娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyharajuku 發表於 2005-5-19 11:49 PM

嗚...你地成日提澳門做乜姐!0_ t/c v @'X
搞到我又掛住我之前條女喇>_<
R1VPA0hN:s(g 5Q:P|I!`2v G'GZ
半年前有日個FD係某區某機浦同人嘈&t0u5a*| h(l"E+J
當時我地成班係酒樓打緊B爐..F T@8r(R5`@/G
個fd打黎.我地梗係即刻仆落去啦..
V^/{9TNU3G;~4Q 落到去..對方果邊有條友仔無啦啦走埋黎打招呼"你就係xx牙?"
Hp+o+\ZMh 我好奇怪點解無神神會有人走埋黎打招呼`'n gUp `
原來佢係我之前條女個表弟~_~"u5[o/|-_O
當時聽到我d fd叫我個名..
7q!`9lU~ \Vj 而呀表弟又成日聽我以前條女講起我...
P6F.^c%`_#F^ 所以先知道"我係我" xp[5Wh8To#I(|d%Hm
當時我問呀表弟"你表姐呢?近排點呀?"
?%zZx$r? M] R 呀表弟好老實咁答我 :
H,H D p k)g*l "佢走左過澳門同條澳門仔同居丫嗎"
y0| C|6T&M "佢就黎結婚啦~"
$un!G4Vg$p 我聽到之後真係晴天霹靂..........

老鬼X 發表於 2005-5-20 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 19xx-6-30 23:49: B{8T3lv(f x|X
嗚...你地成日提澳門做乜姐!
w@,P'p%o_5@e 搞到我... [/quote]9O0nr@8HW]
過去既野除風飄去吧:(:(

代仔 發表於 2005-5-20 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-19 03:51 PM:
pqV_z1JaHgC (\/EU:F6S0G-Ug.o
係﹐我地身為大阿哥﹐應該大方少少。。。否則外面D人會睇我地好似潑婦罵街甘 [/quote]
zgwv)o0i
ja-xqH,V q
s&D Fv!N;?{ s^/e 就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉
m`#y$O_ I)~'zX0a:[ j"T ?uN[ lf.g0i
大阿哥

vivienna 發表於 2005-5-20 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:(dp#v7f1O^dQS&|

6zy0{T/L-d;H :D)R5P,Kl`2m

POd ^ Z8vk\ 就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉}v1^:~/X X

$V*VJQyG)~ yi 大阿哥 [/quote]
!o7\Gem 邊樹有呀﹖趙海豬

yutik 發表於 2005-5-20 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:
f9e1e Ux6Um3G
a|ip4h RmM
Qkr8y` `:C$Lg:L MXY|PA-y
就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉!J9c9PT7P_H\

H ]?|2[} 大阿哥 [/quote]
X{8Y1{ RoA.s0` LU-?%f'w|K5U^-Iqo
我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠

代仔 發表於 2005-5-20 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-20 01:48 AM:
ONr e.o x8h![ 5|:s? P.La:|DL
PM.v4N0n-Zq
我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠 [/quote]4TP\] l q!U]7\q

tLgXfchrn
yU/J XC&x2Z 我都係咁話..大家一齊收聲
zi8R6e]KE d咁高深既問題,都唔係好適合我地d小市民AK$L3M+N.S D
大家係度吹吓水..講吓笑咪幾好 A7y'Z:d#\l
講埋d咁認真既問題做乜

rexhong2002 發表於 2005-5-20 10:04 PM

得-0-燒味飯 10蚊
|(YP3SP5j 人均有17m ga,我好自悲

老鬼X 發表於 2005-5-20 10:18 PM

係時事政治區 #P%_(e(kY]r-Q
[轉貼]: 澳門人的十大挑戰  
2g~j!TG'}O:P8W 各位可以去睇睇

28083003 發表於 2005-5-21 08:00 PM

咪玩la~~ @v ~!Jls{$C/}x
馬交想過香港頭仲有一段好長o既日子
R,I4E(O3ca+[ 你睇澳門人平均生活指數幾低就知la
3F,A;@ IF;SCce
i~-?3sj1Y!TE 無錯p@9idG5N2_8J
香港經濟插水式咁跌
va Q8LG.J 總未至於連澳門到不如

新用戶 發表於 2005-5-21 09:47 PM

未係澳門住過就唔好咁話澳門啦,你地講到自己咁掂,我又唔覺wo,我而家做野果間賭場都有唔少香港人走黎做野啦,佢地同我講香港揾唔到野做先走過黎,所以話呢!!!!!!!

痛苦中 發表於 2005-5-22 05:55 AM

老實說...
3B-t-NhVd 唔好話我係到踏澳門... ]![Uq2}P
事實上我覺得澳門有好多野都比唔上香港f&Rwk-mLw
香港起碼有國際都會,東方之珠等呢D稱號X@0H-`+F
澳門有冇!?g7X`5JH'S.]
如果俾D鬼佬佢地選擇去HOLIDAY
*Cl D(}%J2EP)d,x 你估佢地會選擇去澳門多定香港多!?
yXn0p_ HQg#b 你見尖沙咀都知有幾多白人都知有幾多白人選擇黎香港玩LA......
3J/dlB,hK 不過就咁~~~ N&l3k6b| J6c]
大家都係中國人)fz2h;{ xl5C0k D&]v
冇話邊個強邊個廢GE~
)nzL+E'x3B}5n 大家一齊攪好中國~!!!p T1nX Y4u!F+^
到時搵D白鬼同D日本佬黎串下仲好LA~~XDDDDD,I!o:?*T`dO
7K`,b?f#C$\
PS:以上全部只是個人意見,如果得罪,敬請原諒

LMQ 發表於 2005-5-22 12:29 PM

無他既Gpj,wx1M
澳門人口少過香港好多
&g'el0X4`~;e8j~ 何生要管理都易得多
ab6~0JZ!wH ] 加上澳門賭場數目多
l| n2?wf[_ p 自自然然吸引得大多遊客黎幫襯
I$O S:_k,w$n$P9u:K ]tt\(R*S
相對起香港黎講Ms)U$lB]]6}7y)L
班民主黨三日唔埋兩日就搞遊行抗議+FTp;dR'Ev
長毛更加係表表者
LS$`M_*E pE 總之樣樣都係投訴同批評,同埋要追求佢地所謂既民主
nE y5sKJ? t4} 試問之前董生邊有可能做到野
.I ?1^6~s0wkK!_-j,Kg 而家只期望下一任特首俾到好成績俾大家睇已經開心

月月鳥 發表於 2005-5-22 12:49 PM

今日睇newspaper,香港都有大進步I\UKYH8}7h C&` m
旅行勝地打入全球10大,同03年比較,hk增加了40.1%,x Vl#o#{:i r e/u
幾乎是10大增長率之冠,
)U]}{-{dr_ 都是港人之努力;hd4H{"]
但macau比我一種黑feel,
6E!d#}'C i1jj 因在世人眼中,macau只是一個大賭場"uvV(?9jNJ]f
mo d咩特別,但hk在世人眼中,係個世界大都會
/bGt"w,X:B'j#O 這樣,我認為macau冇能力取代hk
W VgRIW
GF2`X$[wWK;u_ 以下係我影的macau];}!sIT?a
\l$d8g%V0Cq(T
[img]http://albums.photo.epson.com/j/View?u=4225644&a=31391194&p=69336767&Sequence=0[/img]K3{:L n:E
1KRFu ZN"}
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-5-22 at 05:07 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-5-22 05:08 PM

....

老鬼X 發表於 2005-5-22 10:45 PM

其實我覺得係時事政治區有好多澳門既資料睇0^lD0T*eTL2a}
有好多都幾中肯
!WvJ br~ 唔好無分加就唔過去啦:D"v5d[Z.e oj+^
睇完過黎吹都得下:`L#{f-H
唔洗扣分既:)(我):P

crap 發表於 2005-5-23 04:04 AM

大家身為同胞, 做咩要響度互相踐踏?s(X |!K%tG0u
香港好又好, 澳門好又好, 何必為幾句話而大造文章
n L X%T4p%Xw&\;?7F 如果對現在既生活環境滿意咪得囉, 無需要扁低人地, 抬高自己7K*CV Qg$BB y m
如果覺得自己一方好, 唔係應該幫下自己友, 唔係踩人咩?
yy9i#U;N7QO 如果覺得自己一方唔好, 咪努力改善囉, 強化整個民族囉...D(WJ4E0Pv%O0y
0Hx`Jg-l5GVL
大家上得黎EF就係一家人, 又一樣係中國人, 互插對邊個都無益.. 大家應該共同進退:)O?1wJ @.W#bo

K Z2t/u!Gkk [[i] Last edited by crap on 2005-5-23 at 06:09 AM [/i]]

bigfish 發表於 2005-5-24 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-16 01:55 AM:.M6K&E1_/XzO7@?

X&__Sd9}g.u EU)ZX4e~M
我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪9wB1A.g ~0B F%K*X
而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑-@$D,]^&s}
我地要以自己係中國人而傲!!!
r;LP{/LGD 勢不當東亞病夫 [/quote]
} X"b ?Bj 絕對認同囉
5X q?m!_ 我夠唔識好多美國城市la

manu14mo 發表於 2005-5-25 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-16 01:54 AM:
lU.V,w!MG/u 我前排睇過新聞,hfF%b]
佢話澳門後生個0的... [/quote]
0B+V'p'x}
'~,d ]i)|-F 首先,我想講講, 澳門係有十三間註冊間大學0既(當然有d質素好參差)
T7ilf9jpX8n8Ji$k 以一個咁細0既地方, 十三間已經好多..3a$pc!@:Z:q5XDuC
&@`]Ci#~5d+` U&n
以一個咁細0既地方,要發展多元化產業係冇咩可能...B1B7j M iKN
單靠賭業係唯一出路..
-I5u9~#Xd JW NtAws%f
以國際地位, 發展規模黎比較, 香港當然優勝得多..zh9Z gsl
不過澳門地位不斷提升, 就係事實..
t?(sr'Y Q-S8jX 至少有唔少外國企業去澳門投資, 2005東亞運動會亦都係澳門舉行...

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]新用戶[/i] at 19xx-6-30 21:47:
T0I&Q#s| 未係澳門住過就唔好咁話澳門啦,你地講... [/quote]
v9V$P%X+h5A8B/[+s 我諗Li樣係自由經濟既原因
,^6j.s7^`!Nh4Kq 正如南韓人去北韓
4RI1IYh1CA 唔通你話北韓勁
(o*y5n:l7~Ds7K#P 有錢搵就得啦!V4i.`5d0L,m Du?
總之香港好 澳門好 中國就更加好:P
Pvm!s[r 一於和氣生財:D

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.