娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-5-11 06:55 PM

[5/12吹水加分題] 有否因自己居住地點而感到不滿?

各位有否試過因為自己既居住地點而感到 不滿/失落 ?
/_8l({r;A j g:H~#{.fv4{
例(一)香港生活節奏太急速, 如果我係住起澳洲既牧場幾咁好呢..._b;Ws j V
   (二)我住果區夜晚無車到嫁, 如果我住返近D市區就好lu...
{#H ln5Mzx
P!g(N6`#_V r 大至[color=Blue]政治[/color], 少至[color=Red]多蚊[/color] 都歡迎各位討論一番...
OLHk.SO6D[ E"R ]d4k
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:15 PM [/i]]

腳指o 發表於 2005-5-11 07:07 PM

我屋企格離有好多地盤...搞到好多塵

周衡 發表於 2005-5-11 07:21 PM

我都好想住係果d大牧場,大果園
x"|J2~(} but而加有得住係hk都己經算係好好好

月月鳥 發表於 2005-5-11 08:06 PM

我有,試過因為自己既居住地點而感到不滿,
P'hb']G$V?t%Vk~X 因為我樓上d人成日將d傢私盤來盤去,
1RA9cL)n7BO 所及''宜宜atat'',令我十分頭痛
S W#e U:J&]6Y.T0B
'Q(h#Xh2]*O;j} 而我就想住起一個大草源上,L J,M;s#y.D
日日玩下羊仔,
O0w#e!X+c#d4i$\&| 空氣又清新,又冇d噪音,!S9M%_WR
人又健康d

sfxc0000 發表於 2005-5-11 08:38 PM

絕對有 =.="0NYoU%K1f&f(]
我呢度好鬼死嘈~~~
V"j"l;g'v/P,wczP 上下午都成日有工程, 搞到我成日都好燥:mad:+f9ja_Jtq
5]L6\;Fj+])]
而且我間房好鬼死細~~~
d(|}rMP#v 搞到我電腦都擺唔到部電腦, 連模型都擺唔到, 好慘 =.="

腳指o 發表於 2005-5-11 09:33 PM

補充返上面..我一野打落張床度..d塵飛晒出黎......好恐怖

leolyk 發表於 2005-5-11 10:12 PM

冇就冇0~mm4uo:g&U
雖然係離市區好遠 tvD;dv"O^b6}6A
要搭2程車S Nr/YW3Lf
不過都好淨下
}*X&Q&E X};L 冇咩人嘈~
*Ysr;vWG9xAI q:qxgE S0B4}
不過試個一之要改路
/{ JQ2B#QO8b 搞要好耐先有車~~
4z2IG;GJ r 仲有好多飛行物體成日飛入黎..............

Rika 發表於 2005-5-12 12:51 AM

我租緊屋住
,q R?B3\ ws 幾千尺獨立洋房有花園有車房, 十秒步行就到達沙灘
9gS!v:^*`%dM 屋主每三個月就黎check下間屋, 我就黎顛, 我要搬呀!/t"kS7w8a!x!g,n,I
我間房大到顛, 我越買就越多野放o係間房到7Yi1G Hd`;F'TA*i!N
間房實在太大, 我把我全部衣物都四圍放, 屋主黎, 要清理清到呆lz e&oo^8f)q
間屋實在太近沙灘, D沙吹晒入花園, 掃到灰W.@ zk,X%y;D/hDc
花園o個片草地大到要比錢人剪, 又要洗錢ar{;F }
吸塵有排吸, 間屋大得滯
a5t0OS4l9{I {k? 我女友返左日本要等幾個月之後先返黎9x~.F%]/{y?3AR
我要自己一條友頂, 就死, 必須搬
8p J!c-uY5@\ \ Vp.KOgd-z
[[i] Last edited by Rika on 2005-5-12 at 12:54 AM [/i]]

homan~ 發表於 2005-5-12 01:57 AM

有.......
[ DpA#T Da
B2\!W0s9| 唔近地下鐵, 又唔近商場O T-kQ Ic
0a]J-Dd
出街都煩d

JCer 發表於 2005-5-12 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-12 12:51 AM:
!\ v2j&h)[,p+v'h p 我租緊屋住
0Xa Q+u{x bl 幾千尺獨立洋房有花園有... [/quote] }2D!wm8r'j(i
我好想過的生活呀... 幾步到沙灘...(Oc,?2o n{%K#jei
我要坐車成個幾hr ar!!!!5T hqyVny \
附近無沙灘都係其中一個我唔like大埔的原因...'F;Wh"qO
不過交通都ok

wild9394 發表於 2005-5-12 03:16 AM

i'm living in USA, life in here is boringS|7rv;o
when i lived in HK, karaok every week, 機鋪everyday.
!|Z&o+@#FT2|/ro&f the main 不滿 is too many 黑人 around my living place. they are very noice. #@$#@%@
mkz6V"p And the area is bad, lots of drug sellers(they drive benz, 波子等), and gangs
}Csqm#e!K police are not doing their jobs, they only 吹水, eat donut, drink coffee and their favorite is 抄牌
4O g(U!K5a4M6?k^ the only think i like is there are some 鬼妹 next to my home ^__^
%D%i o#OL1k but i have to move out when i have $$$

痛苦中 發表於 2005-5-12 04:47 AM

不滿到想爆粗...
9Z1L;sRkb 我住係scotland的~每天可以話過住d日日如是的生活
5{J(MF9g-F+Gh 唔係返學就返工(part time)
+e2IW5B0G 就算平時出街玩都冇乜野做
(Xy:E] Q D 最多都係打下桌球,飲下酒咁......
5Uv*{9QORa7y9N 最慘ge係我住ge附近冇乜fd5T9H1?NQ3W
日日除左番學果6個幾小時會下人之外
tB%xEX/s6PK 基本上冇乜人見5t1[ k;C"qk'K*y O9X H

i8QBrj 查實我好想返番香港生活f8H4R"h8S-J
起碼出街冇咁bored
%fA6?;~}h 得閒可以去下機鋪咁...#L9r6R2v&j+n.mo4o(N
唉...可惜i have no choice

阿細 發表於 2005-5-12 07:05 AM

我屋企好危險...上次我阿哥格車係(車房) <--咩人都入到~ 比人爆左玻璃偷野..
Tif[*j2{M+Kb 之後係屋企後面~比人放火...燒床肉~ <--可能係煙蒂問題..%fo!ae+K
樓上有人"給''毒.. <--被屋主叫走了...
,m+R.j7].f LP 對面一時有條女會打飛機..係咁叫... <--唔知係好定壞事...但睇唔到T.T~
N N4y4bB)r"D,S P.s 我住外國的~= =~

johnwu 發表於 2005-5-12 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]阿細[/i] at 2005-5-11 03:05 PM:
jfXkng)XP 對面一時有條女會打飛機..係咁叫... <--唔知係好定壞事...但睇唔到T.T~ [/quote] <--- that's good!!! :)  I used to live in a place like that!'e/wdO$Mj*W
Ib+yv \q
Anyway...
1YB by&@"rK_3Y Before I move, very 不滿.  High crime rate, people park and block the street.  Noisy people all around, stupid dog bark at 4am every morning.1kZI3@Z:N S
0Q5pir:x
Now I brought my own house.  Everything is very good.

JCer 發表於 2005-5-12 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-12 04:47 AM:
T~p|g d 不滿到想爆粗...
+vwIu6`9s 我住係scotland的~... [/quote]
Y/stK D&R!S scotland 係咪都係日日都陰陰沉沉咁嫁? 如果係...我就一定頂唔順
|1g%GX#lbBS2]'cw 原來呢到都幾多不同國家的bro/sis:lol:

homan~ 發表於 2005-5-12 02:50 PM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-12 04:47 AM:
qL A @'b2V%l 不滿到想爆粗...
Z~ep)?N)n^ 我住係scotland的~... [/quote]
$M8d"Qs idTL*a
&J]R a"@*{L ]
.bQ7oD8liGu9[ 咁慘 ????o @2knf$`'d'TO a#Q
F x"T A??3O-V
我 d friend 係 new zealand 都係咁 BuiPM*Z3H o

TFB0h G;d d bar 10:00pm 就山,
D~a*XjvO
^8S.V%\(~ m 佢真係晚晚晨早就訓

srfqt1 發表於 2005-5-12 11:05 PM

其實講住的地方;?ZE_8w)O3v |
好多時都係你睇我好,我睇你好
c2v s$sl 好像好多人唔滿意自己間屋好細
A(~ nVFT 但是亦有人縑自己間屋太大nWc G8gc i
我覺得只要是自己的屋企就已經好舒服,好溫暖:D
h{Y7\7Db;D 做人幾時都係比上不足,比下有餘

痛苦中 發表於 2005-5-13 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-12 10:50 AM:
:?o*F*QG6l)`|
?x]F3|1r scotland 係咪都係日日都陰陰沉沉咁嫁? 如果係...我就一定頂唔順
8C1F4vS&t#v;F7CyQ${ 原來呢到都幾多不同國家的bro/sis:lol: [/quote]
:a$hQu1IeP 外國有邊到係好家......(PQ2H]2{!\ T [
最喜歡是香港~~!!

痛苦中 發表於 2005-5-13 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-5-12 02:50 PM:E1Diw k-K
K(\!t/~6i0L
'pqZ |/h

[rHmR)T$^$b U 咁慘 ????U_U(?s'O XU3S3Y*a
yWO KJ^f Z D&\6gj
我 d friend 係 new zealand 都係咁
+S WB?6R,gn@
baK2QECp d bar 10:00pm 就山,
Y.Sl ~^3YU;^/r
H*l+w o4}6R 佢真係晚晚晨早就訓 [/quote]eg9^%o?N]-lEn$b
最大問題係~~~~~~~~~~~~~~~~~~悶ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~N%@!q$~'yV(|
scotland邊到有香港生活得咁多"知"多彩
uw3u bZ4h)Bh 乜野都冇ye7o6Y*x$] ^
唉......

Rika 發表於 2005-5-13 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-13 12:32 AM:d'~wi~V*\)io l.h

P6a.J|t 最大問題係~~~~~~~~~~~~~~~~~~悶ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~5jjqglq6E2A
scotland邊到有香港生活得咁多"知"多彩JNcY$M]GG)F
乜野都冇BQ9H E&Vo@J
唉...... [/quote]
mS9L)C(k-|E&f Australia 都一樣咁悶
r0V(kt5Cz|` r| 大多香港人都住慣左香港
gG7h R9UhU\V 不過留學可試到唔同國藉女仔, 都唔悶得晒掛
,?r7^4\8{ V-ogB+W!a E 快快趣趣讀完返香港囉
Z`3\9wxp"pk8F^ :lol:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.