娛樂滿紛 26FUN's Archiver

partyjoy 發表於 2005-5-14 07:43 AM

求救搵工 只要幫到手必厚酬 [樂+,最出位吹水貼!!!]

我懂英文,中文但被我老豆d狗破壞令我搵唔到工做,只要有人願意介紹一份收入大概5000蚊的工作我必厚酬!我會將我家的相機,cd,md機,電視,電話,雪櫃,洗衣機全都送他!保證!我要避狗要到台灣!我只是欠2000元正!是真人真事!並不是虛構!歡迎致電31099673!何時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!
h5Uzf V%L| @3u4r&`ePSj
只要幫到手我必定要佢有收穫!我只是求一份工或一張單程機票往台灣而已!求求大家高抬貴Q.? y1s9e!^ Z i
手!我依家乜都冇哂啦!
9Apo0D} N z?(K}o `
保證有意外收穫幫到手的話請電31099673
3q;\WPk]PY#d3C
NC.Ee9c%L K"_;_ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-25 at 08:41 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-5-14 07:53 AM

我想問下呢,點樣放係你d牙到丫....= ="

ricojohny 發表於 2005-5-14 10:23 AM

過大海避下先囉

發表於 2005-5-14 01:44 PM

如果是真的,勸你看看心理醫生...

men 發表於 2005-5-14 02:04 PM

sorry ar~EjI$ed"MPb
唔明你講咩~
{ m-W U k8A 你會唔會思覺失調ar?:)

yutik 發表於 2005-5-14 02:16 PM

hahahaha, 佢好幽默.
9fWOjk B;Z*rB actually, 我都搵緊工, 搵左咁耐都冇人請.

trista_cheong 發表於 2005-5-14 02:22 PM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 2005-5-14 10:23 AM:
l0v,V2_UAK!B_j 過大海避下先囉 [/quote]
n&?:WF&F
_C"u(v h4E^}V y R_+XfK
agree:cool:

dereklike 發表於 2005-5-14 05:51 PM

佢傻左呀??????

Christy~呀華 發表於 2005-5-14 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-5-14 07:43 AM:
V/`;uc'A+RJmr 我懂英文,中文但被我老豆d狗破壞令我... [/quote]Q+} |r-EV+V
詳細D講呢聽下!:o

暗行御史 發表於 2005-5-14 05:59 PM

上勞工曙個網啦
S5_4?2Dh%w!U#b)NZ 方便

vivienna 發表於 2005-5-14 06:04 PM

甘等錢洗﹐你放曬D機咪得囉

老鬼X 發表於 2005-5-15 01:05 PM

過大海做扒仔就ok啦!
9aG!q%A_.} r0p 但係小心俾人打^^

baatkung 發表於 2005-5-15 01:38 PM

咁你要份工守定係要著草呀?港龍航空做promo去台灣$1020,你快D放晒D機去啦!!有錢剩咪整下d牙囉!!!!走啦!走啦!;););)

發表於 2005-5-15 02:20 PM

你不如寫自傳啦...一定受歡迎過衛斯里:cool:

homan~ 發表於 2005-5-15 04:25 PM

時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!
a Y6YF X$T az0@0O$a1^
(|0[wGex(DAr
好假wor~

史艷文2 發表於 2005-5-15 05:52 PM

唔好睇咁多衛斯理

老鬼X 發表於 2005-5-15 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 19xx-6-30 16:25:I^ x'J Jg/y5d` f1P
時都可!d狗在我的牙放了偷聽器!能偷聽超細聲的思想聲音!再派給我的朋友!隱形耳塞!令我精神崩潰,是真人真事!順帶一提d狗就係私家偵探!u] d5BO4}-^7BP
$a1ws)q_PRt E

V:\$W)v e1t:G 好假wor~ [/quote]
`B6P%} J&u0x 會唔會係籃牙呀?:D:D

樂壇渣Fit人 發表於 2005-5-25 08:43 PM

暫時黎講G7l+Y mHo/A
係本板最出位之吹水貼
W:t6F q(CuL o5Q 無出其右!!! ;)

partyjoy 發表於 2005-5-27 05:13 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-14 18:04:8Y:a\/sVH s
甘等錢洗﹐你放曬D機咪得囉 [/quote]G9},V.k%\7E i/v
tHl-^%B w"x
v"j9d;O3@+D`
我放給你好嗎?

abc123aa 發表於 2005-5-27 05:26 AM

好想問下,你老豆做咩要唔比你搵工= ="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.