[5/21吹水加分題] 依家澳門勁過香港, 有冇攪錯?!!
前幾日係澳門,H,@[+E$}%L%]同一齊去既朋友係度吹水飲野,
咁岩播緊晚間新聞,
唔記得佢播緊咩新聞,p'qgrFg2nE)W-F[
之後隔望個澳門人好大聲咁話,
W+A5u3O~S!Vm.P%_3s"a
『香港 out 晒啦,zDjf#ss"@
依家澳門個勢係勁架啦,SfA(ok&m'|U/k.~oH
繁榮過香港幾多,e PQaX']
香港攪乜都一塌糊塗,
不如學下我地啦。』 gx]'a*daS \
}Zu\:_-AV
聽完之後我地班 friend 互相對望,
只係冷笑,
跟住我諗, lQX d+^,l a5L
究竟真係人地做得好,[ d2{2y-sD
定係澳門細先至係咁呢?
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:12 PM [/i]] 我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬問我地邊樹黎﹐我話HONG KONG﹐我朋友話MACAU﹐個鬼佬吾明仲問翻轉頭“WHERE IS ‘蜜9’﹖” k1h0K+B1h1j f7vC#X
我朋友望主我苦笑話“唉﹐做澳門人真係ON9喇”
做香港人係我既榮耀﹐就算衰既﹐我都會努力撐﹐起馬有鬼佬識我地。
q{`0D`\:i
[[i] Last edited by vivienna on 2005-5-16 at 01:19 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-16 01:11 AM:BC fT,F
前幾日係澳門,
同一齊去既朋友係度... [/quote]
香港〇ut乜 好潮呀2jPPRs;L,F
澳門個勢有幾好 黒社會呀叫你斬友(踢波咩)
繁榮過香港? 叫雞呀(我認呀)5Q Y w"L,}Z aC9p
一塌糊途? 好過D澳門人唔用腦諗野又唔做野 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]singleung[/i] at 2005-5-16 01:26 AM:
是因為澳門人有共識,香港人冇,香港人... [/quote]
fA)P9B$`5n5|yb
澳門人有共識我同意.p7^4~&R;eW^
因為成個澳門都係古惑仔都係聽大老話 我前排睇過新聞,
佢話澳門後生個0的個個都諗住去賭場做荷官,
跟住就諗,
澳門賭場仲多過大學,
只要賭個方面 ok 既話就乜都滿意啦。
唔似香港咁有咁多野,WpM&h#F[
可能當初如果董伯伯同何生調轉,
董伯伯都做得好架! [quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-16 01:16 AM:
我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬... [/quote]*I fNk1G|H
我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪
而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑
我地要以自己係中國人而傲!!!l5R#b4|J/T uA
勢不當東亞病夫 exactly.?1@8As"I(_x
No way for Macau be better than HK in that way!!
C the GDP, c the living standard. C how many people come to HK for shopping?? 其實咩澳門, 香港
大家都係自己人, 中國之所以失敗就係搞分裂, 搞內訌
你睇下Germany BISMARCK點笑我地中國