娛樂滿紛 26FUN's Archiver

henrywing 發表於 2005-5-15 03:51 AM

[5/19吹水加分題] 如果被人出賣 你會點做?

<真實故事>
h{`Ce 一天朋友的大老闆(很出名)找他幫手,要他調查小老闆有沒有出古惑,因大老闆懷疑小老闆吞了錢可能達千萬之多,但此事非常危險,所以他也想不理,以保安全,但大老闆多番要求幫手,所以他終被打動,而且不是為了錢,沒有分毫落袋,誰不知這件事越查越臭,原來大老闆也有痛腳給小老闆找住,他們其實想互相爭權,但最後為了擺平這件事,當沒有事發生,竟然拿我的朋友做替死鬼,將很多的罪名都强加於他身上,被炒!而公司內部也有很多人被解顧,二人當沒有事發生過一樣,最慘是我的朋友負上了惡名、失去了工作,亦曾經謠傳被下了追殺令,天理何在!T,{9Hj|#~*d
此事還有一奇怪的事,我朋友一位在公司裡的兄弟,在調查此事的期間,提供了不少資料,還十分支持他,原因是這人十分痛恨小老闆,但結果......現在被小老闆升為高層,無間道中的無間道! ]x3H)YD
有幾件事我覺得很值得分享:
o#~ C(ucU ~-Pl^ 1.有錢人會覺得自已有錢好像所有人都貪他的財,他也認為我朋友是想發財才幫他,但我朋友常認為要正義,在這件事他還用了好幾萬,也沒有想過要拿回。E%}Y*|h+J |,U|$B0S
2.我覺得商家就算是像求你幫手,背後都是利用,之後便掉,不值得信任。 ] P(jf"k/@
3.就算是所謂兄弟,當利益放前,也一樣會害身邊的人。k4l0j G^z#E,I5Kx0u
4.大、小老闆就算是互相爭奪,最後為了共同利益,都是會和解,錢放第一。b k;E[}
5.千萬不要天真,想為公司好做多餘的事,更莫說什麼正義了!
yL9|-^ cpz&g+y
3nn;\t9N{!Os [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-20 at 11:11 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-5-15 04:10 AM

記住﹐幫人打工既意思就係幫人打工﹐永遠要準備離開﹐吾好放感情。
a"w]w r|)z G`
IqX7R3}J 我比人出賣過﹐所以我乜野都好小心架﹐好難信人。

honeyharajuku 發表於 2005-5-15 10:33 AM

唉...辦公室工作   幾十年不變既定律= 勾心鬥角
*LZ^ kx V#cp
?u4blx%Oj 以下係我最唔like既地方:
S5Ha;T]D
'};eC2\x {%W,[v 1: 日日著西裝.著西裝唔代表高人一等.
;i7q YdOv X-V&J9Cz     你d死人中環西裝友.以為搵到個錢就懶巴之閉.
y~Z/I9i,KKX\     睇人唔起!5z+y&L;{X&J O HP

0` j&w(rKEWv} \ 2: 日日坐係公司.同事打關系.察老闆隻鞋.
x5{~.yx$B v     勾心鬥角.日日番工好似上戰場咁...做黎有乜引!!
]*BO9?X2u D/m
#F(LZ.Tkg!D 3: 辦公室好少會有真正朋友可言 (會有. 但絕少!)!nQvr,l-m0xu
   有穫你咩!  有利益先會同你有兩句!^,nH#LM
   冇利益?! 冇so?!  公司剩係做boy?!lH:d-R\v!H\t l;{
   人地才你都傻!E p_.f,u6d0dvgt/F
&k4\b kk.Ny
4: 你做辦公室既.冇乜機心真係生存唔到.
n4Th^O     你要清高?! 你要正義?! 你要唔同人勾心鬥角?!1U;[5@A.Q#u?Y/r
    人地唔踩住你上就偷笑喇!-b\qd#m
~8C}Pv^
5: 日日番工都咁辛苦.;s%W"i.E"D#^
    心理壓力咁大.仲番黎做乜先!?n,w;l6[ k4nm3pMOr
    所以我選擇既工作.
"O%w2v k!NC;NH     除左自由度比較大之外./W p Y*I3V6xI
    仲比較輕鬆relax^^6Ox*_)q+?1Q
S }0@]lML!kz

-q#{\VE-n~ I I ps : 以上幾點只係細佬個人幾分見解.
9D h ?Q&A&wf/BS       我相信唔係所有辦公室都咁黑暗既....
~X$Q&n/th{:k       但以我所知香港地大部份既寫字樓都幾黑暗囉!
G2i.o~t @8j       希望正義既西裝友們唔好介意我既言論XD

bigfish 發表於 2005-5-21 12:42 AM

其實辦公室政治看似複雜, 實乃簡單, 大家要緊記做任何事前都睇長遠利益, 唔好因為任何短線利益而誤墮陷阱, 呢個係我一位長者朋友o既忠告

LMQ 發表於 2005-5-21 02:08 AM

講真啦
&ys ]KO0xjE'R 俾人出賣自己肯定難受,點都冇可能可以當乜事都冇發生過
;Rc1_'qgPS Y 總之乜都係假C|2ZZ Z7cKOQ2NQOQ
人往往活o係利益入面0We}ra
只要邊度能夠得到利益,就朋友都可以出賣(除非真係好知心果d)
6|w4A-HnQCk 所以而家往往都有"無間道"同"金枝慾孽"事件存在..`:?M)q2Sfc3k(R9I_E
記住一句說話,世界上唔會有咁大隻"夾拿"隨街跳
F5H#U2X vuOu 有都係裝你彈弓only~
` oqk&^X?:D
\ {)C2?7m0v 自己最緊要唔好行差踏錯俾人捉痛腳'mz o"}'y7}is^w7Lg
萬一真係唔好彩發生o係自己身上
(Ui9?9pU+Lv 只能夠隨遇而安,真係見步行步囉~(x!o/?o:y3C `]0[

:vbF w1W&JmA K [[i] Last edited by LMQ on 2005-5-21 at 02:09 AM [/i]]

痛苦中 發表於 2005-5-22 06:07 AM

睇下俾人出賣成點同俾邊D人出賣LA~~~x*Te4B+P U\+mO%V
如果係朋友之間玩玩下果種出賣緊係冇問題LA~
-T!n Sk ] o 如果係好D好朋友出賣
#H[8}SB 仲要俾佢出賣到好緊要的話
c/Q-A#Z?d0],? 我實會同佢絕交加向佢報復.Q:a7h}%j
我自問冇D咩高尚品格5hLVDctZ
我做唔到有仇唔報......

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.