娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leonBH 發表於 2005-5-14 02:17 AM

[原創]非走不可(非考不可A.MATHS)[00+]

5年之前作既歌-YJ4uD!`

wL nCY? T W 非走不可(非考不可A.MATHS) 原創6LITP6n-D0_
F8_#I-e Dg5fK-p
不想溫A.MATHS 溫A.MATHS 慘過去死
5L&Z:ZDVgbr 不想測A.MATHS 題題深到非起o}d,jl%MES
以為神奇地會D到 以為能識得計數
3r/a$xZ a1CX.R 差點為什麼M.I. 都忘記 答乜鬼屁
+x7l zth'c;U*a lX%[6^.c}
不想溫A.MATHS 溫A.MATHS 苦到要死 {9O M+` ^
艱深的A.MATHS 時常使我扯火7Ie6J3B W
歇盡全力但也衰左 證實我乜都計錯B*|-|1t3qO_
SIN 90 度的開方都除錯 答乜鬼wor2Uj$k*F"gKVbM
h},w\Qk1[a@
也許A.MATHS 這條路 艱深的涵數
s%O ]rU1C 不禁令我深深領略和收到
|e {f0e ^ o 踏上A.MATHS 這條路
AB8FzBq 才令我突然跌倒9P;S4n!v5m/m{0hI
你的A.MATHS制度只夠我迷路 不可計數
1\ru8x\\ r9U
H0A ]zMS8X!_ [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-14 at 12:12 PM [/i]]

leonBH 發表於 2005-5-14 02:28 AM

支持下吧!!!

mailme555 發表於 2005-5-14 06:03 AM

good!!

shevchenko 發表於 2005-5-14 09:35 AM

正ar 應屆會考生?

sfxc0000 發表於 2005-5-14 12:12 PM

支持原創:lol: ^Ey2f bPe
+5

月月鳥 發表於 2005-5-14 01:23 PM

請繼續努力and支持本論壇"q*R)dF1D)R

(Q MI4l6A+k)U^ 原創+15

月月鳥 發表於 2005-5-14 01:24 PM

sfxc +5 YWr(G'l1` f#@]F\|
me +15
4l]6l z? EC7?5T P FTg.r X;j#{;O&P
total +20

leonBH 發表於 2005-5-14 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]shevchenko[/i] at 2005-5-14 09:35:
CoC4Kb!Jd"R 正ar 應屆會考生? [/quote]
.LraB qI 3K ~9O5VW ~*Gg
唔係呀...五年之前ga喇
5l:BLN,k/T;sT&HD 而家中大year 3 喇...
A%|,rt%DS*ofr 仲有首兩三年之前考A-level 作既無間道..稍侯會post埋...哈哈8B+\jy-y v
z7Ne+h'r} sx
多謝大家支持...Il$GB0|ul VD+D
好感動

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.