娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-5-17 01:02 AM

香港人死哂呀?

hiroraymond 發表於 2005-5-17 01:42 AM

又或者好似蔡楓華所講,4t']`8l{
『一剎那光輝唔代表永恒』

vivienna 發表於 2005-5-17 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-16 08:57 PM:
oG$o M} 我認為董伯伯係做得唔好 只係0係阿何... [/quote]
~v"B n9|RC 澳門細﹐就算金融風暴都無距地份﹐仲有何生跟本唔係善男信女。第時再多D賭場出黎之後﹐成個澳門就會好似被黑幫操控架喇﹐但經濟真係會好落去。同時好多香港人都會因為甘而家破人亡﹐益曬D貴利
3Wh'~'B(a
4yD C*L/U,m [[i] Last edited by vivienna on 2005-5-17 at 02:34 AM [/i]]

waikit1003 發表於 2005-5-17 05:28 AM

因為香港人知識多D.要求自然高D.問題就自然多D.\'I!kD+N9zu6H2Yp
正如一個正常既老伯多野諗D.定係一個老人痴呆既阿伯多野諗D一樣...

robertchai 發表於 2005-5-17 06:10 AM

某程度上係董生既錯

pkdonald 發表於 2005-5-17 07:42 AM

RE

香港人唔好理人地點睇,做好自己本份~~~~~!!!!!

pkdonald 發表於 2005-5-17 07:43 AM

re

我以自己是香港人為榮~

ricojohny 發表於 2005-5-17 08:56 AM

一水之隔都差咁遠?

老鬼X 發表於 2005-5-18 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 19xx-6-30 08:56:
vK/Tr/c3q2GK 一水之隔都差咁遠? [/quote]
Q.zT|b$D.F` 當然!

Vincent銘 發表於 2005-5-18 12:10 AM

D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...
+?-s@tge] 短期內香港可能真係無澳門個勢咁好~
/Glo8g3g"X 但將來一定會比澳門強囉~:lx9p"Sxxu
我地有多方面既發展,又係國際知名都市,人地D外國公司都係投資係香港度啦~{7?Be3@%{7@
又唔見佢地會投資落澳門?a.K$zR4D!K.X#Hz W
澳門來來去去咪又係得個賭字~pxJzF-sT
最近或者可以有D地產俾佢地玩下既~但你夠我地香港D地產咁勁咩~?"r!CW.N)B^'nG
Q`_w@U9?
澳門最多只可以叫做一個娛樂場~ H pj*]'^9L
除左娛樂事業仲可以有乜發展先?%Um tN.w3|V
佢地係安定過我地好多~因為佢地無咁多乜黨物黨~地方又細~包穩定啦~ MJ:?6P\8[^'|+i
但咁咪即係好似係個井入面咁~~~無風無浪~但又一世無出頭~

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]Vincent銘[/i] at 19xx-6-30 00:10:
9dtB W2S'Qu D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...... [/quote]{we n#|MJ
o個o的乜黨物黨咪做哂廳主o羅L9I!J(`ja,_M V
仲要o的黨黎做乜?搵錢好過啦!:o

20001160 發表於 2005-5-18 07:44 PM

井底之蛙

老鬼X 發表於 2005-5-18 08:23 PM

[quote]Originally posted by [i]20001160[/i] at 19xx-6-30 19:44:
qF W0O5sK 井底之蛙 [/quote]
'\c N@;bl ]k 多謝!:cool:

trista_cheong 發表於 2005-5-19 01:55 AM

喂……… 唔該唔好狂睬澳門黎抬高自己香港……
T8c6B.@ InX(V
F{gR(q"|(AhG 我都係澳門人…你話我睇o下有咩感受?
]6W9Umf Q*WOtH)~G-o.X
我覺得有幾點要澄清:Y s E.oI&u
1. 你話澳門d 青年人個個都做賭場唔讀書﹐我100% 唔同意! 有好多人都努力考大學﹐我依家都努力緊。澳門通街都係大學生…9d8|[#A5x8^ X
$\2R8xpg8V
2. 你話澳門淨係有賭場娛樂場﹐我更加唔同意﹐澳門有佢自己ge 文化特色﹐除此之外其實澳門正計劃發展成會展勝地﹐所有行業都一路發展緊。曾經有個香港人問我個frd澳門有冇電視機﹐我真係好無奈﹐唔通澳門真係你o地想像中咁落後?!}y K)LX k

XY0e-}e 3. 雖然澳門係細﹐但我並唔認為咁就好好管治﹐何生都有努力到﹐亦都有好多外來公司投資緊。你話易﹐如果俾個澳門你去管﹐你會唔會管得好過佢先?無論一個地方細定大﹐要佢發展得好並唔係個個能夠做到ge事﹐起碼要dum 個心入去先。m2i4w |!R.`Z
f/J)s0yf'P0NR?rK
再者﹐澳門同香港 ge 發展同市場都唔同… 澳門一路以黎都以賭業為主...未來目標係成為asia's las vegas( 金光大道個投資者講) 同會展勝地。香港係一個國際都會﹐而且已經知名o左好多年﹐外國人會識香港人係好自然ge 事﹐我覺得香港係一個好好ge地方﹐我個人都好鐘意。但係澳門就係因為冇外國人知所以就cheap ?
Cv$` k.FAJ $z9\7v)]9l4HjK0Q
教育水平香港比澳門高? 可唔可以比d數字出黎睇睇?你以為澳門冇大學生?
H,owy4} 香港同澳門根本就係兩個唔同ge地方﹐點去比較?!K:~4yu#b,D
至少我知道澳門有個優點係有共識﹐你o地覺得香港人夠唔夠澳門人團結? 唔好又用地方細黎做總結。
+e(Tp7QL%YX
];_}|1eY 我個人就好鐘意香港﹐我真係唔想見到香港人咁樣話澳門……

20001160 發表於 2005-5-19 02:00 AM

其實我覺得佢地都唔係咁睇
:Q,t&aA/N&M2o2K W(I 不過因為有個澳門人咁講:Lc8Cn]L G
佢地先咁講ja
@9k/x7? XU6x-Vn 咁你應為我地團唔團結^^<------一齊反罵那個澳門人

Vincent銘 發表於 2005-5-19 02:05 AM

咁我夠唔想D澳門人發少少財就係度踩我地香港話我地就黎玩完啦~
kj iV~? CmWb7M{&K 而且講到發展我覺得香港真係優勝過澳門~
?Nc_&YZ{&s'[ 連迪士尼都揀係香港落腳啦~~
I-Zp? \? 如果有叫個商家揀係香港定澳門發展~%T;Fio6Bh$p@
肯定佢揀香港~
kaH2x.h d&Xu 除非佢賣賭場用品~~

hiroraymond 發表於 2005-5-19 02:26 AM

岩岩搵到
kg6y*QA6y{ /m2|1HoBTw

#`%v6G8m t] 去年澳門人均收入十四萬二千六百澳門幣,香港人均收入十八萬一千四百二十港元,較澳門人高出27.2%。今年澳門的士牌價已超過香港,達四百二十萬元,香港只值三百七十萬元。未來幾年澳門酒店及賭場開設後,唔排除澳門人均收入甚至高過香港人。[color=Red]1870年香港禁賭造就澳門賭業,1997年香港特區政府唔肯在大嶼山發展賭業,令澳門賭博事業繁榮昌盛。澳門的繁榮係建基於香港領導層執著上。[/color]

代仔 發表於 2005-5-19 03:41 PM

香港人係度踩澳門人..同樓上聽到既澳門人踩香港人ug)Y {3u0RXk
有乜分別N p\ C-zj
1j p/n${~%C
大家冷靜d啦
/q,Vs aJ.I4Q-i 大家各有各做麻,,,佢地講既野..唔一定岩
~QEp CL(QGl9F 香港同澳門根本發展方向.完全唔同#e/D)Q5yB9Z8Os
我都係澳門人黎,,老實講6S&A+^rARm|g
澳門同香港最大既分別係生活指數上,,澳門可以10$都可以買到個飯盒
t eNOm.M 香港應該唔得啦,我好小去hk的 @Z$],nE5y7s8k![
係澳門搵到7000以經好夠用, 不過e家d樓係咁升,,買樓應該無望
owC"D4X'X#l 係hk 7000夠坐車同食飯,,之後都無晒啦

vivienna 發表於 2005-5-19 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-19 03:41 PM:'Xw'n@;[
香港人係度踩澳門人..同樓上聽到既澳... [/quote]
/q5s4a N:z_Xj H 係﹐我地身為大阿哥﹐應該大方少少。。。否則外面D人會睇我地好似潑婦罵街甘

老鬼X 發表於 2005-5-19 10:51 PM

大家唔好咁啦!我承認我既言論有少少偏激sorry
0E#]$VK5p] 阿trista_cheong兄優點既野 視符大家點睇o者!`#Q!B4c;UUS
有錢搵 社會安定  黎玩既又開心:)
9S+?ttz `XO 但係我擔你地將會面對香港人既痛苦
w6k LZ'M{F 快速既經濟增長等同高通脹(我讀書少如果錯唔好小呀):)P D"RSIq6G0^
高樓價 高消費a}El&V
香港人 我諗我地以前都係咁 對象唔同咁解之嘛!
m]Q^G5o 香港人我地十年前又點睇中國人(大陸人)(Z eC%i1@~&SRB/d
我老婆係大陸人 佢成日話我地香港人睇唔起佢地o的大陸人
}[&^-P)|"G2J+Vo 講到分哂AB咁:)之後咪無O野 CcG^ E@'`
大家都睇下對方既優點 包容對方既缺點ZMxEvB S5w
個人都開心o的嘛:D3el.rJ;OyTU
(我唔係為左吐好人先至咁講架):cool::cool:N Z"P3ovN4b"gBkD
Ti?@3q {9v
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-19 at 11:18 PM [/i]]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.