娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sfxc0000 發表於 2005-5-9 08:57 PM

[5/11吹水加分題] 你地試過最黑嘅一日係點?

我今日就幾黑下喇~~~
8VHr$X(i9B 晨早留留去考會考, 本來對於今日o既數學好有信心. 點鬼知份MN做得好唔順~~~
'Hp/]N I$Z(I o岩得o個40條倒(好不幸 =.=")1Ex*C ~'TX Y-kV
跟住諗住拿拿臨返返去食飯啦~~~rysP\0C
等巴士等左我成半個鐘, 等車都淋到我成個人濕晒~~~3P+fN'rn3H+}
等左半個鐘, 巴士終於黎啦~~~(`H s{q2ln"v\
點知臨落車之前, 竟然塞車, 當時淋到成身濕晒, 仲要搭冷氣巴, 真係凍鬼死 =.="
n#KC Af 等左成半個鐘, 都仲未塞完, 唯有落車行返屋企, 一落淋雨, 一路行返屋企, 又行左我成半個鐘 =.="
d(sT3a9o)N4y!y3s9C7\l9Y 諗住終於可以食飯啦, 點知阿媽又冇煮飯, 逼住我又要落街食 =.="
\w#hoWQ Bt _ 落到去, 想食o個d野又冇得食, 叫左o個d野又賣晒, 真係頂 =.="1yiiQi8v\/C2K
搞到我e+好擔心數學都唔合格 =.=")Y;e \"k8aq6ZHQ2~ D

x~^!E ii 如果大家都試過有一日頭頭碰著黑, 大家可唔可以o係度分享下^^"
0n6bx*S*F;S9TE_
0v+k9H8? q%pM$w [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-9 at 09:17 PM [/i]]

pcllc 發表於 2005-5-9 09:01 PM

I dun find it difficult

月月鳥 發表於 2005-5-9 09:07 PM

我今日都幾黑下V%j7~@$R IF ` J/o0j
我今日同女友落街食飯
3C4c8k)A-` cw0Rb 12:25左右`NUQN_w{-|
點知落兩,我就成身濕晒 ?u8{-HNG,~(s3Z
但我女友就..........透晒野,
3R y uxZx5zKx3wy 跟著我就陪佢返去先,
h9J6nUVCZ 我就要落去買埋佢果份,
?)m1KXQ9jp;u$j!or 返到home,沖完沖,食埋野,
;Gk/|/s}x;? 諗著休息一陣
[:wE jv/g6H%Q A f#P V,V S A&w/P
但佢又叫我幫佢做project,
P7F%Q.W1K \*gy 做左8個锺,有2個锺小息,一陣又做

Preston_tron 發表於 2005-5-9 09:09 PM

i do nt hv much unlucky hing happen happen often

shevchenko 發表於 2005-5-9 09:22 PM

最黑莫過於當年等條女等左個半鐘 (佢遲左個半鐘ar) 佢先至打俾我話唔舒服~跟住想走個陣就即刻落雨 成身濕哂 返到屋企先發現冇帶鎖匙 又等左差唔多2個鐘 苦過弟弟ar~

心冷之戀*行 發表於 2005-5-9 09:31 PM

我最黑個日係.一返學去m記買早餐.唔見左個銀包..F+HJa:A)D
之後上堂唔見左本書.俾老師勁小
0] }$z9K7J@ lunch個時落狗屎...把遮借左俾人無得用..返黎個時濕晒.全身100%wN ]He:i;b
放學要問人借散子搭地鐵..)x6pW)P'oL1TG&a
係地鐵訓著左!跌埋部手電!!!
%g%NA*L;Y!z T {Btm
無吹水
3HX6Rd^i 我仲記得係上個月ge事!!
)us x.r:F$lW 頂佢個制.

sfxc0000 發表於 2005-5-9 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-5-9 09:31 PM:2WF/^ t;ocjp
我最黑個日係.一返學去m記買早餐.... [/quote]Yrk"] P7J%C
仲要破咁多財添 =.="
5}$op$Y/KH)HM)H0M N o個日實灰爆啦:o:o

Rika 發表於 2005-5-9 09:36 PM

有一日, 我去 Melbourne for 5 days trip. 出發後五小時先發現自己著住拖鞋
\{Y'B ^,mu 到達後又發現無帶銀包, 問friend借錢買對adidas superstar 頂住先N t X T5?!D
買左先知E對o係我個city做緊discount, 50% off. 到我回程時又比我發現我一路都有對adidas o係架車到, 好似被玩咁:(

michael~~ 發表於 2005-5-9 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-9 08:57 PM:
T)E `h GQ D&p 我今日就幾黑下喇~~~&D9Q9CH3g
晨早留留去考會... [/quote]
4L$o4H8p| [color=Green][size=4]唔好擔心數學都唔合格啦[/size][/color].....:):):)
I Y-q)y/R1Kiig 有一次,晨早唔見左個銀包,入面又有支票
)w^X} n S5~c(q 又有$$$...好多重要D野....不過,我同自己
^+}q3ooos:E#F 講唔好唔開心.....(蔡翁失馬).....:lol::lol::lol:omo&yn:Fd
到左晚上有人打比我話汁到我個銀包...
9A(Zz:z*u5O}0E q1|%M 需然沒晒D$$$$,但支票,重要野都無唔見....D3f!S z K'd+j kT
老土講聲:老兄..[color=Red][size=6]明天會更好:[/size][/color]P:P:P:P

sfxc0000 發表於 2005-5-9 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]michael~~[/i] at 2005-5-9 09:38 PM:
z[)\OB/Vp-`i
X@ec^2t L+u [color=Green][size=4]唔好擔心數學... [/quote]| jl&R"G H:st(a*]#TU
唔係~~~
Uw4N{)M 我擔心攞唔到個B:(:(
V i"}_]"A.\ 攞唔到B o既話攞14分o既難度又增加左 =.="

michael~~ 發表於 2005-5-9 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-9 09:43 PM:3Y_!H9~ z7^
2BC.S SM%diKt{
唔係~~~.H9q[email protected].`gx
我擔心攞唔到個B:(:(
,j9]$E#pfF L'K 攞唔到B o既話攞14分o既難度又增加左 =.=" [/quote]"Qy.C.Tf
如果真係攞唔到個B..14分需然有難度..但起馬你有機會}L,n I1|
相信自己吧:D:D:D:D

cymok3782 發表於 2005-5-10 12:22 AM

1月開學第一天晨早留留收到個friend電話話佢架車冇電, 諗下好心d落去同佢架車义電, 點知攪到自己架車爆胎... 佢架車有電後就自動lock, 最後要call人開車門. 我自己就要在0度低下等車回學校...

TwinsPride 發表於 2005-5-10 04:28 AM

我最黑嘅一日就係知道某一位親人仙遊...
W.~5J'^ Sg oR/J 個樣野比平時跌銀包, 失戀, 又或者考試唔合格仲要黑千千萬萬倍...

foodpadv1 發表於 2005-5-10 05:37 PM

#1 女友去 trip   call #2 女友 happy {5Rm};y(Gg
點知落兩  返 my home 先 }.?1c$`$fj'nJ
跟她談天說地 原始的衝動 power up   做做做
+]aiQ L6}/w 重要 moment   看見 #1 女友 in front of my bad
#Wk7N%@p)v
{ G{3lG y 唔見左 passport wor 1z}yH:I/d)p^(y/\
then............... u know

大家樂1234 發表於 2005-5-10 09:17 PM

黑仔既事太多都唔多記得
'a3yG"[5r;J:dU 不過我次次都有方法搞番掂

wild9394 發表於 2005-5-11 08:26 AM

not too often and not a big deal I[(e?)mYj
but sometimes need to wait at EVERY traffic light or miss a bus/train few times a day.
7E.V.t1Q$cR0Bw0H i'd very down at that day and think i'm not lucky today...not lucky...not lucky... ...

腳指o 發表於 2005-5-11 09:42 PM

唔記得帶銀包出街玩...乜都要問fd借~.~
Y#h.rt N6?rJ3SA1w 食飯又唔敢食貴d..怕唔好意思=.=
Kju~5yv,q 搭車..8達通又完完-左錢..又要問fd借=.=

leolyk 發表於 2005-5-11 10:05 PM

仲記得個一日KN-MU1~)^9SZ9p
中午出去同班fd食野Xh)u@H/S4~3N1i8T
未食完班fd就話再去買)a/r#u,N n PP"c|
之後我就拿埋碗面出去啦 d/_ m`c~
點知就落大雨..........f"W_5X)u d#e
碗面仲有大半未食.........
|8?)?.DLo,[0HC 仲要搞到濕鬼哂R DD;[!cl#H)@_r
之後個日仲要帶錯哂書........"H'A#N5q|
7h f2_F i7SM{0t
都算係最黑ga 啦 ..........

baatkung 發表於 2005-5-11 11:30 PM

中午女友話分手,近凌晨父親過左身!:(

thankyou 發表於 2005-6-1 03:17 PM

我最黑個日,啲同学和好朋友串我,返学唔記得帶銀包,唔記得執書包,欠交1x次

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.