其實大家點解咁想做版主啫?[樂+]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** >>揸fit人b@[CXL8_
.........=.=" D人想偏私掛 for my view:
權力問題
大部份人也會盼望及嚮往於權力
有了權力, 會更受大家尊重, 不論真心或假意_p%TL$K#?/K.Y
現實生活沒有的, internet上可以
但唔好誤會, 我絕對尊重, 亦認同, 因為這是大部份正常人既想法
都冇咩問題既, 出發點唔重要, 最重要都係要盡責UP%C4x5|;r+@-IMG
t$m/m^YgNKrhW s7y
ps: i am just a walker, no plan for getting a seat ;)S0?8\&J/r"}"A0R2f'`
5kK8Y0W7WC+^4i6}&aj
[[i] Last edited by jason williams on 2005-5-13 at 02:47 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-13 02:45 AM:
for my view:
權力問題
大部份人也... [/quote]:UX1GC}
我同意你既講法,就好似你打份工咁由低做起,做左咁上下時間都想升職~ [quote]Originally posted by [i]jason williams[/i] at 2005-5-13 02:45 AM:!u1j"T$Y4VZ~
for my view:\P}*M"R {
權力問題