娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kkkk789 發表於 2005-5-12 02:47 PM

其實,我覺得要出去混o既男人都幾慘~[樂+]

講真,如果真係有個好老婆又點會]G/M#Qv3t1Y
出去混呢,多數去混o既男人原因可
wfj3_qJ!ri 能有以下幾樣:(Tn#B9d*P;Q
1.老婆變左大肥婆...
0yxd-hFo6u 咁男仕們又邊會有意欲去同老婆做呢...
0zP)kh/{c3s 2.老婆唔顧家,淨係識打牌去街...
1R9r!s)a0M9Chx%XiA 有d結左婚o既女人淨係識玩唔做野4e7MW+s @ v
個男人係出面做生做死又無d家庭溫暖#VQN"]PF
咁又點會令人服氣呢...2v.Oo|H
結果係事發之後d女人往往就會話0@f(El!w
d男人對佢地唔住,但係佢地又從來唔
D*| X\0{*xDb&^ 去諗下係咩原因令到個老公出去混
;H_!F+Bp }in 真係有d頂佢地唔順3yx C4YB]3I!f
呢d係我發白日夢o既時候諗o既野't6M? ?%V ]0hE
有咩你地覺得唔岩即刻提出黎啦Ueq5l y7D

i)z O6bir [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-12 at 09:46 PM [/i]]

良友 發表於 2005-5-12 02:52 PM

其實我就覺得個老婆有幾咁好幾咁正都好,男人們都係要出去混架啵

ronin0587 發表於 2005-5-12 04:54 PM

藉口!!

史艷文2 發表於 2005-5-12 06:37 PM

唔去滾既男人有以下幾種!
Ii\gG0^y,J 1.冇錢
0B_gB0c9E0kU-y 2.冇胆K8MS4@E
3.冇信心(性無能,陽位,早洩)
/~ ca De0y L o 4.未夠年紀

Rika 發表於 2005-5-13 01:43 AM

上述只不過係一少部份既原因
&fP y8q6[EMo 我諗仲有大把其他因素

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.