『一剎那光輝唔代表永恒』 [quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-16 08:57 PM:
我認為董伯伯係做得唔好 只係0係阿何... [/quote]
澳門細﹐就算金融風暴都無距地份﹐仲有何生跟本唔係善男信女。第時再多D賭場出黎之後﹐成個澳門就會好似被黑幫操控架喇﹐但經濟真係會好落去。同時好多香港人都會因為甘而家破人亡﹐益曬D貴利
[[i] Last edited by vivienna on 2005-5-17 at 02:34 AM [/i]] 因為香港人知識多D.要求自然高D.問題就自然多D.\'I!kD+N9zu6H2Yp
正如一個正常既老伯多野諗D.定係一個老人痴呆既阿伯多野諗D一樣... 某程度上係董生既錯
RE
香港人唔好理人地點睇,做好自己本份~~~~~!!!!!re
我以自己是香港人為榮~ 一水之隔都差咁遠? [quote]Originally posted by [i]ricojohny[/i] at 19xx-6-30 08:56:一水之隔都差咁遠? [/quote]
當然! D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...
短期內香港可能真係無澳門個勢咁好~
但將來一定會比澳門強囉~:lx9p"Sxxu
我地有多方面既發展,又係國際知名都市,人地D外國公司都係投資係香港度啦~{7?Be3@%{7@
又唔見佢地會投資落澳門?a.K$zR4D!K.X#Hz W
澳門來來去去咪又係得個賭字~pxJzF-sT
最近或者可以有D地產俾佢地玩下既~但你夠我地香港D地產咁勁咩~?"r!CW.N)B^'nG
Q`_ w@U9?
澳門最多只可以叫做一個娛樂場~ Hpj*]'^9L
除左娛樂事業仲可以有乜發展先?%Um tN.w3|V
佢地係安定過我地好多~因為佢地無咁多乜黨物黨~地方又細~包穩定啦~MJ:?6P\8[^'|+i
但咁咪即係好似係個井入面咁~~~無風無浪~但又一世無出頭~ [quote]Originally posted by [i]Vincent銘[/i] at 19xx-6-30 00:10:
D澳門人真係傻傻地...眼光咁鬼短視...... [/quote]{wen#|MJ
o個o的乜黨物黨咪做哂廳主o羅L9I!J(`j a,_MV
仲要o的黨黎做乜?搵錢好過啦!:o 井底之蛙 [quote]Originally posted by [i]20001160[/i] at 19xx-6-30 19:44:
井底之蛙 [/quote]
多謝!:cool: 喂……… 唔該唔好狂睬澳門黎抬高自己香港……
我都係澳門人…你話我睇o下有咩感受?
Q*WOtH)~G-o.X
我覺得有幾點要澄清:Y s E.oI&u
1. 你話澳門d 青年人個個都做賭場唔讀書﹐我100% 唔同意! 有好多人都努力考大學﹐我依家都努力緊。澳門通街都係大學生…9d8|[#A5x8^ X
$\2R8xpg8V
2. 你話澳門淨係有賭場娛樂場﹐我更加唔同意﹐澳門有佢自己ge 文化特色﹐除此之外其實澳門正計劃發展成會展勝地﹐所有行業都一路發展緊。曾經有個香港人問我個frd澳門有冇電視機﹐我真係好無奈﹐唔通澳門真係你o地想像中咁落後?!}yK)LX k
3. 雖然澳門係細﹐但我並唔認為咁就好好管治﹐何生都有努力到﹐亦都有好多外來公司投資緊。你話易﹐如果俾個澳門你去管﹐你會唔會管得好過佢先?無論一個地方細定大﹐要佢發展得好並唔係個個能夠做到ge事﹐起碼要dum 個心入去先。m2i4w|!R.`Z
f/J)s0yf'P0NR?rK
再者﹐澳門同香港 ge 發展同市場都唔同… 澳門一路以黎都以賭業為主...未來目標係成為asia's las vegas( 金光大道個投資者講) 同會展勝地。香港係一個國際都會﹐而且已經知名o左好多年﹐外國人會識香港人係好自然ge 事﹐我覺得香港係一個好好ge地方﹐我個人都好鐘意。但係澳門就係因為冇外國人知所以就cheap ?
$z9\7v)]9l4HjK0Q
教育水平香港比澳門高? 可唔可以比d數字出黎睇睇?你以為澳門冇大學生?
香港同澳門根本就係兩個唔同ge地方﹐點去比較?!K:~4yu#b,D
至少我知道澳門有個優點係有共識﹐你o地覺得香港人夠唔夠澳門人團結? 唔好又用地方細黎做總結。
我個人就好鐘意香港﹐我真係唔想見到香港人咁樣話澳門…… 其實我覺得佢地都唔係咁睇
不過因為有個澳門人咁講:Lc8Cn]LG
佢地先咁講ja
咁你應為我地團唔團結^^<------一齊反罵那個澳門人 咁我夠唔想D澳門人發少少財就係度踩我地香港話我地就黎玩完啦~
而且講到發展我覺得香港真係優勝過澳門~
連迪士尼都揀係香港落腳啦~~
如果有叫個商家揀係香港定澳門發展~%T;Fio6B h$p@
肯定佢揀香港~
除非佢賣賭場用品~~ 岩岩搵到