[5/12吹水加分題] 有否因自己居住地點而感到不滿?
各位有否試過因為自己既居住地點而感到 不滿/失落 ?例(一)香港生活節奏太急速, 如果我係住起澳洲既牧場幾咁好呢...
(二)我住果區夜晚無車到嫁, 如果我住返近D市區就好lu...
大至[color=Blue]政治[/color], 少至[color=Red]多蚊[/color] 都歡迎各位討論一番...sX1t Re X,C3I
XOj ga5M4SZg x
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:15 PM [/i]] 我屋企格離有好多地盤...搞到好多塵 我都好想住係果d大牧場,大果園A U+Q9]9bE)O;f;T
but而加有得住係hk都己經算係好好好 我有,試過因為自己既居住地點而感到不滿,
因為我樓上d人成日將d傢私盤來盤去,
所及''宜宜atat'',令我十分頭痛
而我就想住起一個大草源上,fKQMLL
日日玩下羊仔,oe-Or;}3X.vN
空氣又清新,又冇d噪音,O/jUH*W!Qn"nA
人又健康d 絕對有 =.="
我呢度好鬼死嘈~~~
上下午都成日有工程, 搞到我成日都好燥:mad:wQ0r8x}
CY%P9z!o
而且我間房好鬼死細~~~
搞到我電腦都擺唔到部電腦, 連模型都擺唔到, 好慘 =.=" 補充返上面..我一野打落張床度..d塵飛晒出黎......好恐怖 冇就冇
雖然係離市區好遠Q$_ ?,k0?+P/^
要搭2程車
不過都好淨下
冇咩人嘈~3F:Z!x }$H[ N"s
K9ex%K5}+cO
不過試個一之要改路0BDc-u.S1IwGE
搞要好耐先有車~~
仲有好多飛行物體成日飛入黎.............. 我租緊屋住Qy,XY#l!Dd U
幾千尺獨立洋房有花園有車房, 十秒步行就到達沙灘
屋主每三個月就黎check下間屋, 我就黎顛, 我要搬呀!z'f5x|MJ%o
我間房大到顛, 我越買就越多野放o係間房到A(T:?;}~!|:\
間房實在太大, 我把我全部衣物都四圍放, 屋主黎, 要清理清到呆