[5/14吹水加分題] 你身邊有冇一d裙腳仔或二世祖架?
有幾個二世祖o既 friend佢地老豆都係開公司做生意的
可能佢地冇咩壓力要同人競爭#h)e*q#s!y?
所以感覺上佢地都比較大方}rH"P~zI
唔會小小事就同人斤斤計較!:Y]E7n4|5d3o
裙腳仔o既 friend 就冇啦, Mi3z [email protected]
但最經典都覺得係"喪芝"兩個"迫巴打" (唔知算唔算係裙腳仔?)g-Mm`#YvN\Rr$g
咁大個人(仲係男仔)攤大手板問家姐 手羅 錢
唔識節儉之餘仲經常夜蒲溝女大駛到見o西報都唔知羞恥
比在我係佢地就會找"隆" "捐"!!!
h;K-{0e|$a
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:22 PM [/i]] 二世祖就大把,裙腳仔都有三兩個,最攞命佢哋真係好無主見,乜都要問人.....可能依賴慣咗~ 人的命运可能真是天注定!!有人富贵有人贫困
!! 二世祖大把啦~:qD!n0f5P\O4QT'b
成日袋住幾張紅衫,仲話冇錢LAW~
一或就無啦啦BRING張金牛出街!
都痴痴地既~ 有,仲要係我阿哥...成廿六七歲...仲要成日借D椅呃屋企幾蚊,同佢share d野借D椅唔比錢,都唔知係咪男人來的...所以我不嬲當唔識佢(況且唔係一齊住= =) 有,住2000幾尺豪宅,
話自己間屋細,(我地1000尺都冇啦)"v_ O KC-D
銀包成幾千$,叫他請食,q(V_zN(Wi
又話冇錢 二世祖就大把啦~~~8V:fi]1o;BS#@
成日換新電話, 不知所謂:mad:
仲要唔貴唔買~~~1It?SuT3U
又要買埋晒d冇用o既野, 都唔知為乜:mad: 以我知﹐真係億萬富豪果D仔仔女女通常都好低調架﹐通常都好好人﹐無自大架﹐真係同你FRIEND左先知原來甘勁架。我最憎吾係有錢仔﹐而係一D中上階級果班友仔住太古城同跑馬地﹐以為自己好豪爽﹐好有錢﹐如果比起我之前講果班住淺水灣同山頂獨立屋﹐間直係蚊比同牛比。{ C g6l)y)\6gp^4O.xF
我成日都想鬧9佢地話佢地並吾係有錢﹐知不過係生活算係無優無慮囉﹐鬼吾望佢地被人綁架﹐之後班賊仔話要一億﹐先知道原來佢老豆原來無甘多。 有
J1D7xq ]eK
有果friend 中五畢業後, 一直都揾唔到自己中意既工,
]9k"v,@+OMxD"B{
於是做左三果月工就冇做, 係屋企日日煲PS
都有幾年啦 [quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-11 11:01 PM:
以我知﹐真係億萬富豪果D仔仔女女通常... [/quote]sI6G N$s n3r7u
o[Q?{'s4I
]oy-p+|2D
Agree!!!!/I?VWcxDb r
GD0OR @c8S
我都識d CE 9A + 有米既,#c;g9W,r)Z
好好人架~~!twly ~
K9o9h+Yt#Y
串果d 係懶係野果d 唔...cT X!U M3ZF
裙腳仔同二世祖我身邊都好似無乜
拖難王就有一個, 成日要條女幫佢比
條女又幾有錢, 車都買埋比佢 D!D!?*?.CH
食拖難飯唔緊要, 唔好飯到要四圍晒&{;g b^wv,}Rc
我唔覺得比條女包起有幾咁威 [quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-12 01:40 AM:Hw0D2Wgl:bwFb
唔.../a'x'G1c;|4b&v
裙腳仔同二世祖我身邊都好似無... [/quote]
下 ????N"K#zTC
佢竟然過到自己果關????