娛樂滿紛 26FUN's Archiver

JCer 發表於 2005-5-11 06:55 PM

[5/12吹水加分題] 有否因自己居住地點而感到不滿?

各位有否試過因為自己既居住地點而感到 不滿/失落 ?
ng5_6Z~d]
bmf6Yw!MO1{ 例(一)香港生活節奏太急速, 如果我係住起澳洲既牧場幾咁好呢...
d|"H(?&PE2O    (二)我住果區夜晚無車到嫁, 如果我住返近D市區就好lu...
x+q!x%wU'u}0` _
zz9z I wR 大至[color=Blue]政治[/color], 少至[color=Red]多蚊[/color] 都歡迎各位討論一番...s X1t Re X,C3I
XOj ga5M4SZg x
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-11 at 08:15 PM [/i]]

腳指o 發表於 2005-5-11 07:07 PM

我屋企格離有好多地盤...搞到好多塵

周衡 發表於 2005-5-11 07:21 PM

我都好想住係果d大牧場,大果園A U+Q9]9bE)O;f;T
but而加有得住係hk都己經算係好好好

月月鳥 發表於 2005-5-11 08:06 PM

我有,試過因為自己既居住地點而感到不滿,
.|5tSu ]-l/tn 因為我樓上d人成日將d傢私盤來盤去,
8u,n]X{s Ta 所及''宜宜atat'',令我十分頭痛
6KgT4B7a)c
"s9L2y0S^;} 而我就想住起一個大草源上,fKQML L
日日玩下羊仔,oe-Or;}3X.vN
空氣又清新,又冇d噪音,O/jUH*W!Qn"nA
人又健康d

sfxc0000 發表於 2005-5-11 08:38 PM

絕對有 =.="
!F{ Hjk~6m{ 我呢度好鬼死嘈~~~
;p'J8RU6b!G6fB]!w 上下午都成日有工程, 搞到我成日都好燥:mad:wQ0r8x }
CY%P9z!o
而且我間房好鬼死細~~~
UeNKK9R 搞到我電腦都擺唔到部電腦, 連模型都擺唔到, 好慘 =.="

腳指o 發表於 2005-5-11 09:33 PM

補充返上面..我一野打落張床度..d塵飛晒出黎......好恐怖

leolyk 發表於 2005-5-11 10:12 PM

冇就冇
#h]!d5~![ HJ-C`#P 雖然係離市區好遠Q$_ ?,k0?+P/^
要搭2程車
,t0m@;D Q _,a/`m2w&z/q 不過都好淨下
2^xz_4GRpnG 冇咩人嘈~3F:Z!x }$H[ N"s
K9e x%K5}+c O
不過試個一之要改路0BDc-u.S1IwGE
搞要好耐先有車~~
5c ~^X"fz~.O,w 仲有好多飛行物體成日飛入黎..............

Rika 發表於 2005-5-12 12:51 AM

我租緊屋住Qy,XY#l!DdU
幾千尺獨立洋房有花園有車房, 十秒步行就到達沙灘
N1T(Ixo&p 屋主每三個月就黎check下間屋, 我就黎顛, 我要搬呀!z'f5x |MJ%o
我間房大到顛, 我越買就越多野放o係間房到A(T:?;}~!|:\
間房實在太大, 我把我全部衣物都四圍放, 屋主黎, 要清理清到呆uf? a4\-XLI.Ze
間屋實在太近沙灘, D沙吹晒入花園, 掃到灰K^vL9f*k.B3S%MP
花園o個片草地大到要比錢人剪, 又要洗錢I;Qi.\q4I
吸塵有排吸, 間屋大得滯;fG2|~hm T.C.^y
我女友返左日本要等幾個月之後先返黎&d2m7fY.vh2l y+A
我要自己一條友頂, 就死, 必須搬 f?9S9Hj|*N1X
@;Q$kU3S%X,?n
[[i] Last edited by Rika on 2005-5-12 at 12:54 AM [/i]]

homan~ 發表於 2005-5-12 01:57 AM

有.......
Z;b'^\ yZ Wy
z4h;Ba'Y7[p/} 唔近地下鐵, 又唔近商場,w8Y9{B5}2Q&p5u t%H

+ev-|p Ih8? 出街都煩d

JCer 發表於 2005-5-12 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-12 12:51 AM:(OU4v2[ SNS ~
我租緊屋住
U3K#WE$b 幾千尺獨立洋房有花園有... [/quote]9T0w3ei-CK'n t
我好想過的生活呀... 幾步到沙灘...,k5|'yRvV
我要坐車成個幾hr ar!!!!
f2Z3{e.FS/ie 附近無沙灘都係其中一個我唔like大埔的原因...]!Q'O8M)i Ox7q9n
不過交通都ok

wild9394 發表於 2005-5-12 03:16 AM

i'm living in USA, life in here is boring7MuV^g
when i lived in HK, karaok every week, 機鋪everyday.]c!G0P6mk%H H
the main 不滿 is too many 黑人 around my living place. they are very noice. #@$#@%@&_ }5dNv Go
And the area is bad, lots of drug sellers(they drive benz, 波子等), and gangs!w/E8[A-w(R
police are not doing their jobs, they only 吹水, eat donut, drink coffee and their favorite is 抄牌 F u1Gg.J'Vp
the only think i like is there are some 鬼妹 next to my home ^__^
%|8z)|w0l!}#N Q4M but i have to move out when i have $$$

痛苦中 發表於 2005-5-12 04:47 AM

不滿到想爆粗...DG'NgSXb
我住係scotland的~每天可以話過住d日日如是的生活
HC.sc+\~)f 唔係返學就返工(part time)6w][ZE
就算平時出街玩都冇乜野做 U:f"Q%n+K e MK
最多都係打下桌球,飲下酒咁...... [m:]w J,R Ed1o9u
最慘ge係我住ge附近冇乜fd
.p4Z}Q{I Hl 日日除左番學果6個幾小時會下人之外
1r4W9^e.J&t 基本上冇乜人見
*\y}6s5j~"WAa%^4O\s T_\9](l)` JXs5g+M(Pe*M
查實我好想返番香港生活R6~ N1Iv'K(\kO
起碼出街冇咁bored9PX)tR*U)J
得閒可以去下機鋪咁...E V-qLj*X$C:n
唉...可惜i have no choice

阿細 發表於 2005-5-12 07:05 AM

我屋企好危險...上次我阿哥格車係(車房) <--咩人都入到~ 比人爆左玻璃偷野..
s/t0k%@R mg~ 之後係屋企後面~比人放火...燒床肉~ <--可能係煙蒂問題..
/l;]|1f G:gh@o&v L 樓上有人"給''毒.. <--被屋主叫走了...[{ l0V `-s^
對面一時有條女會打飛機..係咁叫... <--唔知係好定壞事...但睇唔到T.T~5Q.gC&z3['{.M8{
P.s 我住外國的~= =~

johnwu 發表於 2005-5-12 10:19 AM

[quote]Originally posted by [i]阿細[/i] at 2005-5-11 03:05 PM:y]8s!Sv.D g
對面一時有條女會打飛機..係咁叫... <--唔知係好定壞事...但睇唔到T.T~ [/quote] <--- that's good!!! :)  I used to live in a place like that!&Y6_.|)H JEc-G_0W/F
"gZQ| q,`Q
Anyway...
%B'}a^| Before I move, very 不滿.  High crime rate, people park and block the street.  Noisy people all around, stupid dog bark at 4am every morning.s/Jm/Q i c/I0P

.Z [3G$kf Now I brought my own house.  Everything is very good.

JCer 發表於 2005-5-12 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-12 04:47 AM:
c9]!fq(\] 不滿到想爆粗...9H R _\6Ic
我住係scotland的~... [/quote]y(rv8D!\Lo1n
scotland 係咪都係日日都陰陰沉沉咁嫁? 如果係...我就一定頂唔順
Mf,D W@gj v%k 原來呢到都幾多不同國家的bro/sis:lol:

homan~ 發表於 2005-5-12 02:50 PM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-12 04:47 AM:
$P\l YpJ 不滿到想爆粗...#|&fT*f$?
我住係scotland的~... [/quote]
6Sk.q!bnq}.](Y
u*n7? l `k.\p9\Pl h ]4K2|1y
咁慘 ???? U7Q}7wAMf

cX(XQ0Yy[ 我 d friend 係 new zealand 都係咁'y {^U Le

}!R}P+w#b9Sx d bar 10:00pm 就山,
?RV0W0K#r~0M m!DeNM@sX|
佢真係晚晚晨早就訓

srfqt1 發表於 2005-5-12 11:05 PM

其實講住的地方
zl~7o `;f 好多時都係你睇我好,我睇你好
F LIMa2r*R{ N 好像好多人唔滿意自己間屋好細'V-v {4w?L1W
但是亦有人縑自己間屋太大
qDg%EM Wku 我覺得只要是自己的屋企就已經好舒服,好溫暖:D'Gt9t!k2C3rm
做人幾時都係比上不足,比下有餘

痛苦中 發表於 2005-5-13 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-5-12 10:50 AM:"oisM|)z1BKX

hA{;V$y.ZIjs scotland 係咪都係日日都陰陰沉沉咁嫁? 如果係...我就一定頂唔順)`cx7o*i
原來呢到都幾多不同國家的bro/sis:lol: [/quote] ?$u;`WB#S-bq
外國有邊到係好家......}.pg8a |xu-yttNg$r
最喜歡是香港~~!!

痛苦中 發表於 2005-5-13 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-5-12 02:50 PM:
C6v(ZoW W W4W2T@'U%WHd3z\1q
NI.b.zey/m5w
Y5D UH%VQ1f
咁慘 ????uV7o8U ET3`

t@M:G X*[ 我 d friend 係 new zealand 都係咁Lb5}^sX

4D1c%~Vl {kH%D#k,i F d bar 10:00pm 就山, 'B h!S _?r.CI
$C,[!Kp8r T q|
佢真係晚晚晨早就訓 [/quote]
9A!c[:RR"K'n5t 最大問題係~~~~~~~~~~~~~~~~~~悶ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~`p5xLQ|+X
scotland邊到有香港生活得咁多"知"多彩(sU B2hf(w o-yD&K
乜野都冇
OS!P3UDG6u?*k 唉......

Rika 發表於 2005-5-13 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]痛苦中[/i] at 2005-5-13 12:32 AM:F']!GX!|^#wU
*t,ytr+N!I1?4N
最大問題係~~~~~~~~~~~~~~~~~~悶ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~x0r2Sv.p$f-|)Z
scotland邊到有香港生活得咁多"知"多彩
.y[wS:F6U/kG 乜野都冇
(V2Ht.S#p-}9f0g 唉...... [/quote]
4g(S[Hf$lQt Z Australia 都一樣咁悶QNUHI F
大多香港人都住慣左香港
Be#D(Wo 不過留學可試到唔同國藉女仔, 都唔悶得晒掛
l#Y;F5JB [ 快快趣趣讀完返香港囉
aB!pf:m :lol:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.