娛樂滿紛 26FUN's Archiver

老鬼X 發表於 2005-5-17 01:02 AM

香港人死哂呀?

hiroraymond 發表於 2005-5-17 01:42 AM

又或者好似蔡楓華所講,+oM\/X/hd#xY
『一剎那光輝唔代表永恒』

vivienna 發表於 2005-5-17 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-16 08:57 PM:Q(Y9U lamK(lM N
我認為董伯伯係做得唔好 只係0係阿何... [/quote]J ?3LB:y I!B
澳門細﹐就算金融風暴都無距地份﹐仲有何生跟本唔係善男信女。第時再多D賭場出黎之後﹐成個澳門就會好似被黑幫操控架喇﹐但經濟真係會好落去。同時好多香港人都會因為甘而家破人亡﹐益曬D貴利7b2I!AYP8T)Blq
8uYrY{_3J
[[i] Last edited by vivienna on 2005-5-17 at 02:34 AM [/i]]

waikit1003 發表於 2005-5-17 05:28 AM

因為香港人知識多D.要求自然高D.問題就自然多D.
;t1M,T+t~&f h ?E 正如一個正常既老伯多野諗D.定係一個老人痴呆既阿伯多野諗D一樣...

robertchai 發表於 2005-5-17 06:10 AM

某程度上係董生既錯

pkdonald 發表於 2005-5-17 07:42 AM

RE

香港人唔好理人地點睇,做好自己本份~~~~~!!!!!

pkdonald 發表於 2005-5-17 07:43 AM

re

我以自己是香港人為榮~

ricojohny 發表於 2005-5-17 08:56 AM

一水之隔都差咁遠?

老鬼X 發表於 2005-5-18 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 19xx-6-30 08:56:tB O)@9t'T Y B
一水之隔都差咁遠? [/quote]8wUL#^zQ&A1eR
當然!

Vincent銘 發表於 2005-5-18 12:10 AM

D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...*GBfX.uK;? S!f
短期內香港可能真係無澳門個勢咁好~
-@D4_h(Z 但將來一定會比澳門強囉~Xp`4IDW ia
我地有多方面既發展,又係國際知名都市,人地D外國公司都係投資係香港度啦~XQ3T ^!rx
又唔見佢地會投資落澳門?ESK!l&q
澳門來來去去咪又係得個賭字~
:cg6\&M U8|X.jP 最近或者可以有D地產俾佢地玩下既~但你夠我地香港D地產咁勁咩~?
;cK'jk`*|;ka Kv0gmI0I9wy/W
澳門最多只可以叫做一個娛樂場~-{8NN0^3N_
除左娛樂事業仲可以有乜發展先?i L%D5h{cG
佢地係安定過我地好多~因為佢地無咁多乜黨物黨~地方又細~包穩定啦~U+ny0u N N?*y
但咁咪即係好似係個井入面咁~~~無風無浪~但又一世無出頭~

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]Vincent銘[/i] at 19xx-6-30 00:10:
k!cB5amVz8d D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...... [/quote]
XI }mC/LSD o個o的乜黨物黨咪做哂廳主o羅
cLhQXi 仲要o的黨黎做乜?搵錢好過啦!:o

20001160 發表於 2005-5-18 07:44 PM

井底之蛙

老鬼X 發表於 2005-5-18 08:23 PM

[quote]Originally posted by [i]20001160[/i] at 19xx-6-30 19:44:
f(q/Y|%b'`c)X1@"QP T 井底之蛙 [/quote]bU/C?U$G:V%F6U9T
多謝!:cool:

trista_cheong 發表於 2005-5-19 01:55 AM

喂……… 唔該唔好狂睬澳門黎抬高自己香港……
Y|d6l%d;Ty+A:L
0z^ O!?+e e 我都係澳門人…你話我睇o下有咩感受?
Sp4@4p |im ~ (Dkz"|x
我覺得有幾點要澄清:*GX ?7g7L2\
1. 你話澳門d 青年人個個都做賭場唔讀書﹐我100% 唔同意! 有好多人都努力考大學﹐我依家都努力緊。澳門通街都係大學生…
%g|g/H,}gm
*YA'UR3S 2. 你話澳門淨係有賭場娛樂場﹐我更加唔同意﹐澳門有佢自己ge 文化特色﹐除此之外其實澳門正計劃發展成會展勝地﹐所有行業都一路發展緊。曾經有個香港人問我個frd澳門有冇電視機﹐我真係好無奈﹐唔通澳門真係你o地想像中咁落後?
*Zl#B.H'?4Q l~ yd3Z7I%PYe2|~_/H%]
3. 雖然澳門係細﹐但我並唔認為咁就好好管治﹐何生都有努力到﹐亦都有好多外來公司投資緊。你話易﹐如果俾個澳門你去管﹐你會唔會管得好過佢先?無論一個地方細定大﹐要佢發展得好並唔係個個能夠做到ge事﹐起碼要dum 個心入去先。,FQ^ ztlC iV b
qB(j6A7u gt+g
再者﹐澳門同香港 ge 發展同市場都唔同… 澳門一路以黎都以賭業為主...未來目標係成為asia's las vegas( 金光大道個投資者講) 同會展勝地。香港係一個國際都會﹐而且已經知名o左好多年﹐外國人會識香港人係好自然ge 事﹐我覺得香港係一個好好ge地方﹐我個人都好鐘意。但係澳門就係因為冇外國人知所以就cheap ? \2r-d0f6fz+}J

5O4?A0vw:G(ugC 教育水平香港比澳門高? 可唔可以比d數字出黎睇睇?你以為澳門冇大學生?
D8\\7o+Q@ 香港同澳門根本就係兩個唔同ge地方﹐點去比較?
?r'`*cm h h 至少我知道澳門有個優點係有共識﹐你o地覺得香港人夠唔夠澳門人團結? 唔好又用地方細黎做總結。
8U*g QI/Iz mR[ L o7L6Za7?
我個人就好鐘意香港﹐我真係唔想見到香港人咁樣話澳門……

20001160 發表於 2005-5-19 02:00 AM

其實我覺得佢地都唔係咁睇
1x)x+} J m b 不過因為有個澳門人咁講:E3\4]!_D:k
佢地先咁講ja*L"k[oZm"L.xHh
咁你應為我地團唔團結^^<------一齊反罵那個澳門人

Vincent銘 發表於 2005-5-19 02:05 AM

咁我夠唔想D澳門人發少少財就係度踩我地香港話我地就黎玩完啦~+Vk'Vb"bq&K
而且講到發展我覺得香港真係優勝過澳門~ y1h^ IX2TEZ
連迪士尼都揀係香港落腳啦~~
m3IT+O,F 如果有叫個商家揀係香港定澳門發展~
5S,N U,JZ"s&U*F-d3v 肯定佢揀香港~
d1x8hnhk$Il 除非佢賣賭場用品~~

hiroraymond 發表於 2005-5-19 02:26 AM

岩岩搵到7[e P#Fzf4kS3Q8C

|Y|%K t
)m5[2f ?+[ 去年澳門人均收入十四萬二千六百澳門幣,香港人均收入十八萬一千四百二十港元,較澳門人高出27.2%。今年澳門的士牌價已超過香港,達四百二十萬元,香港只值三百七十萬元。未來幾年澳門酒店及賭場開設後,唔排除澳門人均收入甚至高過香港人。[color=Red]1870年香港禁賭造就澳門賭業,1997年香港特區政府唔肯在大嶼山發展賭業,令澳門賭博事業繁榮昌盛。澳門的繁榮係建基於香港領導層執著上。[/color]

代仔 發表於 2005-5-19 03:41 PM

香港人係度踩澳門人..同樓上聽到既澳門人踩香港人ft _] k
有乜分別Sp \X5cM

t{MT0Mw;`:I 大家冷靜d啦 f%qX nDyV
大家各有各做麻,,,佢地講既野..唔一定岩'z ^)P'b_
香港同澳門根本發展方向.完全唔同
"DV3v Bu&r0e)\ 我都係澳門人黎,,老實講LU u)}nm [ wI
澳門同香港最大既分別係生活指數上,,澳門可以10$都可以買到個飯盒!_yg0Y4N z%d I
香港應該唔得啦,我好小去hk的_y[ YV"w1@9C:f
係澳門搵到7000以經好夠用, 不過e家d樓係咁升,,買樓應該無望
'E V;p9U:Vhc 係hk 7000夠坐車同食飯,,之後都無晒啦

vivienna 發表於 2005-5-19 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-19 03:41 PM:;A ?a+ha)Ny ^+HD
香港人係度踩澳門人..同樓上聽到既澳... [/quote] P@ RF1A ctHI(S
係﹐我地身為大阿哥﹐應該大方少少。。。否則外面D人會睇我地好似潑婦罵街甘

老鬼X 發表於 2005-5-19 10:51 PM

大家唔好咁啦!我承認我既言論有少少偏激sorry
~x,p I^C 阿trista_cheong兄優點既野 視符大家點睇o者!H2U'K6r%\0m e
有錢搵 社會安定  黎玩既又開心:)+nMTAm3D/I
但係我擔你地將會面對香港人既痛苦
Nd7P I.\ z 快速既經濟增長等同高通脹(我讀書少如果錯唔好小呀):)
N2W#Z/?y-C,`%f J-w 高樓價 高消費
"Gw7w7peYMJ!ID 香港人 我諗我地以前都係咁 對象唔同咁解之嘛!n-BcI2N!`1Uyn%b
香港人我地十年前又點睇中國人(大陸人),] f;}f9J"v,o'vIA
我老婆係大陸人 佢成日話我地香港人睇唔起佢地o的大陸人Y4v ~T j,p/sI n
講到分哂AB咁:)之後咪無O野
P"j0omex1q 大家都睇下對方既優點 包容對方既缺點
%Kx4hOKK 個人都開心o的嘛:D
Ho(|$U@F i (我唔係為左吐好人先至咁講架):cool::cool:
af3rX l N
]buF8d-B5w? [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-19 at 11:18 PM [/i]]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.