娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dereklion 發表於 2005-5-16 01:53 PM

大覺訓一場/向好的方面諗
%C3E} eOv"k 凡事都有兩面的...0nlA'A.vl6Ru?
只要看好那一邊心情便會好一點....

膠佬 發表於 2005-5-17 01:12 PM

大食大訓 ,
QTNj7qUPo^~ 打枕頭 ,o*x;O l8b2A
Meet 手指 ,
g stz8c/Rl Meet paper , z ]r3v/w!x&C?5xY?%L
Watch Video ,C C^"Y&ghK
打機 ,
m1E H B2} 出去打波 ......:P

【車仁】 發表於 2005-5-17 07:44 PM

打下無雙4,.k7^b&a\Q&ke
殺晒d人會好d!

benben1 發表於 2005-5-17 11:44 PM

.....我一唔開心都會去踢波~~~
8z+doSR.^;[0J 只要用晒d力~~去到盡.......
F!G R-S1s"W3W\PB&D 咁就會好返d啦

over1 發表於 2005-5-19 03:55 AM

count 1 to 10 in order to cool down.

bigfish 發表於 2005-5-20 01:55 AM

第一樣野梗係唔出聲, 唔郁手郁腳, 之後再合埋眼, 諗一d 無聊野, 好似剛才食左咩野等等囉, 呢個方法 work 架, 我 lecturer 教我o既

DHC 發表於 2005-5-20 03:30 AM

我會飲幾啖VODKA,然後趁醉醉地就訓一覺,第二日起身就會好d.

abc123aa 發表於 2005-5-20 06:06 PM

以前都我就真係咩事都發晒脾氣,依家好少少咁啦,最好方法就係打枕頭= =",一係攞枝凍野隊左佢= ="

srfqt1 發表於 2005-5-20 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 07:44 PM:6a(\(H4L3H$Wn \I+W
打下無雙4,
/[ IzTi.h~ 殺晒d人會好d! [/quote]
cE9vK EE 呢個方法正呀mE/l J.s0O)s
閒閒地都殺佢幾百人+D|pa)vb rn6P
連個卒仔都唔放過
RepJ&K}C 我都好鍾意,當不斷殺人既時候a#~cD:V.t4J
你真係充滿快感呀:D
[;J!]EII0j 弊!搞到自己好像殺人狂咁:o

abc123aa 發表於 2005-5-20 06:33 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-5-20 06:24 PM: B9sI b8Q
g&pO A,e3_
呢個方法正呀
R1{1^#g$S0mw 閒閒地都殺佢幾百人
{i8@ J0Un6c 連個卒仔都唔放過
/Q1hby toG5P 我都好鍾意,當不斷殺人既時候 Y.|bA;R Vz
你真係充滿快感呀:D
!g0Em+tA"k 弊!搞到自己好像殺人狂咁:o [/quote]J$_0DmqEG[?4i(v
我冇4呀,不過有2果兩隻,都好好玩^^"

sfxc0000 發表於 2005-5-20 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-5-20 06:24 PM:
n],D(P_O z$a?M1R
呢個方法正呀R Y'za)c0X S
閒閒地都殺佢幾百人N2O4~ Qf$z
連個卒仔都唔放過QR*{W};BMF
[color=Red]我都好鍾意,當不斷殺人既時候
okZ7h _*{$R|4K] 你真係充滿快感呀[/color]:D c%O5}}:iIS]
弊!搞到自己好像殺人狂咁:o [/quote]
A i&X'\ o 好冷血呀你 =.="

srfqt1 發表於 2005-5-21 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-20 06:56 PM:l/LT4f!f2T6{2qx
M\.V!odV V6L1l
好冷血呀你 =.=" [/quote] w5zvBh%kM~-T$OX

*@WLencGC@+D P 冷血:o
j?Olt%g?;| 打機先會係咁+K,U NJ&L]'h;b8W-`[~
你放心啦:D

本篤十六世 發表於 2005-5-22 03:43 AM

just go to play table tennis,play ps2
{N+A!|:H iq or go fishing with friends.maybe sometimes
*AW4{$a4J n read books alone and then find out the
O @*o.p ~Bh3eJX solution to solve the problems.

felix_pang 發表於 2005-6-16 12:34 PM

打機啦~~~

魔鬼幽靈 發表於 2005-6-16 01:59 PM

試過跟同事發生爭執.控制唔到情緒.6P&_9v&R5j-c
推佢一下.就俾佢告傷人.最後要死狗咁同*V)] c:CP7y*I$w
佢道歉.先至無事.仲要俾佢潤一句
b%lH-}e M0B
mU,?4q X8WLK#X [size=4][color=Red]精人出口.蠢人出手[/color][/size]*gND/]bX [}

l7GJ!B9r0n7Fq(Ki 自此如果控制唔到自己.我會行埋一邊冷靜下先.)a-t1g:q1[2O{
控制嚇自己。"i0d-\p;p2_H
如在屋企.我會選擇上綱.自己喜歡的資料. IJg"jq$If
分散自己的注意力.亦可
x.@z0O F D1p6n 平伏自己的心情。

aa8116a 發表於 2005-6-19 01:05 PM

係公司 ....... 離開個位一陣!l\"D ]vk3L

Hg.@u1nhE*? 係屋企 ........ 出街
X:V2Hcmr-v"O"SX @-[ e+P#JK@4m
總之離開案發現場靜吓 :D

kkcphk 發表於 2005-6-19 06:57 PM

1...Bathing....c0Z+?4l:Lx Pz,Wp
@ x h${f |
2...Eating.... \5`e zt\9[&m

g)vFG*|1pmu^f 3...Sleeping...
:L~0V.^IP*gZ |X/w0I8e1j7U
成生就冇屎 ga la~~

hoho886 發表於 2005-6-19 11:01 PM

我就會...

我就會聽下音樂 食下野la K0m1v$o2d(_
\[2mUWX}z/xf
同埋應該要~~
U |P~z&|@t:G 首先 應該冷靜一下自己既心情  鎮定自己既情緒 CPVf8zDS[
之後 認清問題 想出問題的所在
'tu {%jP2s3T u 之後 穩出可行既方法 諮詢別人既意見3V6U3aE.|TF/f2yg
之後 選擇出最好既方法
E%oX%XA.^0U X`S 最後 當然要檢討實行方法既效果

wahaha1234 發表於 2005-6-22 02:30 PM

係人都有情緒o既..講真..
5x$Ge"i9r5X"LaZrBz 嬲果陣最好搵個靜d既地方坐低冷靜吓先la..唔好亂up野先 j{D i:g
最驚自己唔冷靜..係咁鬧人lor,a4}3Y)F,|%b!|l
諗d正面d既野先..誤會黎ga jei./_k%pk!_y
人地可能係無辜ga ma...#GJ+qg.cp[:F
過一陣等自己冇咁火..出o黎
L} b^(N"O k0l 睇吓其他人仲有冇事先lor.
W s3Z1t?[r;I0^nFn%Y 如果冇事咪算lor..大家都係想攪好件事jei.係咪~ V;n2]?oy+VR5] v
有磨擦好正常o既.;)

gogo8281 發表於 2005-6-23 02:55 PM

系客聽跑入飯廳再系飯廳跑返出客廳?i{vr/d"B
計下用幾步跑完一個圈。兩三次來回
Y8@Th#N!K 就足以令人冷靜下來。

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.