娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-6-20 01:28 AM

無牙0} \ a |2K s[8Y
我落樓下唔洗3分鐘就到地鐵站 IFtR-hS6H
地鐵站門口有的士2Ogw D b2s:uC*f
左面有小巴
Ua }/J-U#dj(}q 小巴既右面有巴士站

wahaha1234 發表於 2005-6-20 02:56 PM

我無論住係香港哪裡
w,YE g5U5U F.o 都要好耐先適應o度z:bZktR'l0i
以前住大角咀.交通勁方便
$NY^ McP 樓下mud都有得買.出旺角又快#K;s,kPWN
ha..不過果度d治安好差
"Jy!q` QaN 樓下間機鋪好多mk仔.成日有差人掃場
yvaPs8aP0V;t(H 又好近highway喎.環境好唔得! NvAP a
仲搞到鼻敏感:(}D5k#u4V*vG4i
住咗新界後.又唔同曬喎~ U2sl?2Nz6ZoJ
空氣清新jor.唔駛對住條馬路sin la7{ `:x8n3r^ ?
交通費勁貴都ok la!!|8GSQ;Rw@
不過出去返工就慘d  la 咁多人迫~
w'bp{f'vGN 朝早成日塞車tim..
&m1DJ,t%q7R1O#H Ai...要適應香港e度真係好煩ar;)

tom_love_jade 發表於 2005-6-20 02:58 PM

勁勁勁唔方便.. 我住南區嫁..又無地鐵. 得巴士. 塞車就holy shit... ~_~...x(V.h;Z i"O
q9@8v[(^`(cQX
又冇野行.. 係空氣清新d ja,.,.

細水水 發表於 2005-6-21 11:45 PM

我試過住間屋好多小強..
4M5GA H6Q 住一年見過既不下10隻...pJ\v%Y0M3wa
g j0Aa(sqp$d
其實要講大把啦...*j;O!gqbzMgh
多煙..C/g7o4kfe
地盤d聲..l8uu}{-y
無mtr無kcr又嘈..^M[4T3uOV
一陣又話無7-11..有又話無ok..
%z'p`8RJf9E H6tu'ci6P,R:R
人無十全十美...屋有無十全十美呢..-fY$Y,g0Z0m5r
一定有唔好..
?&a9Q#@ Wm#h 在於你點處理佢..同嚴重性..

瑞比 發表於 2005-6-22 02:20 AM

我住個度都幾正喇~vJ:xF'AbJ _.Aq
大把食店,,食野有多選擇^^
3j0[UYL(CZrZ 交通又發達,任君選擇xd)@|$U5f9l%}#_z
圖書館又有,室內sport場又有,網吧又有,海傍又有......V5WU6F1~6c
一落街d文具鋪,士多等等係晒隔泥!!!正爆!u7R#Yb VX
可惜就係沒足球場==周圍又多魚市場,,成陣咸魚味湧過泥我屋企=.="""""

良友 發表於 2005-6-22 10:17 AM

我果度衰在係舊式唐樓,要行樓梯! a!G/K \P-ko.X_{
仲有外觀唔靚,又冇乜人裝修,成楝大廈都唔靚,^1C-V l8|[AxM r
好多小動物!例如係[炎寫],蟻!但係我都習慣左喇,
B*Y/@ j"@:[An9N| 呢D小動物唔係度我仲唔慣呀!

Asurada129 發表於 2005-6-22 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-12 02:01 AM:;~k$|m Yl
t-j_[E
我好想過的生活呀... 幾步到沙灘...5m`.x*?zUO T!k
我要坐車成個幾hr ar!!!!
m;} ~X^ NgNS6d;J 附近無沙灘都係其中一個我唔like大埔的原因...
?;oftSB9S'm [color=Red]不過交通都ok[/color] [/quote]
f4d q#S9W+Lx 對講交通網....大埔其實唔錯...旺區都有直車出到去...只是車程所用時間較長~~

kakeidevil 發表於 2005-7-6 02:03 PM

都算有既....JuI4_4L
因為我住O係觀塘既....一講觀塘人地就認為係工廠區...頂! Z Mp#CL'} e
觀塘唔係全區都係工廠架嘛...一半係..一半唔係...我就住O係唔係果度...zS@2vlIt y6in
仲有...我唔知點解...住果度樓下係垃圾房... `0x M@,B3s0U4XC%X
所以除左我住O係附近既FD之外冇乜人去過我屋企....
M^"rhD(h 但出入都算方便...樓下有巴士站...行無耐就有地鐵站都算幾方便既!!!!

哈哈哈哈 發表於 2005-7-6 07:09 PM

我屋企好多曱甴,夜晚成日走出黎,每晚起身去廚房飲水開燈梗有一隻,經常嚇親...有次誇張到隻野涉左嚮雪櫃上下隔條隙到,我一打開就見有隻野嚮樹郁,嚇到我叫左一聲,後彈左廿尺,真係刺激過玩過山車,恐怖過同黃夏蕙同床,類似經歷真係多不勝數,搞到我而家鬼死咁敏感,夜晚有d黑黑地o既野郁就會好緊張,好在而家整左幾間曱甴屋,已經幾乎絕跡啦...(但d曱甴屋係一隻曱甴都冇嚮入面)。

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.