[原創]非走不可(非考不可A.MATHS)[00+]
5年之前作既歌-YJ4u D!`非走不可(非考不可A.MATHS) 原創6LITP6n-D0_
F8_#I-e Dg5fK-p
不想溫A.MATHS 溫A.MATHS 慘過去死
不想測A.MATHS 題題深到非起o}d,jl%ME S
以為神奇地會D到 以為能識得計數
差點為什麼M.I. 都忘記 答乜鬼屁
lX%[6^.c}
不想溫A.MATHS 溫A.MATHS 苦到要死 {9OM+` ^
艱深的A.MATHS 時常使我扯火7Ie6J3B W
歇盡全力但也衰左 證實我乜都計錯B*|-|1t3qO_
SIN 90 度的開方都除錯 答乜鬼wor2Uj$k*F"gKVbM
h},w\Qk1[a@
也許A.MATHS 這條路 艱深的涵數
不禁令我深深領略和收到
踏上A.MATHS 這條路
才令我突然跌倒9P;S4n!v5m/m{0hI
你的A.MATHS制度只夠我迷路 不可計數
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-5-14 at 12:12 PM [/i]] 支持下吧!!! good!! 正ar 應屆會考生? 支持原創:lol: ^Ey2f b Pe
+5 請繼續努力and支持本論壇"q*R)dF1D)R
原創+15 sfxc +5 YWr(G'l1` f#@]F\|
me +15
FT g.r X;j#{;O&P
total +20 [quote]Originally posted by [i]shevchenko[/i] at 2005-5-14 09:35:
正ar 應屆會考生? [/quote]
3K ~9O5VW ~*Gg
唔係呀...五年之前ga喇
而家中大year 3 喇...
仲有首兩三年之前考A-level 作既無間道..稍侯會post埋...哈哈8B+\jy-y v
z7Ne+h'r}sx
多謝大家支持...Il$GB0|ul VD+D
好感動
頁:
[1]