛多咗2個鐘時間先去到..