娛樂滿紛 26FUN's Archiver

partyjoy 發表於 2005-5-14 07:43 AM

求救搵工 只要幫到手必厚酬 [樂+,最出位吹水貼!!!]

我懂英文,中文但被我老豆d狗破壞令我搵唔到工做,只要有人願意介紹一份收入大概5000蚊的工作我必厚酬!我會將我家的相機,cd,md機,電視,電話,雪櫃,洗衣機全都送他!保證!我要避狗要到台灣!我只是欠2000元正!是真人真事!並不是虛構!歡迎致電31099673!何時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!)\E5]ax ^*Nn
vyk l+_t+hL
只要幫到手我必定要佢有收穫!我只是求一份工或一張單程機票往台灣而已!求求大家高抬貴
Q3h&[rKa#t*W%V W 手!我依家乜都冇哂啦!
M$gWgn:k qmh ie#b7ko0M[/XEk
保證有意外收穫幫到手的話請電31099673WH1s LtWRZ[

KS,Q2x+w [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-25 at 08:41 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-14 07:53 AM

我想問下呢,點樣放係你d牙到丫....= ="

ricojohny 發表於 2005-5-14 10:23 AM

過大海避下先囉

發表於 2005-5-14 01:44 PM

如果是真的,勸你看看心理醫生...

men 發表於 2005-5-14 02:04 PM

sorry ar~
Q%w~[ ~6jl 唔明你講咩~-CU5R b$y{D%W
你會唔會思覺失調ar?:)

yutik 發表於 2005-5-14 02:16 PM

hahahaha, 佢好幽默.MG!X{(J3Td
actually, 我都搵緊工, 搵左咁耐都冇人請.

trista_cheong 發表於 2005-5-14 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-5-14 10:23 AM:
4hp"] J)L9| 過大海避下先囉 [/quote]
w#M^J"S#`
&PBvhh&v
D+T+f3kNnY,XI9A agree:cool:

dereklike 發表於 2005-5-14 05:51 PM

佢傻左呀??????

Christy~呀華 發表於 2005-5-14 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-5-14 07:43 AM:
_f${B%~8yQ 我懂英文,中文但被我老豆d狗破壞令我... [/quote]
2yJN0t \+a 詳細D講呢聽下!:o

暗行御史 發表於 2005-5-14 05:59 PM

上勞工曙個網啦
%[z%k {V'tv/e 方便

vivienna 發表於 2005-5-14 06:04 PM

甘等錢洗﹐你放曬D機咪得囉

老鬼X 發表於 2005-5-15 01:05 PM

過大海做扒仔就ok啦!
v*aKo*e#I;{+tZ 但係小心俾人打^^

baatkung 發表於 2005-5-15 01:38 PM

咁你要份工守定係要著草呀?港龍航空做promo去台灣$1020,你快D放晒D機去啦!!有錢剩咪整下d牙囉!!!!走啦!走啦!;););)

發表於 2005-5-15 02:20 PM

你不如寫自傳啦...一定受歡迎過衛斯里:cool:

homan~ 發表於 2005-5-15 04:25 PM

時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!
b[J:C1?0KHvS )O6_/r/U3ctt

]6H:NCbyUQ 好假wor~

史艷文2 發表於 2005-5-15 05:52 PM

唔好睇咁多衛斯理

老鬼X 發表於 2005-5-15 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 19xx-6-30 16:25:0C,n$V/n$lCJ/X.Y z
時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!
&O1`Sd_op o)g+M^t?c

LL@'F9y8K8E 好假wor~ [/quote]
Zz hBJ 會唔會係籃牙呀?:D:D

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-25 08:43 PM

暫時黎講
-eg$uQ:GHl8K 係本板最出位之吹水貼
0V iHz;g~ 無出其右!!! ;)

partyjoy 發表於 2005-5-27 05:13 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-14 18:04:
,tN@*e/F uY g 甘等錢洗﹐你放曬D機咪得囉 [/quote]
\6c{b J o4o8c3{+Y-X8yKR

oS PA(Z,Q(^)N/D)p0M5| 我放給你好嗎?

abc123aa 發表於 2005-5-27 05:26 AM

好想問下,你老豆做咩要唔比你搵工= ="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.