娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-5-16 01:11 AM

[5/21吹水加分題] 依家澳門勁過香港, 有冇攪錯?!!

前幾日係澳門,H,@[+E$}%L%]
同一齊去既朋友係度吹水飲野,
#QJg"ZU:H 咁岩播緊晚間新聞,
%w`~gp 唔記得佢播緊咩新聞,p'qgrFg2nE)W-F[
之後隔望個澳門人好大聲咁話,
\I0sr:SpBfT W+A5u3O~S!Vm.P%_3s"a
『香港 out 晒啦,zDjf#ss"@
   依家澳門個勢係勁架啦,SfA(o k&m'|U/k.~oH
   繁榮過香港幾多,e PQaX']
   香港攪乜都一塌糊塗,
^#on/eO,Gw3`m8C`    不如學下我地啦。』 gx]'a*daS\
}Zu \:_-AV
聽完之後我地班 friend 互相對望,
z'L3|I"r)QN!XDB k1a m 只係冷笑,
Y?6aq wWz 跟住我諗, lQX d+^,l a5L
究竟真係人地做得好,[ d2{2y-sD
定係澳門細先至係咁呢?
|$h0L1af/J~*L
8J V;b*C0X9pB.l [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:12 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-5-16 01:16 AM

我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬問我地邊樹黎﹐我話HONG KONG﹐我朋友話MACAU﹐個鬼佬吾明仲問翻轉頭“WHERE IS ‘蜜9’﹖” k1h0K+B1h1jf7vC#X
我朋友望主我苦笑話“唉﹐做澳門人真係ON9喇”
F,WLc7EZY 做香港人係我既榮耀﹐就算衰既﹐我都會努力撐﹐起馬有鬼佬識我地。
G;k _!n3Uu$^-L q{`0D`\:i
[[i] Last edited by vivienna on 2005-5-16 at 01:19 AM [/i]]

tommyloo 發表於 2005-5-16 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-16 01:11 AM:B C fT,F
前幾日係澳門,
!OFG GMn%B/P 同一齊去既朋友係度... [/quote]
'C!d'jf i;a\ xF
QI+L2xb%{#y1F]
H7I W!]5C 香港〇ut乜  好潮呀2jPPRs;L,F
澳門個勢有幾好  黒社會呀叫你斬友(踢波咩)
5bL4x&L ]"I L 繁榮過香港?  叫雞呀(我認呀)5Q Y w"L,}Z aC9p
一塌糊途?  好過D澳門人唔用腦諗野又唔做野

singleung 發表於 2005-5-16 01:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tommyloo 發表於 2005-5-16 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung[/i] at 2005-5-16 01:26 AM:
Yp*TLi [ 是因為澳門人有共識,香港人冇,香港人... [/quote]
j9F0aH+N f.Ip} fA)P9B$`5n5|yb

u7y*r%O2HJ 澳門人有共識我同意.p7^4~&R;eW^
因為成個澳門都係古惑仔都係聽大老話

hiroraymond 發表於 2005-5-16 01:54 AM

我前排睇過新聞,
\'{fw(^;H'Gv 佢話澳門後生個0的個個都諗住去賭場做荷官,
k#\-t,O){e,R-e 跟住就諗,
Xaw7QA*~j 澳門賭場仲多過大學,
b/A&hY/O`:xV#| 只要賭個方面 ok 既話就乜都滿意啦。
Ai7k-C4hHU 唔似香港咁有咁多野,WpM&h#F[
可能當初如果董伯伯同何生調轉,
T u0L aJm} 董伯伯都做得好架!

yutik 發表於 2005-5-16 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-16 01:16 AM:
:];G9w3e3dL 我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬... [/quote]*I fNk1G|H

,K{(I Yj5mk 我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪
7q2YekF8I1dk)P 而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑
1g/ky:byJ 我地要以自己係中國人而傲!!!l5R#b4|J/T uA
勢不當東亞病夫

nelly 發表於 2005-5-16 01:59 AM

exactly.?1@8As"I(_x
No way for Macau be better than HK in that way!!
'Q(\%d ]"|~ C the GDP, c the living standard. C how many people come to HK for shopping??

yutik 發表於 2005-5-16 01:59 AM

其實咩澳門, 香港
tn N6?_D ^ 大家都係自己人, 中國之所以失敗就係搞分裂, 搞內訌
M E0x&o Yo@
v s m?2m$It|'K 你睇下Germany BISMARCK點笑我地中國
H/W)@1GA`+t "早 在 一 百 多 年 前 , 李 鴻 章 訪 問 德 國 , 會 見 德 國 鐵 血 首 相 卑 斯 麥 。 卑 斯 麥 看 不 起 這 位 遠 道 前 來 的 中 國 宰 相 , 像 老 闆 面 試 一 樣 , 不 客 氣 地 問 他 : 「 你 當 了 一 輩 子 的 中 國 宰 相 , 告 訴 我 , 你 有 甚 麼 足 以 自 傲 的 政 績 ? 」 李 鴻 章 就 說 , 他 怎 樣 領 導 軍 隊 剿 滅 了 太 平 天 國 和 造 反 的 捻 匪 。 卑 斯 麥 聽 了 , 據 梁 啟 超 記 述 , 通 過 翻 譯 告 訴 李 鴻 章 : 「 誠 巍 巍 矣 ! 然 吾 歐 人 以 能 敵 異 種 者 為 功 , 自 殘 同 種 保 一 定 , 歐 人 所 不 稱 之 。 」 意 思 就 是 : 「 呀 , 你 真 係 把 炮 ! 不 過 , 我 們 歐 洲 人 卻 認 為 , 打 仗 , 要 戰 勝 外 國 人 才 是 真 英 雄 , 你 的 軍 功 , 只 不 過 是 貴 國 內 部 的 自 相 殘 殺 , 這 樣 來 保 持 穩 定 , 我 們 歐 洲 人 最 看 不 起 。 」 把 李 鴻 章 搶 白 得 一 陣 臉 紅 , 卑 斯 麥 冷 笑 一 聲 , 端 茶 送 客 。 "

vivienna 發表於 2005-5-16 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-16 01:55 AM:
6O5|{&FpS(l 我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪
,E ^Fs3u!o$i$V[S 而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑V n!J0Xz,]
我地要以自己係中國人而傲!!!
Epp!W.Ukg2] 勢不當東亞病夫 [/quote]
q x0_*T(oJY jm.D 你講得好岩﹐認真地講﹐我曾經有個澳門朋友好鬼自大﹐有次距踩我地香港﹐我慶合合同距噪﹐跟主就反左面。

iad 發表於 2005-5-16 03:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

truelove 發表於 2005-5-16 04:09 AM

澳門除左賭場同夜總會之外.)p8g!U]4d/^X.o
我諗唔到有咩特別出名喎 =D

vivienna 發表於 2005-5-16 04:51 AM

[quote]Originally posted by [i]truelove[/i] at 2005-5-16 04:09 AM:w Cl:T T@9R [I&b%r
澳門除左賭場同夜總會之外.
8`p7hyS 我諗唔到有咩特別出名喎 =D [/quote]
gP1BjQSe^ D女仔都醜樣D

honeyharajuku 發表於 2005-5-16 05:40 AM

既然澳門真係咁差....-bEUG/P7WT z`

h| Kjz.S3R 我諗極都唔明點解...pM%PfzF"R tj
!^2|Hu)W } w5M"n
同我有4年感情既初戀女友會嫁鬼左去澳門.. (勁似Jade嫁佢.不過再瘦少少)
GA)e0['aTT
t!N%M/{6cw 爭卡數就識搵我.  條仔唔係度就識掛住我 打比我.

vivienna 發表於 2005-5-16 06:13 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-16 05:40 AM:3[A-FQ{'p
既然澳門真係咁差....9N"K$f9NrC$t
&op aiV8HL `N/e"x
我諗極都唔... [/quote]%]`9r0H.c&?*h
甘咪正明澳門人碌7甘

chickenboy 發表於 2005-5-16 08:21 AM

香港人真係要爭氣,我記得有一次...見到yahoo有人post左
5YW%jyWL0b!rw 個topic出黎......"叫做澳門賭業害死好多香港人"(大約係咁嘅意思)
mDG4o x&G_U 睇到好多香港人同澳門人喺度互插,咁我咪打左句"本是同根生......"
+NGBI;ZeE;k 後尾我見到有個澳門人post左句"邊X個同你同根生......",e q$MC#[ a Nkp
SO我係極度討厭澳門人....
F| lrV.q 大家一定要爭氣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dereklike 發表於 2005-5-16 11:06 AM

你應該去查下香港同澳門既人均生產總值係幾多

老鬼X 發表於 2005-5-16 08:57 PM

我認為董伯伯係做得唔好 只係0係阿何好運o者2RC{ Z tb;A0T7H
老實講澳門有幾大?只要分得好o的餅仔就ok%~"b*U:} Ay.d
咁你話有幾難?o個邊除左賭場之外
}m_$_(NZY(C 有乜係世界知名架?而香港又有幾多?(世界知名)l$`$vg X K f)v
如果唔係歷史既關係 共產黨又點會俾佢開賭 f|kc*yt E8L
無賭場 澳門又會唔會咁旺?
3g Y(K7l&N'M[i u.c,g 唔好灰心 正如董伯伯話:你(澳門人)好膚淺:):)
L5T,u)oQ jx I
.EbPiTFD%o2g [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-16 at 09:12 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 19xx-6-30 01:16:
$G!a9V%V^ 我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬... [/quote]0t(i&X;{7{v-`.w
我地有精英大師:lol::D:P;):):cool::cool:

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]nelly[/i] at 19xx-6-30 01:59:
%s)v)l+S9I+C exactly
;zN!F-}0s J No way for Macau be better than HK in that way!!cd0Yh9]$yEV
C the GDP, c the living standard. C how many people come to HK for shopping?? [/quote]-finW~ s |u$j
可唔可以就下我唔識英文既朋友?)E2u&p&MZd&\Uf
我唔..唔..唔..識英文架!嗚..嗚..嗚:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.