娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-10 10:51 PM

*26FUN 四大自拍會員靚仔選舉* [樂+]

以下的相都由該會員自拍貼上黎~s#sA(TC'M(rH
所以請大家保持一個玩玩下既心情投票~
+Qn:Zi{(`'M 咪當真呀=ˍ=G:D8p6Z.\j$^ jn3W%v7@
KVAu3C K
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:41 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-10 10:54 PM

由於要保障呢4位會員~9f;{ V]h_#x h ~
小弟都要貼反自己張相!(真係我黎架~咪搵人打我啊><)

rym82 發表於 2005-5-10 10:55 PM

做乜無得投 pkpkpkpkp 你自己呢 ? 6gZT9lJ/oU!` {V
係咪驚預埋你既, 佢地會被比下去 ..一面倒呢 :D 哈

abc123aa 發表於 2005-5-10 10:56 PM

梗係dexter兄啦

BOYDWAN 發表於 2005-5-10 10:58 PM

嘩~dexter兄咁靚仔,同佢去蒲咪攪,實監生比白果梗死............!

neptune1122 發表於 2005-5-10 10:58 PM

dexter兄~~~
UC,Ex)Y/s 支持你啊~~!! a4K;_V&z"xJ#o.@@
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=289915&checkid=8cfed[/img]

月月鳥 發表於 2005-5-10 11:00 PM

support dexter

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-10 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]rym82[/i] at 2005-5-10 10:55 PM:L`AXLLQ
做乜無得投 pkpkpkpkp 你自己呢 ? 4E'E j$o?;F wqj C
係咪驚預埋你既, 佢地會被比下去 ..一面倒呢 :D 哈 [/quote]
tN$nT'DO}R yes! =_= 如果整我個名上去,
5s'Z tBK-F"Z!u.p 就好似巴西對中國咁 -------> 一面倒=.=
0j/r \1B!q^6G)? 仲有我仲細,唔可以拎黎比既~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-10 11:07 PM

我唔信dexter係得咁!!! }UZ]W
dexter一定靚過果條友仔幾條街!!! :mad:

BOYDWAN 發表於 2005-5-10 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-10 11:07 PM:
2M t"X5jogH&a2y} 我唔信dexter係得咁!!!
0X `cOdCHxV1MQ dexter一定靚過果條友仔幾條街!!! :mad: [/quote]
l{,E;j"[U
G0\c+c xFB\+Y.Xu
T9x;X[n Kv c(O1X.aA]A%r
吓~~~~!我信你樂兄~~~:mad:!dexter 兄,show us ~~~~!

homan~ 發表於 2005-5-10 11:11 PM

dexter兄.........
P8t\ R;XIq5\$`B aM*J2f2x0y`xW
我信係你張相架~~~ mn(`!_(XF} B1O

%uaJ-Y*rV 唔好玩我呀 ~~

yutik 發表於 2005-5-10 11:14 PM

雖然我都投左票, 但整呢d投票會唔會........2zlZr&B {
好似會hurt到其他選手

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-10 11:15 PM

所以我咪話玩玩下好LA~

大家樂1234 發表於 2005-5-10 11:24 PM

八兩金靚仔過呢4個woh$J6~ r0m
講笑

newman2005 發表於 2005-5-10 11:40 PM

dexter兄, 提名你去選亞洲先生/香港先生, 點睇?:D

chanlk0850 發表於 2005-5-10 11:57 PM

我又黎

新手...多多指教

Asurada129 發表於 2005-5-11 12:14 AM

梗係dexter兄啦

火柴仔 發表於 2005-5-11 12:25 AM

真係佢地來嫁...........

Gretzky 發表於 2005-5-11 12:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-5-11 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-5-10 10:51 PM:g1n]A.`kSy
以下的相都由該會員自拍貼上黎~
_z/R a@` H c"T*? 所以請大家保持一個玩玩下既心情投票~o IH2^G.h1N
咪當真呀=ˍ= [/quote]JSb7m;|}3p

yH7vp!H!c }
kSsKA7mm8\,G A3q[(U n:T&a&|

j7j8|,B-fZ `rb 佢4個咪係:lol:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.