娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yuzhiliang111 發表於 2005-5-15 09:16 PM

[5/26吹水加分題] 你的睡眠負債嗎?

[quote]現代的上班族長期處於「睡眠負債」的狀況下,卻並不以為意。其實,一個人如果長期處在睡眠負債當中,不但會影響情緒、工作上的表現、還會減低記憶力、警覺性、注意力和判斷力、並且加速老化造成肥胖……,甚至引發其他嚴重的疾病。%_-JeNI4hT

{ekW^+l_J;J 你以為每天只睡個五小時、六小時,到週末再來睡個十小時就可以補回來了嗎?其實一個晚上睡眠不足,要補4-5個晚上的睡眠量,才能補回來呢!如果長期睡眠失衡下來,造成大腦的機能受損,就很難再回復到正常;即使連續補眠再多天也補不回來,所以千萬不要和自己開玩笑! FM;~%x!r_"Y
m%]]a PeP0Z Y O;Vf
科學家曾經針對一群年輕人進行一項實驗,讓他們連續一個星期每天只睡4個小時,這些年輕人的血糖值降低了30%,幾乎和糖尿病患者一模一樣。這是由於睡眠失衡,造成胰島素大量喪失,使得壓力荷爾蒙升高的結果。而這種身體狀況還會導致肥胖、高血壓以及記憶功能受到損害。更嚇人的是:一天睡4小時和睡6小時,對身體的傷害是不分軒輊的!"u{4z{X&m};M
Gdh3o8Y'i6w
如果連6小時也表示睡眠不夠,那到底咱們要睡多久才夠呢?根據醫學上的說法:人的標準睡眠時間,每個晚上要睡足8個小時才夠。可是由於每個人的生理時鐘不一樣,因此,最簡單的方法就是在不趕時間、完全沒有心理壓力的情況下,用一個星期測試自己需要多少時間睡眠才會自然醒,這個時間應該就是你所需要的生理睡眠時間。#w-@:b z0C-r%L l!U2{L
a#owl5?5^ Pn
你常常在開會或上課、上班的時候想睡覺嗎?依據科學家的解釋,這種情形絕對不是環境太枯燥或太無趣導致你意識不清醒,而是你根本就是睡眠不足。e `se4n

6}+q!k!hO_ 如果你有以上的情形,不要再用咖啡及茶等刺激飲料來提神,而是好好的大睡一下,測出自己的睡眠生理時鐘,善待自己;以養成良好的睡眠習慣,才有精力應付每天各種疑難雜症。
,_(?EaKhQv
?;vg"ch9y|y 你有睡眠負債嗎?要趕快還哦!以免睡眠銀行破產,健康老本不保哦![/quote]
n*FOJR :H3im.TU1?)S
5Q&iI^,y:H8TS
朋友你有沒有睡眠「負債」呢?
g ?u V[f6Ov X.z6e/M_t
+t AD1tWy$I:{

(y)E3qSVa#o/UB [b]如果有故事分享
o dzH"N oP 加分double架:lol:[/b]y.c,On5]g
'~u_`-K*W
src.t*|8or {

z*D2f#|NQ hc
8G%ZFJV l9g8Wj6[L{ Y7U
[b][color=Maroon]積極回覆主題之會員, 每人可加 5~30分, 視回覆質素而定
p4L/X)w3IoV a (積極回覆之定義: 字數起碼超過30 及 有意義同時貼題之回覆)[/color][/b]
mP)s!T(wt AC,^
}*P[%LKa/U#_,_ M [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-25 at 08:38 PM [/i]]

c2h6ethane 發表於 2005-5-16 12:48 AM

香港人好難冇

Rika 發表於 2005-5-26 12:21 AM

我日日都訓四五粒鐘到 y0~7b/C2qse-q
weekend 一次過訓返夠咁得唔得呢-L Ltl'o*?}A1U.Y
一訓到十幾廿個鐘架b"W6PNN)L!Y
唔夠訓個樣會好呆T*Y?QTCD
反應慢, 手震, 流冷汗
s$HK*S:y\ 20歲前唔訓一日半日好似無乜所謂6faxtC9|
而家老左, 唔訓一日好辛苦, 頂唔到&\ Rn7o8Z.j3|H

/s7`-RRx:u [[i] Last edited by Rika on 2005-5-26 at 12:27 AM [/i]]

bigfish 發表於 2005-5-26 02:12 AM

依家日日都訓得唔夠, 記憶力同反應真係差左, 但就越黎越瘦囉, 因為一入夜就開始肚餓, 成日食埋d 零食, 所以好似營養不良咁
5Idz~#r 晚上通常兩三點先訓, 朝早七八點又要起身, 搭車又唔同人爭位, so always 冇位訓, 放左學又開始精神返, 成日 lan 街, 我最怕影響身體同外表ja, 想解救又冇恒心....

zaft009 發表於 2005-5-26 04:47 PM

平時訓成6、7個鐘....但係返學有時都會好眼訓+b4Xb,R j snZ6o ]
kUN hx8f;tZ(r*b%e
如果要做project (好似尋晚咁)、考試前果晚都會訓得好少.......雖然都可以支持一陣,不過之後就要訓番好久先起到身

saki 發表於 2005-5-26 05:12 PM

I have to sleep more than 10 hrs before(10 hrs is enough for me)....."jCCL6zZ
But now, I'm very busy ......>.<
X2mEY9dYzi I only got 6-8 hrs to sleep PD O*y0s;\w x:{'^
feel very very sleepy when I am in lesson.
Z$~C|g$^0f| T,K When I can't get enough sleep at night, I won't say much and feel no mood on everything .....

advvda 發表於 2005-5-26 07:42 PM

E+考試就到拉,真係估唔到以前積積埋埋甘多嘢無睇過,一日訓5個鈡到,唉,後悔。5n2Z? W6P
'Zat"Vq{_
加上琴日睇波有無佐幾個鈡……

膠佬 發表於 2005-5-27 01:31 PM

e家讀中小學嘅學生 ,
C.yDK Ah:l0F 好難個個有十個鐘時間去訓 ,
$[X'T5A3kTW^N1k.u 第二日唔單只反應慢 ,EkB9p:F9}
記憶力同反應差左 ,7u-Z%_%YK&GE,f
返學同上課會好眼訓 ,9Vp P {:EtS6st
意識不清醒 , Ls7^ m4jI
身體機能受損等等 .
JD4C&cZ/g 我晚晚睇 AV 睇到 12點 ,
$kCAq)m2D2{Wn 第二日我要返工 ,
;DH4z[ Q)H"}` J+zD 做嘢會好眼訓 ,
3\J m&ub2d b@ 反應慢 .

yming 發表於 2005-5-27 11:02 PM

工作需要](f~D2Ik"XI]
日日都唔夠訓
3@/f6J^GL JX EGr 唔夠訓都要繼續做野
+?b2M {%@&o _2bdx@_ 慢慢就變成習慣...

leolyk 發表於 2005-5-28 04:56 PM

都冇咩 2@au&C8T.a
日日都好精神
wg3c1mV,Y&j 冇咩問題

szachary 發表於 2005-5-29 07:19 PM

不知是我懶 還是什麼B+Q!f&WzO\L1u

QY1vpv 我在平時的大考...也不會犧牲我的睡眠時間,t;}z8}FU1D'I
但......也會僅僅合格 真的只是僅僅
gyY4D3@6b.^"B
v#\8X!h&LXt 我在會考時 沒有通頂5~ GuB Tm
又........過了關 我是文科 18分 順利過關
c"p t R9h2x-~*? .H#eu(k.X8K*B2Ot3D
到了高考 也沒有通頂O7W#y^ V y!h
是因為一放學 就溫書 由5點non stop溫到10點
Vw,k3V[1T R 乜都夠.......
T+x\Y,z[c 3c2d;hmUOu
H O"iKzM2K`
到了現在
f B r$mX-\)r-j 去了外國留學;FoR0t-Sqd0w B#k)y
我更加可以說....我是睡眠的貴族
s#t3j"pP.y$DX4O:S 每天12個hrs以上....==6uW A3A |9{$T \ O

!x%Z/sTE A B nT 但我想說的是 善用時間
/M K"Y?/v y[7y8b 24hrs 絕對夠用
7\ A a[Sy+Z v 不要給自己太多的藉口
)Z V+a(ONE2\#U 把有效率地用時間C7`~#Sw#qj/^7g
睡眠就不會負責了.........YTc,{4E \|2S
l o;QU)@/b(MAi
香港人 加油啊

sohozhk 發表於 2005-7-17 04:50 PM

茄菲貓睡眠失調研究所,現正招生!

權威主持:茄菲貓7I)Lv u3`Gh
報讀資格:有睡眠習慣人士
tb I[mQuM pm 授課語言:英文:C M)vTC
收生數目:不限j-E9f8n.\,q g;RT
功課要求:理性
jIIp~ K K0J2~:rU
0E v0t2~}D 網上大學 [url=http://www.nhlbi.nih.gov/health/public/sleep/starslp/]茄菲貓睡眠失調研究所[/url]5e ti%KV
QU;O*l[BC]
;KI/n+_LQh
See also, [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=50461&fpage=4]空間‧‧‧[/url]

0125summer 發表於 2005-7-17 06:31 PM

1.有
.T{2LX7~ F 2.確實會在開會時想睡覺
1i0E\%C"eO 3.記憶力會比較差,因為專注力會不集中X%BU oe L
4.一整天都會忘東忘西,或東西找不到

pkdonald 發表於 2005-7-18 12:42 AM

re

咁我返shift,有時要當夜更又點計呢?
N6G p.bAV@ "_7\t2\'S
如果咁講,冇人肯返夜更了。Jxe!J2M(J;_!]
P1W0WG ]dE'{_,s
香港人好少可以好似上面咁講,有充足睡眠時間,有d人寧願唔訓去玩,去打機,但又有d人想訓都冇得訓,唉,咩世界.Lt\;N7H Xof
;q[4Nk1RPe
理論歸理論,如果個個都跟呢d理論、研究去做,一定乞食。%r;E [\P

5GW8bp/u.Y&^0V [[i] Last edited by pkdonald on 2005-7-18 at 12:47 AM [/i]]

cool0079 發表於 2005-7-19 03:38 PM

返學訓5/6個鍾左右....放假9粒鍾啦...

dennis0330 發表於 2005-7-19 11:44 PM

我而家一係唔訓~一訓就4~5粒鐘......今日就係一個最好嘅例子lar~~~~今日同班fd去打籃球~~~~但係佢哋交波果陣猛係道叫我~~~~我都聽唔到(警覺性、注意力受損)........跟住射籃果陣我又唔知係邊道最好(判斷力受損).......最後搞到我比人打T~T(身體所有器官嚴重受損)........

whoirdke 發表於 2005-9-6 12:39 AM

香港人真的很難冇
K"rKH}#{],}j 日日都好難不負債
'X*?J$xJ%D'h M#U:t 欠債累累

gundamman678 發表於 2005-9-6 12:45 AM

我都係睡眠債仔喎!!
{'E5y5w/@%`
Rg{5L9guw7zG7y 平日就通常訓得六個鐘左右。其實都影響到工作效率架,不過習慣左夜訓真係好難改!
}{x'xlz-[#g
0uNyrrC 我都係要訓八個鐘先至夠。有時我早訓少少,訓七個幾鐘,但第二日仍然係好眼訓同無厘精神架喎! _ \'yse8wR:k

:?P0tS-h2pq 睇完你呢篇野......我都係即刻去訓啦~~

seaer 發表於 2005-9-20 07:03 PM

太極拳,具有治病健身,修身養性,健美益智等 功效,而且顯效迅速,適合於任何年齡、各種身體素質的人群鍛鍊。

treeman 發表於 2005-9-21 10:42 AM

工作需要~~每晚工作至2,3點先訓~~~~之後7點早起番工W#rr$wA&J1f
n[6|8Q O$xW
相信睡眠負債儡儡~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.