唔開心我就會飲酒等自己好訓D~
其實我開心同唔開心都冇人會知,我收得好埋~
我會響度狂掟1.5L或者2L既水樽,入面有水...zx
U gNG1]H.n
狂掟狂掟,掟到個樽都變形!
搵野發洩!
通常同人有爭拗, 我都中意大家坦出來講,有咩咪講出來囉,無謂擺係心度,互相猜疑傷感情呀! 如果唔得既話,我會搵個信任既人, 講晒出來, 聽吓第三者既分析及意見。"~`,R
t!@"pg
B U@r
oY'A2Uw
有時會覺得自己好down,唔關任何人或事,只是自己心情唔好既話, 我會買D自己中意既野比自己開心吓, 或者聽吓D快歌啦,打電話比D朋友吹吓水, 出街行吓, 諗吓D開心既野. LN"g5N)Xr
lZb
P^XkC(`
通常我唔開心既野,好快唔記得啦, 因為我只記得D開心既事:D:D:D
盡量令自己無欲無求, 心境会開朗好多 :)
以前細個就會亂發脾4...嬲哂成村人...個心其實係想有人氹...
但係個人慢慢大個...成熟左就唔會...*X$a~vu
而家既我講就會冷靜一個人(係一個人)去唸番成件事....
但其實係唔采人...邊個同我講野都唔采...^^
我會回館打沙包...當那些事好像汗一樣流走..
始終出一身汗個人都精神些
大家既方法都好似好有用咁
其實有很多方法, 只要去想一些能入腦的事就能控制自己情緒? +{$^ Vd9i
我會想起書, 寫文學, 創造藝術, 和好笑的事來控制自己情緒。
我 remenber 有一次有人係classroom到寸我, 但我當冇聽到。
在我腦海裏, 我只想當時刪刪開始看的manga Naruto
%j/D%mPlV
千人殺
我以前會攞拳頭狂打牆,依家塊牆會見到好多凹位…又會踢lift門啦,試過踢到"R"柴…依家就唔會做D咁白痴既野,會落街射下籃球呀,一係入房關門開"行"音樂,跟住黎大叫咁…再或者會搵下D FD傾計,講番單野會開心番好多。
我會即刻話俾自己聽我唔可以即時爆發, 因為咁樣會好似個細佬仔咁有咩唔岩就發老脾.....