娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Raymondkan 發表於 2005-5-10 08:11 PM

[5/14吹水加分題] 你身邊有冇一d裙腳仔或二世祖架?

有幾個二世祖o既 friend
U4J:tL(Z$xM(_#eq^ 佢地老豆都係開公司做生意的
c gks+PY&}7}y 可能佢地冇咩壓力要同人競爭#h)e*q#s!y?
所以感覺上佢地都比較大方 }rH"P~zI
唔會小小事就同人斤斤計較!:Y ]E7n4|5d3o

L @7g8g+i!x"I:` 裙腳仔o既 friend 就冇啦, Mi3z [email protected]
但最經典都覺得係"喪芝"兩個"迫巴打" (唔知算唔算係裙腳仔?)g-Mm`#YvN\Rr$g
咁大個人(仲係男仔)攤大手板問家姐 手羅 錢
:D!M H&{]Xw+V$r~ w 唔識節儉之餘仲經常夜蒲溝女大駛到見o西報都唔知羞恥
nI9r)f&uC/R'Y 比在我係佢地就會找"隆" "捐"!!!
^3Dw!x H&^o2e.` h;K-{0e|$a
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:22 PM [/i]]

BOYDWAN 發表於 2005-5-10 08:22 PM

二世祖就大把,裙腳仔都有三兩個,最攞命佢哋真係好無主見,乜都要問人.....可能依賴慣咗~

kyo520cherry 發表於 2005-5-10 09:02 PM

人的命运可能真是天注定!!有人富贵有人贫困
K;@A6``V q'c !!

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-10 11:34 PM

二世祖大把啦~:qD!n0f5P\O4QT'b
成日袋住幾張紅衫,仲話冇錢LAW~
0Wk9DLLOZ 一或就無啦啦BRING張金牛出街!
2O'[0Y-t__ 都痴痴地既~

robertchai 發表於 2005-5-11 05:48 AM

有,仲要係我阿哥...成廿六七歲...仲要成日借D椅呃屋企幾蚊,同佢share d野借D椅唔比錢,都唔知係咪男人來的...所以我不嬲當唔識佢(況且唔係一齊住= =)

月月鳥 發表於 2005-5-11 08:29 PM

有,住2000幾尺豪宅,
T R&m+R6s.js 話自己間屋細,(我地1000尺都冇啦)"v_ O KC-D
銀包成幾千$,叫他請食,q(V_zN(Wi
又話冇錢

sfxc0000 發表於 2005-5-11 10:04 PM

二世祖就大把啦~~~8V:fi]1o;BS#@
成日換新電話, 不知所謂:mad:
1CH V `@s9^!D\ 仲要唔貴唔買~~~1It?SuT3U
又要買埋晒d冇用o既野, 都唔知為乜:mad:

vivienna 發表於 2005-5-11 11:01 PM

以我知﹐真係億萬富豪果D仔仔女女通常都好低調架﹐通常都好好人﹐無自大架﹐真係同你FRIEND左先知原來甘勁架。我最憎吾係有錢仔﹐而係一D中上階級果班友仔住太古城同跑馬地﹐以為自己好豪爽﹐好有錢﹐如果比起我之前講果班住淺水灣同山頂獨立屋﹐間直係蚊比同牛比。{ C g6l)y)\6gp^4O.xF

FC|P+s`s'~+L4_%R 我成日都想鬧9佢地話佢地並吾係有錢﹐知不過係生活算係無優無慮囉﹐鬼吾望佢地被人綁架﹐之後班賊仔話要一億﹐先知道原來佢老豆原來無甘多。

homan~ 發表於 2005-5-11 11:12 PM


pYQm$VH j J1D7xq ]eK
有果friend 中五畢業後, 一直都揾唔到自己中意既工,
#s$h EM$H @6y ]9k"v,@+O MxD"B{
於是做左三果月工就冇做, 係屋企日日煲PS
,F"F9n.u+W#^:W
-W U_^1E M4b3CP"L!oS 都有幾年啦

homan~ 發表於 2005-5-11 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-11 11:01 PM:
:FdK-|M8T1D 以我知﹐真係億萬富豪果D仔仔女女通常... [/quote]sI6G N$s n3r7u
o[Q?{'s4I
]oy-p+|2D
Agree!!!!/I?V WcxDb r
GD0OR@ c8S
我都識d CE 9A + 有米既,#c;g9W,r)Z

"x"VOoj&{ |2k 好好人架~~!twly ~
K9o9h+Yt#Y
串果d 係懶係野果d

Rika 發表於 2005-5-12 01:40 AM

唔...cT X!UM3ZF
裙腳仔同二世祖我身邊都好似無乜
2og7gN,ZFB 拖難王就有一個, 成日要條女幫佢比
m S2b;cL,V:Oz 條女又幾有錢, 車都買埋比佢 D!D!?*?.CH
食拖難飯唔緊要, 唔好飯到要四圍晒&{;g b^ wv,}Rc
我唔覺得比條女包起有幾咁威

homan~ 發表於 2005-5-12 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-12 01:40 AM:Hw0D2Wgl:bwFb
唔.../a'x'G1c;|4b&v
裙腳仔同二世祖我身邊都好似無... [/quote]
|*o#V%_jr
`Z9~6Z\I/X 下 ????N"K#zTC

+r|E!?"D5a*B+X 佢竟然過到自己果關????k5n'o|z

9NW+k6u0c;J'ot 俾我死左去算啦

Rika 發表於 2005-5-12 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-5-12 01:55 AM:
*TN } nI(JSO%rd
w,g9BT q.x
3\kyty2Q i!c 下 ????5`L^a;c%I!~d$[.V
EgR(e ?9[;LU
佢竟然過到自己果關????
\aF2QlN9Nl2W t)? _'e#lO
俾我死左去算啦 [/quote]
8nM4n%F5_ W(q
0u3a ir$t 佢仲要係樣衰o個炸!}.B7qNN*]
我如果生成佢個樣咁我都想死
Y:q+s:T/N5Y 仲要晒軟飯
G][ \2} y5T6i` 真係唔死都無用

honeyharajuku 發表於 2005-5-12 08:59 PM

我本來都係個二世祖...
6UO3O$S!DV8hsJ S 13歲開始就個個月6000蚊 (老豆比)+G[)V!Kd^3d n
後黎因為經濟環境唔好  老豆公司生意差左
;uG@9vA;HzR0[7K 6000蚊減半  變3000蚊
m } JiY] ^9D
M5Iv `T{]+Zf 我呀哥仲衰...每個月7000銀   (佢冇番工4,5年喇.日日係屋企.一係就浦吧)
^ GCb+@H 成30歲人都仲要屋企養...
o@}m2H5\h BLs 唉..佢成日懷念3.4年前 5.6萬蚊人工既日子.
;fJIEv"jU0JG;} 話依加叫佢去做d 3.4千蚊既工  接受唔到喎...kv,p\3?8lW
枉老豆成60歲人都仲要去"唉".... (好多60歲既生意人都退晒休)yPY LLSk,le#@

Y\'i_d8NgZ 唔知點解. 可能真係人愈大 會愈識諗.
,SXWm{3?W 自從我知道老豆有幾辛苦後. 就冇再問老豆另錢嚕.hp(]8s3["^
仲自發性出去讀課程.[%j%hi\!G`
日頭讀髮型 夜晚打拳. 有時仲會搵parttime做下.C&mV5o fEx3~^#@

a Uc1Xw}%DS 係單親環境長大既我. 終於明白到老豆既苦心.d:ga.txz*j7K(k
我只希望我能夠盡快事業有成.照顧下我老豆....

crap 發表於 2005-5-12 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-12 10:59 PM:%\[H_*o
我本來都係個二世祖... t4vE2s+XE
13歲開始就個... [/quote] b x#O]`/F

tUjx3]U d 加油呀:lol:

Rika 發表於 2005-5-13 01:45 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-12 08:59 PM:
(Ft mQ:{`+ME 我本來都係個二世祖...'T;`]m,Z%l
13歲開始就個... [/quote]
#Gg]#G4rq}*j1H&A 孝子!Ix"yu,u Aw4u
仲未遲, 努力吧:lol:

jason williams 發表於 2005-5-13 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-12 08:59 PM:
!NQL9z rp 我本來都係個二世祖...,ejg:k&mc)x2Y@#S
13歲開始就個... [/quote]
7v+xwOkb:G%u
4ua'h$tv+o{:vK8D gd job, add oil!!!%Zd c F9} X/s%sN S*I

K1J&vmi V t:C for my case, 二世祖 is not so much around me, even some are rich, they would still spend $$$ from what they earn, but 大花茼 is a lot, just like me, i know i am always waste $$$, but what i am spending is from my part time job! because i think my parents already spending so much for me, study fee, meal, etc........really dun want to ask $$$ from them

vivienna 發表於 2005-5-13 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-12 08:59 PM:sa/]}^4v:JK
我本來都係個二世祖...$Pg$LPJv ]}
13歲開始就個... [/quote]\ O6l;Q3rLW3\3I E
尼D咪好囉﹐楊其龍果D真係想勾斃距隻腳﹐仲有兩條霍公子﹐未賺錢學渣法拉利溝女。講真果句﹐尼D吾係眼紅﹐之不過尼D友仔太懶醒﹐如果距真係自己挨部拉利翻黎﹐我一定吾會甘講。

28083003 發表於 2005-5-14 09:41 AM

講真,我D friend 又冇乜係裙腳仔或二世祖 ^?7{z:[,@!S,@&Ok
但比起裙腳仔或二世祖
.?ut/ff.cC0w 我更憎同D死沖頭lorn Qwk+Yz-xZ.n
我識有個人住北角舊樓 C G_Gg\ S
屋企經濟環境一般la(BG+Q#]{wu5Kg7s
又porter又stussyhO~j0{+yIu
總知就件件名牌
Fm8x/Gb'c
P-QV8ipSq4B 真係唔明li D係乜心態}5k8] { Y}J)oSeEo
我識D friend較有米o既又真係唔串加唔大洗wor~~~Z9D8m jU8AO+d
&D|pcy8^r"l
(查實大家點定義有米呢???)

leolyk 發表於 2005-5-14 12:58 PM

有一個2世祖
$cgF.D+~o/u:P!d5z'l 佢成日似住自己有米
+AD.t v l-j'A$s@ 就係到點人做野
SSs!Zs]t"B0\ 搞到d人咩都聽哂佢話.......
4z#_AzH#L M 又要串嘴wor
9]7ER z4orY4v 唉~

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.