娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ivan2005 發表於 2005-7-6 03:08 AM

唔開心我就會飲酒等自己好訓D~
0xY8Yr4[%d{"W8} 其實我開心同唔開心都冇人會知,我收得好埋~

大波仔 發表於 2005-7-6 03:56 AM

我會響度狂掟1.5L或者2L既水樽,入面有水...zx U gNG1]H.n
狂掟狂掟,掟到個樽都變形!
hs!\%mx8D,Wl 搵野發洩!

annie628 發表於 2005-7-6 12:26 PM

通常同人有爭拗, 我都中意大家坦出來講,有咩咪講出來囉,無謂擺係心度,互相猜疑傷感情呀! 如果唔得既話,我會搵個信任既人, 講晒出來, 聽吓第三者既分析及意見。"~`,R t!@"pg
B U@r oY'A2Uw
有時會覺得自己好down,唔關任何人或事,只是自己心情唔好既話, 我會買D自己中意既野比自己開心吓, 或者聽吓D快歌啦,打電話比D朋友吹吓水, 出街行吓, 諗吓D開心既野. LN"g5N)Xr lZb
P^XkC(`
通常我唔開心既野,好快唔記得啦, 因為我只記得D開心既事:D:D:D

singgeihot 發表於 2005-7-6 12:28 PM

盡量令自己無欲無求, 心境会開朗好多 :)

kakeidevil 發表於 2005-7-6 01:51 PM

以前細個就會亂發脾4...嬲哂成村人...個心其實係想有人氹...
sp0q?R^G 但係個人慢慢大個...成熟左就唔會...*X$a~vu
而家既我講就會冷靜一個人(係一個人)去唸番成件事....
ff&r-|)O9rwl 但其實係唔采人...邊個同我講野都唔采...^^

kobe14725 發表於 2005-7-20 10:45 PM

我會回館打沙包...當那些事好像汗一樣流走..
OO4C,]~ V4`8w*M 始終出一身汗個人都精神些

charliemau 發表於 2005-7-21 02:09 AM

大家既方法都好似好有用咁

tenmadio 發表於 2005-7-21 04:08 PM

其實有很多方法, 只要去想一些能入腦的事就能控制自己情緒? +{$^ Vd9i
我會想起書, 寫文學, 創造藝術, 和好笑的事來控制自己情緒。
H T0N|%E&K%F)b 我 remenber 有一次有人係classroom到寸我, 但我當冇聽到。
g5a!T2E8QB^?t0VXX 在我腦海裏, 我只想當時刪刪開始看的manga Naruto
E|1fu$\ %j/D%mPlV
千人殺

pignose 發表於 2005-7-21 06:15 PM

我以前會攞拳頭狂打牆,依家塊牆會見到好多凹位…又會踢lift門啦,試過踢到"R"柴…依家就唔會做D咁白痴既野,會落街射下籃球呀,一係入房關門開"行"音樂,跟住黎大叫咁…再或者會搵下D FD傾計,講番單野會開心番好多。

Charcoal_henry 發表於 2005-7-22 05:38 PM

我會即刻話俾自己聽我唔可以即時爆發, 因為咁樣會好似個細佬仔咁有咩唔岩就發老脾.....
Q2v},QH s P)|+w| 所以就算有幾唔滿意都好, 我都會忍左先~~~\zk2O#d
5|)mT#} ?hsvr9h
之後靜落黎之後就會搵d野發洩, A+B1dvuU1B w
1) 搵d friend傾偈, 把酒談歡~
h M$C b ]6u,h$J 2) 或者去唱歌, 大大聲o益晒d唔開心出黎~~
YIsRyR1L 3) 仲有就係去同d friend 打下交, 搵d大學師弟黎玩下~~~ 哈~ 好爽~~ (當然唔係好似上水喇沙咁啦~)
H9|M)n|/Or#G+F 4) 打波 (果陣最有火!~ 一定勁好多~)
:eB$MBU *A5E kz$wN5ym3p M
[[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-7-22 at 05:43 PM [/i]]

will213 發表於 2005-7-22 06:49 PM

現在,我會同別人分享, 來舒緩自己的情緒(X6H!G4z.s v?
因為如果不能好好控制自己情緒, 結果會好嚴重 .....qjXT.NpW5o`
3eB U4`&x
[b]親身經駭[/b]M.tZ/ux fm e
小弟其實曾經患上情緒病之一的焦慮症... 因為小弟自少對每一件事都非常執著, 導致自己情神極為緊張, 引起心跳快及心臟痛, 及頭痛, 最先還以為患了心臟病....最後是患了焦慮症... 小弟亦看了很多中西醫生, 最後, 醫生說要多令自己放鬆, 多做運動; 如果繼續有心臟痛, 及頭痛, 必須要用藥物治療或行為治療...
/~)JLEO!t1t
m-LL!@(Ij R\2NU 小弟就因為這樣服用了8 個月的血清素調和劑, 病情已大大改善及已停服調和劑... 但是必須多做運動 及 多與別人分享, 切記不要將自己收埋..

唔講得笑 發表於 2005-7-25 01:51 AM

打機(TV game)

kkllmm 發表於 2005-7-25 07:36 PM

我覺得發洩有好多方法既 rd/E-on!^_
好似我咁...如果係我既話
7\/v*g"CyH-fYu 我都會同d fd講下.. rz2b-^m]s
強烈d既有:SjD:x K0Bh9we\/zo/C
做d 激烈d既運動...
Z/B:E_W&Vs!h2a!H 打下麻雀...大力d咁拍出去..<呢個幾爽
L!h,^2q?w,|PA 柔d既都有:4tw-e d2S@k7z
接飛機放落街<...已前試過...
%k;bAE6M!d@ 大覺訓....
)p;u5Yv5zC 細心諗返件事...起兩個觀點去諗(人地同自己)
-W ] K H_\$_ \1O 9v I R.t+?;G
都係咁上下啦....我覺得幾有效

csstudent2003 發表於 2005-7-26 10:17 AM

讓自己怒氣中燒 , 但只限一會兒 , 之後要懂得控制情緒

joseph1234 發表於 2005-8-15 05:25 AM

如果係憤怒既話,當下要壓制自己,唔好發作住。坐低深呼吸,再過一陣,個人自然冇咁火。
;UE4Wcc7^P%\(f ;waz!r(?7odS
如果係抑鬱既話,可以出去搵個有綠色植物既地方行下,個人會平靜d。再唔係就要搵個人傾下,如果唔係自己會亂諗野。
J@z nT4OTG9l N
|5Yi{g*Uf 仲有,唔開心o個陣,食朱古力同香蕉會有用,因為佢地有d令人食左會開心既物質。

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.