娛樂滿紛 26FUN's Archiver

crap 發表於 2005-5-13 04:29 AM

[八掛] 大家收埋d鹹碟響邊度?[樂+]

大家藏量有幾多, 收埋響邊? "kGm|#{$maY
有無試過俾人發現, 之後點?nc,A(J/wv{q?
有無搵位收既時候發現左個位俾人用左? (我朋友仔試過....:D:D:D)K/c2X&o{
F"@\L&M,n.?!J
大家吹下啦:D
i*a2oZ a,zr2Q'| wi `r(~9d"~PX
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-13 at 04:55 PM [/i]]

SEEK 發表於 2005-5-13 04:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hambug 發表於 2005-5-13 07:37 AM

求其放﹐D碟通常無記認﹐碟面又無圖無字﹐無乜所謂。

一樓一 發表於 2005-5-13 03:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ricojohny 發表於 2005-5-13 08:17 PM

我全部方晒響個 cd盒入面,一盒50隻,2盒都就滿
7m_(q pY3C;~ 入滿100隻我諗我唔會再租(租完會copy1隻)

夜行大魂 發表於 2005-5-13 10:49 PM

二百幾隻(九成有封面,避免買到相同),放哂喺鎖匙櫃桶:D

大家樂1234 發表於 2005-5-13 11:04 PM

上網dl放係電腦到7b&g'T8SE8S
ps:阿爸阿媽唔識用電腦所以唔會掂我部電腦
x"b$R-^X-c 有幾隻咸碟就放係d game碟到
v.N_@u&RG K 十幾廿隻game碟有時真係自己都搵唔到

pokemons 發表於 2005-5-14 01:08 AM

試過比啊媽發現只3仔碟套,555555,死話同學流低整估我,吾關我事。

jason williams 發表於 2005-5-14 01:53 AM

any hidden space also ok as my parents would not touch my things

robertchai 發表於 2005-5-15 07:42 AM

不用收埋,屋企得我一個人,以前同屋企人住都唔理我d野既...

looook 發表於 2005-5-15 01:20 PM

唔使收埋 ! 我同條女住 !我地一齊睇 !

sfxc0000 發表於 2005-5-15 01:32 PM

我冇咸碟播~~~ v7hHD7t
通常都上網搵, 然之前save o係部電腦度:lol:
c:KE/LhK3Yt 我屋企人唔會掂我部腦:lol:

發表於 2005-5-15 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]夜行大魂[/i] at 2005-5-13 10:49 PM:$u)c o.L-f|(m
二百幾隻(九成有封面,避免買到相同),放哂喺鎖匙櫃桶:D [/quote]
pZ;[p&r+X8zE OTwON,pB+c(n sy
放o係我屋企仲安全:lol:不如....

pctong 發表於 2005-5-15 02:44 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-15 02:24 PM:$m!H^m#p(AP

){zwl)B AJ 我放係床尾,希望發夢都有對手

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.