娛樂滿紛 26FUN's Archiver

冥頌圖 發表於 2005-9-21 03:16 PM

宜家愈黎愈夜訓啦
m A%{(w-O2m-H zc 要返工緊有啦

dizon 發表於 2005-10-25 08:57 PM

應該個個都有

發表於 2005-10-25 11:12 PM

香港人咁忘 想冇睡眠「負債」都唔得..+d7X;q zg9o*Nu
我有幾個fd 日日打幾打到天光先至sleep+krL @8{re:?
不個我有時都係咁^^”

bwk0317 發表於 2005-10-26 01:55 AM

I need 8-9 hrs for sleep, but always cant....4g E!W#^FX!WgH
is it normal?
+~1f$_~/u^dj2x$_;q if I sleep only 6 hours, would it still be healthy for me?

Jk 發表於 2005-10-26 04:42 AM

我每day平均瞓5-6粒鐘倒~~持續多年......7V8FBQ `B?Sx!@
x!V?gl.gr.n
晚晚剩係上吓網都搞左幾粒鐘!%R3x!Vt~
有時仲耍睇吓波,聽吓"妙食",掲吓雜誌,食d野&打陣機咁.........:P N2X|)R+J2w+|P
(都差吾多天光至瞓咁滯~)
7uu*[ M5F}2uA$L 又耍返工,有時都真係幾赲......
b\n;}6}(R)r
/h9i-MT\)~;r 吾夠瞓,記憶力同反應又吾覺差左喎;手震,流冷汗等情況亦冇出現;
!]&BlgB-A@ 樣亦吾呆~(依然係好靚仔嗰隻;))%P:`-W:j3U1c \f
but就真係越黎越肥,可能成晚吾停口嘅關係...:(a ]#R|uT3^pR
;z6sy(io2sw$F
試過放假時"甘甘地"一鑊過喪瞓廿粒鐘,勁爽!!

raj72616a 發表於 2005-10-26 01:29 PM

聽過兩個講法,!m9sir5c#}
一個講法話: 捱一班晚冇訓, 精神狀態就等如飲醉左酒咁, 觸角變得遲鈍, 判斷力失準(所以捱夜駕駛雖然唔犯法, 但同醉酒駕駛一樣咁危險)
Mt+?!`:T4z5A^ BPg 另一個講法係話: 每訓少一晚, 就會暫時降低十點IQ, 連續一個星期冇訓, 一個正常人就會變到好似弱智咁. 捱夜溫書絕對冇著數. 所以讀書既時候(尤其考AL既時候)就係我訓得最多既日子. 嘿.

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.