娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-5-14 11:27 PM

[心理題] 超準!!! 問心果句~[樂+]

最新人工智能程式...廿條問題內估到你心入面諗咩...我試過諗"錢"同訓覺..佢都估到..勁勁勁*zJ5`$aG)e+z1P
開始時輸入你的性別,年齡,國籍就可以開始遊戲{!QM'sr6CK.`5V

` _3~2@J JO#u1G ](G [url]http://y.20q.net/[/url]"c+Q&{RX ^+P?

Y6z8aEG&n}P7C6H [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-20 at 11:50 AM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-14 11:43 PM

多謝分享~~

RyuII 發表於 2005-5-14 11:54 PM

好勁呀, 我玩 3 條 3 條都中;V5^uk&N8j {6l9\-?dhB
我用鬼, 風扇同石油, 個 program 好勁

中華卡樂b 發表於 2005-5-15 12:01 AM

真係好準啵~我諗電話佢都中

dexter 發表於 2005-5-15 12:21 AM

[size=5]你贏了![/size]_0|:X+Jp
e t,Q!\4uos!f_
它是其中的一個嗎?,Ys [ zh1gM
政府 (jc;q0{ ~8fo
工作 dThYx5xq
大学
]j rt4`Q4ze-i)T 隐者武士 6z _Gn2ceK
划艇
] z$`azb#K 会话
/n Xzu5{Z?W\0cA 学校 $[e1@A7KbN
邮局 Hq,oKqh+Hgu
大学互助会
Q P0P.z7V 战争 'q?3e%?Mf-H1wsTP
印刷机
-Y.J:F4^ A\ 小时 (时间)
R mo2X%y 棒球比赛
]5k/u`V1q2@ cj3T 英文字母 yPI3`6tS#B6Z
工作 |1s:i,T(d C
油井 F } tLoM-m
!C2Tl2oP"W p
哈哈哈. 佢30條都估唔. 係"工作". 但佢話....4EJs Nq
5hwW6O(nz
你正想的是... 工作.l$R;oe"b
它是否在外面? 你說 是, 我說 否.NB,^'tZtyO
它可否開啟和關上? 你說 不了解, 我說 否.:r!@ @a$K
它能否使您心情變輕鬆? 你說 視乎情況, 我說 是.
:])c0kd]K ?+x4s k4W[ 它會令人高興嗎? 你說 視乎情況, 我說 是. zWo.M _ @
您可否買到它? 你說 有時, 我說 否.
]A0g#NL 選擇有抵觸

yuripenny 發表於 2005-5-15 12:28 AM

佢估唔到wor...我諗避孕套

BOYDWAN 發表於 2005-5-15 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]dexter[/i] at 2005-5-15 12:21 AM:6]6Q [\KJ7a
[size=5]你贏了![/size]`6I6_V;XT

SL hM[%r 它是其中... [/quote]
+U(q*L7fd%t Co ;d!rgGS9o
MP:KD8kG,sOQ

A7qHdB `5{W#Roi~Ktj
一樣,比我玩死咗........:P,玩咗3次佢都奈我唔何~:D

davyloh 發表於 2005-5-15 02:10 AM

我贏了, haha
Dt{$c0} 我諗湯丸, 佢係咁話乜餅物餅

henrywing 發表於 2005-5-15 03:01 AM

我想的是最簡單的-女人,但它猜不到

MaxFigo 發表於 2005-5-15 03:06 AM

我輸左比佢...."cU.f{0T
比佢估中左 = =

antonytwl1679 發表於 2005-5-15 03:09 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2005-5-15 03:14 AM

我win晒
7U%Z|5Mp.] \r+N8](m4v 雖然佢唔能夠在20q猜中my ans][t4b^[$S
但佢最後都猜到, 好勁

fmchelloauntie 發表於 2005-5-15 06:02 AM

[quote]Originally posted by [i]antonytwl1679[/i] at 2005-5-15 03:09 AM:
_2jQ`o}#g@!N)cQ 我想的是性愛,
j3B$UX@k'LdU 佢完全估唔到 [/quote]9f I%`g V@#E;K
你諗埋呢d野...仲有好似要諗"實物"ga...t zy1xZk
我之前0係玩具店買左呢個野ar~唔洗$100~

honeyharajuku 發表於 2005-5-15 11:57 AM

我贏了!
v A!o)M!X8]B ^-v~"G'v1?A%v"R
@(Vg(m6@4g6A+fy
我諗既係 : 晴天g`tK9[9Cb
(a0x)k@3l!z;}P]
呢個程式幾勁下.真係可以估到好多野.
IU$]:oYk*}6U5Q 不過始終程式就係程式....
Me g+o}(A 假如程式能夠完全估到人心裡面既諗法...

superlover 發表於 2005-5-15 05:36 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-5-15 03:01 AM:
T} QF6@-dD0M0d 我想的是最簡單的-女人,但它猜不到 [/quote]
rBG+BTI8r0E me too ...
1c2lrk0[F 佢估唔到呀!!

發表於 2005-5-15 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]superlover[/i] at 2005-5-15 05:36 PM:
?0L W*zI|.E y _3Jn/?%zA
me too ...
6U X+y(A nL5}!~ L;w"C p 佢估唔到呀!! [/quote]
2P F |7e[-qA me3:P

vivienna 發表於 2005-5-15 05:56 PM

差到秘!!! 我諗緊舊屎﹐距鼓吾到

chikchaksasasa 發表於 2005-5-15 06:15 PM

我諗緊 ''小弟弟''-?$Zd7eSe"J|r`b
佢要55題先估到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.