[5/11吹水加分題] 你地試過最黑嘅一日係點?
我今日就幾黑下喇~~~晨早留留去考會考, 本來對於今日o既數學好有信心. 點鬼知份MN做得好唔順~~~
o岩得o個40條倒(好不幸 =.=")1Ex*C ~'TX Y-kV
跟住諗住拿拿臨返返去食飯啦~~~rysP\0C
等巴士等左我成半個鐘, 等車都淋到我成個人濕晒~~~3P+fN'rn3H+}
等左半個鐘, 巴士終於黎啦~~~(`H s{q2ln"v\
點知臨落車之前, 竟然塞車, 當時淋到成身濕晒, 仲要搭冷氣巴, 真係凍鬼死 =.="
等左成半個鐘, 都仲未塞完, 唯有落車行返屋企, 一落淋雨, 一路行返屋企, 又行左我成半個鐘 =.="
諗住終於可以食飯啦, 點知阿媽又冇煮飯, 逼住我又要落街食 =.="
落到去, 想食o個d野又冇得食, 叫左o個d野又賣晒, 真係頂 =.="1yiiQi8v\/C2K
搞到我e+好擔心數學都唔合格 =.=")Y;e \"k8aq6ZHQ2~ D
如果大家都試過有一日頭頭碰著黑, 大家可唔可以o係度分享下^^"
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 09:17 PM [/i]] I dun find it difficult 我今日都幾黑下V%j7~@$RIF`J/o0j
我今日同女友落街食飯
12:25左右`NUQN_w{-|
點知落兩,我就成身濕晒 ?u8{-HNG,~(s3Z
但我女友就..........透晒野,
跟著我就陪佢返去先,
我就要落去買埋佢果份,
返到home,沖完沖,食埋野,
諗著休息一陣