無牙0} \
a |2Ks[8Y
我落樓下唔洗3分鐘就到地鐵站 IFtR-hS6H
地鐵站門口有的士2OgwDb2s:uC*f
左面有小巴
小巴既右面有巴士站
我無論住係香港哪裡
都要好耐先適應o度z:bZktR'l0i
以前住大角咀.交通勁方便
樓下mud都有得買.出旺角又快#K;s,kPWN
ha..不過果度d治安好差
樓下間機鋪好多mk仔.成日有差人掃場
又好近highway喎.環境好唔得!
NvAP a
仲搞到鼻敏感:(}D5k#u4V*vG4i
住咗新界後.又唔同曬喎~
U2sl?2Nz6ZoJ
空氣清新jor.唔駛對住條馬路sin la7{ `:x8n3r^ ?
交通費勁貴都ok la!!|8GSQ;Rw @
不過出去返工就慘d la 咁多人迫~
朝早成日塞車tim..
Ai...要適應香港e度真係好煩ar;)
勁勁勁唔方便.. 我住南區嫁..又無地鐵. 得巴士. 塞車就holy shit... ~_~...x(V.h;Zi"O
q9@8v[(^`(cQX
又冇野行.. 係空氣清新d ja,.,.
我試過住間屋好多小強..
住一年見過既不下10隻...pJ\v%Y0M3wa
gj0Aa(sqp$d
其實要講大把啦...*j;O!gqbz Mgh
多煙..C/g7o4kfe
地盤d聲..l8uu} {-y
無mtr無kcr又嘈..^M[4T3uOV
一陣又話無7-11..有又話無ok..
H6tu'ci6P,R:R
人無十全十美...屋有無十全十美呢..-fY$Y,g0Z0m5r
一定有唔好..