娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-5-13 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-13 01:36 AM:]N,V8R]A |
%~+}[;YjJ{Os,V
Australia 都一樣咁悶
o-m"R3~fD+YC 大多香港人都住慣左香港
^ M"~W6GT 不過留學可[color=Red]試到[/color]唔同國藉女仔, 都唔悶得晒掛
!Z/d3E.XCZ 快快趣趣讀完返香港囉
C7n"J{skb'h :lol: [/quote]YY%lzA f
玄機所在~~:lol:

jason williams 發表於 2005-5-13 01:58 AM

the environment around my court is very good i think! and i love it so much!o+vsu;^'e]
but i am a little bit hating my flat, because it is too small, few and few sufficient space for me to use

pctong 發表於 2005-5-13 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-13 01:43 AM:?)E&G0BI.f2|yG
9W X!_ O!fy
玄機所在~~:lol: [/quote]
&j7_ atw8Z]sC
;G[0@)Tv6y`"m:HP halo , JJ:P

青蛙仔 發表於 2005-5-13 03:32 AM

頂唔順家中2老就真既^^"  一日嘈到黑 %wvje(j/um
我諗再係咁 佢地未去我去左先喇

痛苦中 發表於 2005-5-13 08:01 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-13 01:36 AM:
q{{BYF d
`D^y @#I/{? K![c3^ Australia 都一樣咁悶
)sD m ^R { A 大多香港人都住慣左香港
WM4X C2p 不過留學可試到唔同國藉女仔, 都唔悶得晒掛 v%L*gkD b
快快趣趣讀完返香港囉Ag(DO3N1c(];tC
:lol: [/quote]
Q$quWn4d2m q d鬼妹十個有9個都係wet妹/[:|ycn{%T U;f'j
唔多arm我)k(Tt:J;h"sd
我好純情家咋:D

jennifer 發表於 2005-5-13 04:41 PM

我不是香港的,但我对现住房也很不满
1{ [sG B1? B/t 东北小城,经济落后,家算是市区,但老少三代,有六口人挤在一起,是不是我有不满的理由了?
9XP&y(g"s,Ij 但话说回来,我们一家人其乐溶溶的日子,也是少有的幸福,不满只是种追求,知足不应长乐,但有了新的大的住房,我铁定会想以前的日了。

【車仁】 發表於 2005-5-13 05:26 PM

我有一種想法,
j S3[v.M,W? ~-Q)P,P["t 試想想我們如果身住於大草原上,X1E \]7ejS
過著一些簡單的生活,Ty9M;_.Y:Bui
只要能自給自足,
4G~Q7x!A 就經已很高興了!
0@ U:].TM] H%K jYj%t 你地認唔認同呢??

dereklike 發表於 2005-5-13 08:18 PM

我想去法國南部住:P

abc123aa 發表於 2005-5-14 06:18 PM

有呀,因為屋企家道中落而要搬來搬去,搬左幾次了,第一次搬就搬中間鬼屋.....唉,第二間就好正,向住個山,嘈就唔係幾嘈,係有時樓上會atat聲= =".........而家呢度就係舊區,成日有人裝修,樓下又有好多車房,好掛住d私人樓呀><"

abc123aa 發表於 2005-5-14 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-5-12 11:05 PM:
W[n|'| C 其實講住的地方
`:g1sgK 好多時都係你睇我好,... [/quote]g ~G'YO^"K z
好同意啊^^"

本篤十六世 發表於 2005-5-15 07:45 AM

how much can you earnin USA every month?

[quote]Originally posted by [i]wild9394[/i] at 2005-5-12 03:16 AM:1vr&[LH Q"c
i'm living in USA, life in here is ... [/quote]
0Gc,}7K,Hb3?\Al Is the salary much high than Hongkong?

kingtiger 發表於 2005-5-16 01:05 AM

自己既居住地點一定有不滿同失落*UHko#[XSPc:Z
首先...門口出面日日都有咸魚晒....搞到成陣芬芳(係隔離屋人晒)N"xpF8g4? N
第二...唔止晒咸魚...隔離屋d細路日日係屋企又叫又嗌又爭野...佢地老豆老媽都冇佢地符
Wy`7m&j4\x'm] x4^ 第三...屋企太近馬路....有乜撞車....剎車聲都第一時間聽到:(

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-25 08:36 PM

估唔到呢個topic咁受歡迎? Y2}'j3JMi1xe9VZ*R
希望大家能夠發掘更多新題材喇:D

trista_cheong 發表於 2005-5-25 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-13 01:36 AM:
#Ah[J|z4`;z2t B0Uu9shh6T
Australia 都一樣咁悶
Y9I:hi@I|+EX 大多香港人都住慣左香港5~} V;q~q.ptf
不過留學可[color=Red]試到[/color]唔同國藉女仔, 都唔悶得晒掛
?+z&v1{M:w 快快趣趣讀完返香港囉8u&d[/A}:D1q,{XC
:lol: [/quote]Qm'w9F(P^)mA

#i7Ghkdy%d%`7G~ ..................................

JCer 發表於 2005-5-26 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-5-25 08:36 PM:
X qO&Z"B 估唔到呢個topic咁受歡迎bl'LA.y xy
希望大家能夠發掘更多新題材喇:D [/quote]"`#G*?Tr^a
你係咪讚緊我先??:P

tai1986 發表於 2005-5-26 02:27 AM

X.AMC/z2t.ei
住既問題,相信小弟話第二個多-.-你地都冇人認到第一
\I/m?#@q%J <---小弟仲細..未有能力般.. ^np { VM dj`(f
1.屋企冇熱水(老),冬天都要沖凍水
?5N^)v w O%p 2.屋企冇冷氣...夏天熱到要用凍水沖身先訓到
q)E {6Ed 3.向北.....夏天熱到你抽根,冬天凍到你頭暈-.-
7O f5`C5T"Hch+k 4.對面條pk 養狗.一到夜晚11,2點係咁叫 嘈到爆
2Zg7Xk;M0QDx6G 5.隔離座d飛仔,唔知點解好鍾意出冷巷打麻雀...報過n次警都仲要係到打
Z"})P'Z.`4V;_BY 6.對面條pk 條友唔知衰d咩入左冊....得閒又會有人黎收下數...
1w)Z*f5L | 7.樓下大堂,唔知點解起左到門,本來就好既,可以好d治安,但d看更又唔q lock到門,由d人入IZ4F!WFk+iFo#K
既然係咁起黎做咩,阻住曬
g0c!UL+]5kM 8.一到夜晚,我住果到冇野好食,為一有個熟食市場,但得一間會開夜晚,本來係件好是,但個c父都'B%[ `6X P{;\
唔知係咪有問題,d野食耐唔耐就會有陣火水味....我試過叫外賣,成盒叫佢d人囉返去換,換果條友仲要串77,問我咩事,我叫佢食下就知,我食左三4啖,d胃氣 都仲有味,洗口洗左半個鐘都仲有*a;m+Hl8Q5xc
9.好q多蚊,小強(近住個垃圾room)!x _{mv#]5p8ub
10.得閒到夜晚會冇啦啦聽到d二胡聲-.-.好鬼得人驚

kkcphk 發表於 2005-6-19 06:36 PM

Actually I think my living condition is quite
s hQcp*R Hc L p good that I am satisfy....Here have quick:yg4I7S)~D_
environment and frest air...And there is noHgcJ;_ N;dL7|
Land pollution,Air pollution, Land pollution or
$edp k6{H pz\u Water pollution because there is no 工廠
0Q$BC*k"p/Z~ ` here....My living environment is good.....S"@"UAa+?
雖比上不足...但比下有魚~

hoho886 發表於 2005-6-19 11:39 PM

緊係有啦QFB!F0J6B cD
好似而家住緊呢到 唔知上定下
n-q8p,@4`7F7L$L o 總好似整日裝修 由朝到晚都係到整
Cy @(t8\(Y1^a-C 同埋間屋又細 真係想住間有私人泳池 花園等既屋ar7];ay1z J*m)_7wJ
點解外國d屋又便宜又大ga???真係想住呀!!!

fatfatdragon 發表於 2005-6-20 12:45 AM

我從小就往在香港. 開始時是公司員工宿舍.;c!y7_E3]9_+a
地方一般, 但是沒有自己房間和洗手間. 很唔方便環境又差. F)f9XN V7oi-@
後來搬到私人樓, 地方大一點, 有自己的房. 一開始時真的很開心, 因為
'eRz3x G"DCP 終於有自己的空間. 之後, 開始覺得房子太小, 而且又噪又大塵, 所以很小開窗, 好悶熱./Y!P(CU C4n{
出來工作, 要在中國長註. 有自己很大的宿舍 (~1000呎).
.\`%CP&KO Pu 地方是很大, 但中國普遍多塵(太多工程)加上治安問題, 一般都不會開窗. ?f7y5J(dVi
不過今次不是熱啦! 是泠冰冰, 好像陰風陣陣 (回家第一時間會開電視增加人氣). sU;RW!I#m
晚上, 沒朋友一起, 又不敢上街 (有朋友時都會一齊去wet). ai*i f5|Jmw!F1i
唉! 每次都期待快些放假回香港.
`8QQK]4]\ E 現在人在美國, 屋子大大, 以前所有缺點都冇, 中央空調+前後園+遠離工業/人煙.:V Crk H/J&h)hi
空氣清新.y9i%t.Z.j
但是就悶到冇命. 生活極度不方便 (尤其習慣了, 晚上落街去seven叮叮).9ye7i2F~ ^_x` ^
現在去seven, 有, 行半個鐘, 或者揸車去. 去到都唔想食. Lox3W8w8Y s}
行街shopping, 得, 一個鐘揸車啦, 如果唔是就"行街"(在街上行, 在公路上可能冇行人路...)A&p2t`'B Q%E(]7d
多見樹木小見人, 冇人氣只有車的死氣/或者根本冇人冇車只有蚊虫的大草地...'idOQx%E

)B;qd6E@ 真正明白 - 金窩, 銀窩 都不及自己的狗窩.N6L[#Leh.G
可以選的話, 我寧可往在香港 - 這才是我家我鄉 !

kaigi 發表於 2005-6-20 12:51 AM

我住果度交通真係唔係好好)k.yF2sZ
夜晚d 特快小巴又唔到
.V&z.hz-c.c1E;P 成日有垃圾車經過
kO#@O-u 食野又遠又少choice

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.