娛樂滿紛 26FUN's Archiver

robertchai 發表於 2005-5-18 01:28 AM

唔好玩啦...

wild9394 發表於 2005-5-18 01:42 AM

when my friend said,"屌"uH)s8EN%Z O4x
i'll said,"唔好屌,唔好屌"

Vincent銘 發表於 2005-5-18 01:57 AM

「妖」
~$Jjo-G h8zAE5@2{ } Y
幾乎每日十次以上

青蛙仔 發表於 2005-5-18 02:04 AM

抽根....

mymelody 發表於 2005-5-18 05:53 AM

i'll say.....仆街~

stephen851214 發表於 2005-5-18 09:37 AM

"你係點樣做到ga"B7b2JnaE0i(_1{!Y
"你明唔明我講咩"/i1V%k2H7V~)o
"會唔會係呀?"

abc123aa 發表於 2005-5-18 09:42 AM

呢排鍾意講~膠嫁你???= ="

joebar 發表於 2005-5-18 07:26 PM

ok啦~f-r*}l/Y \,n
算吧啦你~ O Ha \yu4?
咁多人死唔見你死!!0f i$?+U Y;b8N,B?
whatever.....
3coM;Tx7IH klh 說話"笨"唔係咁講ga....
*XkZV"G.c V.}])v4b (下略十萬字.........小弟太多口頭禪啦.....hehe~~^^")

joebar 發表於 2005-5-18 07:28 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-5-15 12:33 AM:
;D}:n+V,}9qI+W 請繼續支持本論壇 =.=" [/quote]3@(w;?b6S

J[a#oUI,J.Q|X 板主們的悲衷.........T_T

joebar 發表於 2005-5-18 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-5-17 01:42 PM:g_[9| z6d@ n
呢排鍾意講~膠嫁你???= =" [/quote]'q&S i5\`7Y Ww
B f!})C O]sZV T

.ouY%AqTp/`^ "膠"一詞發源地不明,始見於高登,更由各高登會員發揚光大,氣勢一時無兩,用詞之功妙更是登峰造極,深受童,少,青,成,中,老年人喜愛,更被論壇評審委員會定為本世紀最具影響力一詞o既榮譽,而論壇歷史學家亦認為此詞極有歷史意義,極有可能影響往後論壇發展o既里程碑......
/gc6FaT4h
c j0Ak+c!E%x7aX { ` K8x%v#z7I!Ob~@PO

.W#]$\m.C$vY%T!M 5Si1ec c(C,B
以上全是小弟o既膠言膠詞:P:P:P......如果各位巴打覺得好/唔好ga話,請引用同狠狠地對小弟說句"硬膠",多謝各位巴打~~~:D:D:D

Christy~呀華 發表於 2005-5-18 10:30 PM

喂! x'ga0gg.F
奶唔可以拱呀奶!!!
;e}Z3Y2B J G
8^#q!R b9N3tuO*W (喂!你唔可以咁呀你!):lol::lol:

don 發表於 2005-5-19 06:38 AM

唔知點解我有陣時會加講"睇下先","aei"

nightmare 發表於 2005-5-19 08:51 AM

講野之前加句--      (即係就禁....)xxxxxxxxxxx
-mA$lJ.H2r7q 仲有你老母呀~~個d囉....(柒囉你個d都係)
2E2VTu8k 同埋會冇啦啦講個 喲 字~~Q3sd6@ hU
好多好多,不過屋企附近打波班fd抄哂

清揚 發表於 2005-5-19 10:59 AM

扑你個大街O(INBC cm
硬膠膠
]G!k4uWY [ n 可以咁講la
9Ak\8~ ? C$g$Y 有D野唔咁講
N%UX,?1LO\{wh 痴孖根

成人之美 發表於 2005-5-19 11:35 AM

"哦"~~~"吓"
_(D9{0YSSlD(Yx 係我成日講既

carrie仔 發表於 2005-5-19 11:40 AM

1.施主~~~9少陣當幫忙啦~~~
TTAp`5D{"P 2.咪能"反"啦~~~~~
8@ p[]a;L)Mo.eB 3.大佬呀...你谷精上腦塞住左呀~~~~\?o4Z!~v w{
4.(d fd話:嘩...條女唔多惦喎~) 我: 超...唔駛錢俾你上你上唔上??k1h:Hg5\(^A
5.喂!好能緊火呀!

pkpkpkpkp 發表於 2005-5-19 03:36 PM

如果XXXX,咁就碌柒LAW~

Christy~呀華 發表於 2005-5-19 08:36 PM

“某”有氣力啦!!

tom_love_jade 發表於 2005-5-19 08:47 PM

7少陣當幫忙啦=.=

艾奧羅斯 發表於 2005-5-20 11:08 AM

1. 唔係猛龍唔過江,唔係豬扒唔化妝
$ES/C%L3U8s 2. 家家有本難唸的經,周周有股難耐的精pH?x(T4j;\G yR
3. 窕窈淑女,君子好擒
)a S$LJl6Hpg$r 4. 獵狗終需山上喪,將軍難免陣中亡;兩手終於胸上放,賓周難得洞中藏
*`$f%wb&I:dv 5. 心有餘而力不足,鳩有毛而無得督
{$H~&a*}[ 6. 明槍易檔暗箭難防,淫妻易躺暗裡行房
i9W+`J-I1o 7. 殺雞焉用牛刀,吸西焉用留鬚9T%`A o6p2PPGM
8. 初生之犢不畏虎,一生自瀆不餵股b5[ p-BN*^9x
9. 不在乎同你六九,只在乎插你籮柚

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.