娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-5-12 12:48 PM

[quote]Originally posted by [i]city1220[/i] at 2005-5-12 12:59 AM:
M f6L2wv 我覺得甲同乙都做錯左f!l#V t3[Gc{%}Tk
人點可以見到不救
gb V+] wqD X 生命係獨一無二既iO7y Bt"P0c
唔通一個人既生命唔係生命
Ir8W+WY1igWLD 而五個人既生命先係生命 Z5u ]7fy5C7R
人更加唔可以為任何藉口去奪去任何人既生命*FM \5POK
那同殺人有咩分別
{#WZ:}(uVB0jW [/quote]
j)] Fa~T+X7dT1g
MpFnN6C 人點可以見到不救?0K.BefZo'po1dW b
咁你就放棄那5人??咁你是否見死不救?O,n5Lyu uaj
唔通5個人既生命唔係生命??

發表於 2005-5-12 12:56 PM

[quote]Originally posted by [i]wolfevil[/i] at 2005-5-12 04:47 AM:
1d}r&\7GU A"@ 我都同意甲對, 乙錯. 甲因ABCDE 去救... [/quote]
Z7~'kI6z+m+X7wr)Z7\7JU7G 在此說一下...救途人不救5人是見死不救,同理...救A-E不救星也是見死不救"w L3t/b3d1PHO&a
這不是對與錯的問題,A-E也沒有錯
]2\,[ez$uQ 不應因星遵守交通規則而放棄A-ER(u^'m3n3t
星是不幸,但那5人也一樣...A%uH ](LH/h7t
請留意問題qu"x+I&v\.t d
註一:假設六位待救者都是二十歲青年,[color=red]其他屬性相近[/color]。
];aT5b7U3n 不應以誰較不幸/誰有沒有做錯而作判斷
k1V{W?'|^ ,rRYh:^Bvy F
[[i] Last edited by 奇 on 2005-5-12 at 01:04 PM [/i]]

yuzhiliang111 發表於 2005-5-12 02:10 PM

我們常被教育要顧全大局,但公平嗎?似乎當大家都做的理所當然的時候, 我們就必須隨波逐流,否則就會被放逐而不容於世? 何故深思高舉,自令放為? 當一個人太堅持自己是"對"的,最後的下場可能就是被犧牲的可憐鬼!又有誰會為他掬一把同情之淚? 只會嘲笑他的愚蠢! 我們已經入了社會, 學習的就是圓滑的做人,當你是主管,就像文章中那位開車的人,內心的正義與現實衝突時,你會如何抉擇呢?

發表於 2005-5-12 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]yuzhiliang111[/i] at 2005-5-12 02:10 PM:
I VY rH\ 我們常被教育要顧全大局,但公平嗎?似... [/quote]
N~gaSh 沒有所謂公不公平,各有各的想法....顧全大局也不見得一定錯
9yIMPe8OQA 其他大致認同

mark072610 發表於 2005-5-13 01:29 AM

我覺得都對

青蛙仔 發表於 2005-5-13 03:14 AM

我覺得甲乙唔可以話錯但當然唔可以話岩....
Vp{8sW X0] xry]0a 人命可貴  ... abcde係5條人命 但途人★都係人命 話就話希生小我成全大我
@ w'Z8pS?3G Y 但人命點都唔可以用數目黎衡量  每果人都有生存既權利  見死不救者就係唔岩
6I\9A0aM m7C:O 但甲同乙都知有5名傷者等住去救 所以唔怪得佢地同埋係咁既情況無時間考慮太多 AB2Q eEK,G,W(E E^7T
但乙果到果途人就.......如果佢知道乙係救緊人而都係咁既只可用(犯賤) 抵死6E-V'N{R pc9[ xw#N
殺死乙既途人會大快人心  相信大家都同意

ming8964 發表於 2005-5-14 01:56 PM

兩個都錯!!!

人命不是做生意, 殺一救五賺了四個, 盈利400%絕對荒謬危險, 何況被犧牲的是一個無辜的人!!!上述兩難局面責任不在ABCDE, 而在負責救急扶危資源嚴重不足!!!
/jU;b:R#J:r0o 持這種心態的人是極度危險, 隨時要其他人犧牲(小我), 來成全他(大我), 我們對這種人要避之則吉!!!
3w h kZ tdF;mP 後記: 極權政府(如中共)為保權力, 政府高官為交數保位, CEO為做數CAP水, 分別用十三億人民集體利益, 將有限資源用在最有需要的地方, 成本效益資源增值等理由, 扮兩難, 扮迫不得己, 恣意迫害弱小,殘民自肥, 我等要小心提防, 認清其真面目!!!

duckduckb 發表於 2005-5-15 01:02 PM

甲 果個case 呢.....就唔ok la        .....見死不救..........雖然話就話攪到救唔到其他人je ....但係第一個見到佢就算佢好彩....就救佢先la ....
7]\odj(|2j NWj 0\Y]/~/@
乙 無錯           果個途人就抵死la 左住地球轉................但係果d 救援員ar 撞佢之前都唔知佢會死ga ./.佢可以"博"  佢唔死再反轉頭救佢.......

waithung 發表於 2005-5-15 03:11 PM

甲不對!話明救援隊,應該見一個,救一個!
m0V C At2c 乙也不對!今次的途人★正遵守交通規則橫過馬路,實在沒有輾死他的理由~更不應該再就this意外增加死傷者!!!即使救回ABCDE~也白白犧牲一個無辜者的性命........

發表於 2005-5-15 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-5-15 03:11 PM:
/D!_9_2UN wjI 甲不對!話明救援隊,應該見一個,救一個...
,E K%P et{}hj V [color=red]不應該再就this意外增加死傷者!!![/color]即使救回ABCDE~也白白犧牲一個無辜者的性命........yq(~;e9n-v:f"w X$|
[/quote]
I1[l-w3v 前面已說:
6WWl*T O?4j 於是,救援隊繼續全速前進,將途人★輾死,[color=red]終於救活了ABCDE。[/color]
#[VE![+A!n5~P 不再多講了3xm2E$~ Qc

F"E4^ ? k)k[r{w 也說說自己睇法...
S}:[5JC a-e和★同是不幸的人,不明白為何有人會覺得星是無辜...而其他5人就該死,不救5人不是白白犧牲他們嗎??或者是出於鋤強扶弱的心態吧!我們總是可憐弱勢社群...但現在的處境沒有
6R4j)L*kug 什麼誰強誰弱,誰較可憐,無助/無辜,對我來說只要將傷亡減至最低便是7M{)yC@7\ C,y
t7b1~~zG9a9g$A
如果問題極端一些,如1對100又會怎樣?

singdotcom 發表於 2005-5-15 06:55 PM

其實在呢d情況, 冇人可以話錯對, 無論你點做都會有人鬧你架啦, 只要過得到自己就得(除非你到時企左响度, 咩都唔做, 咁就真係錯啦)~']H/@5f"o.l

iHI0Z2W0\ 在我立場來說, 甲同乙的做法都會係我的做法.ve'fZ/R
在呢個情況下, "人數"同"傷者出現次序"成為我地決定因素, 我係會以人數為先.#a:Ac~-U-w
Jo8`*FB,]lOY
第2個問題要諗的是: 難道你認為"見死不救"(你救佢就生, 唔救就死)會好過"車死人"?
"mx P|5}%Q/|m4}E 今次事件中, 甲同乙都係放棄1條生命["見死不救"(甲)同"車死人"(乙)]來救活5人, 根本沒有分別. 法律上可能"主動殺人" 罪大過 "見死不救", 但係道德上"主動殺人"同"見死不救"都係咁可恥. 如果今次事件上你認為甲係對, 咁我覺得乙冇理由係錯.

老鬼X 發表於 2005-5-16 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 19xx-6-30 12:48:
)V!Wp] XwD I ja ne4bqV-kv

Y!hXs9Y,a 人點可以見到不救?z @'m8?k UV#q
咁你就放棄那5人??咁你是否見死不救?
5ob/R kFk;] 唔通5個人既生命唔係生命?? [/quote]
x]Znv 唉!終於有朋友同我想法差唔多!
*| i gJF;\-W 生命係無分輕重架!:(:(

老鬼X 發表於 2005-5-16 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 19xx-6-30 20:12:k4ur \v:Bw4x

e5D bXot 唉!終於有朋友同我想法差唔多!j y ?/hg ? _:t
生命係無分輕重架!:(:( [/quote]
F0Z(AqRy(g (我信彿)

xthmkn 發表於 2005-5-16 08:38 PM

甲既情況  大家都可以理解到 必要時要壯士斷臂呢個道理
7Z:K1EM u A0K5k
/A4}n$W/s7^LgP@ 救援隊既任務明確:救abcdea-tqN3o#KoG
如果佢地救左個位★
I[s4zmn%z P}n0Y$E#P:`
一個角度黎講  佢為左救一個人 以令到5個人失救/S+VA#K(Qfn h |/m
第2個角度  佢為左 救一個人 冇做到佢既任務 佢必要完成既任務 而且 佢係知道佢咁做會令到5人失救  去救一個途人★
/Z Ax#C{(`$Tx][
p/{6VNOu.WP 救1個好 定5個好 ?
;['p/sj-RN
tHO Xv 乙  渣車6死左一個人  而救返5個人2ROg6E:nC
!z PeI-gN
佢有必要完成佢既任務 佢要救5個快要失救既人'WsVx$h5}%~ B$e
但係佢 有冇權利 奪取★既生命?
s nU y0Q-m)K'O(X \8dO!k1XG0r~
★冇做錯任何野  佢係唔知情既情況下  佢被乙6死左
%V#l#t E'L k'^'{ 7z#TN Rb5M\
係因為乙認為 5個人既生命 比一個人既重要
I;?Vsy x7RXp 但係決定權係邊個度?  結束左1個人既生命 換取 5個人 既生命?)D*B5i I8k-R`^"N
數字上係岩  好化算
0e#i]x5F YO{ 但我覺得 乙係冇權結束★既生命

singdotcom 發表於 2005-5-16 08:54 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-5-16 08:38 PM:
5Z\)`D0j"C 甲既情況  大家都可以理解到 必要時要... [/quote]
G }:?EvE^ Qw:G LM \*e
請問"見死不救"是不是結束一個人生命的一種呢?

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:00 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 19xx-6-30 20:38:
oo\dX.Rj)j 甲既情況  大家都可以理解到 必要時要... [/quote]]x.rRp
係神!唔係人:P:P

xthmkn 發表於 2005-5-16 09:41 PM

[quote]Originally posted by [i]singdotcom[/i] at 2005-5-16 08:54 PM:
a:ggIY2Dv
d2J|u-[4[/c2o b4u3];B6sV(v)V H
請問"見死不救"是不是結束一個人生命的一種呢? [/quote]GY#b1e1LS%FN"s
我覺得"見死不救" 唔等如結束人地既生命
7j8W'_YPt J
*N)K-oI([ S 就例子所見★係發生意外
)IJZ-`G
l SW"p Nk a8a 而"救" 係"阻止" "結束" 生命"`;h6A7F:ixuPv

+B-?PXtX1M{ 而★係比交通意外結束生命
']5ty5y P]-x,B"W~ 6l[A7m5k0d
可能我講得唔夠清楚 Fg/h7HM#eE
`va q!U!\}+~bh9U
不過點都好  多謝你既指教:)

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.