[5/14吹水加分題] 你身邊有冇一d裙腳仔或二世祖架?
有幾個二世祖o既 friend佢地老豆都係開公司做生意的 F%yMu[^O
可能佢地冇咩壓力要同人競爭
所以感覺上佢地都比較大方
唔會小小事就同人斤斤計較!
)Z}0s(|2L w1c;v
裙腳仔o既 friend 就冇啦,js-Vf{`/z
但最經典都覺得係"喪芝"兩個"迫巴打" (唔知算唔算係裙腳仔?)
咁大個人(仲係男仔)攤大手板問家姐 手羅 錢
唔識節儉之餘仲經常夜蒲溝女大駛到見o西報都唔知羞恥
比在我係佢地就會找"隆" "捐"!!!-O#uHCoV8lB5l3F
'T(w?${|7A]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:22 PM [/i]] 二世祖就大把,裙腳仔都有三兩個,最攞命佢哋真係好無主見,乜都要問人.....可能依賴慣咗~ 人的命运可能真是天注定!!有人富贵有人贫困}N@r&i,_ Q
!! 二世祖大把啦~re6j{},rX!a c2Fa
成日袋住幾張紅衫,仲話冇錢LAW~
一或就無啦啦BRING張金牛出街!
都痴痴地既~ 有,仲要係我阿哥...成廿六七歲...仲要成日借D椅呃屋企幾蚊,同佢share d野借D椅唔比錢,都唔知係咪男人來的...所以我不嬲當唔識佢(況且唔係一齊住= =) 有,住2000幾尺豪宅,L+@o9E'D)B _
話自己間屋細,(我地1000尺都冇啦)2}D[xa
銀包成幾千$,叫他請食,b6[I!\ p#c
又話冇錢 二世祖就大把啦~~~
成日換新電話, 不知所謂:mad: AIp[8eh)w.u
仲要唔貴唔買~~~ fy*p:e$X"?-@
又要買埋晒d冇用o既野, 都唔知為乜:mad: 以我知﹐真係億萬富豪果D仔仔女女通常都好低調架﹐通常都好好人﹐無自大架﹐真係同你FRIEND左先知原來甘勁架。我最憎吾係有錢仔﹐而係一D中上階級果班友仔住太古城同跑馬地﹐以為自己好豪爽﹐好有錢﹐如果比起我之前講果班住淺水灣同山頂獨立屋﹐間直係蚊比同牛比。2c(}(bY/a ]'g(gK
v@a5v{V"E
我成日都想鬧9佢地話佢地並吾係有錢﹐知不過係生活算係無優無慮囉﹐鬼吾望佢地被人綁架﹐之後班賊仔話要一億﹐先知道原來佢老豆原來無甘多。 有;t3Mu M2dZ7w qX!vY^@f
-T#j4it/Aw"H7m9^
有果friend 中五畢業後, 一直都揾唔到自己中意既工,