嗚...你地成日提澳門做乜姐!qN!p'|!Za:s:C._vb
搞到我又掛住我之前條女喇>_<
'x%T~nA"EI
半年前有日個FD係某區某機浦同人嘈x ]s-wba.a
當時我地成班係酒樓打緊B爐..Gj+m+TH:Cj
個fd打黎.我地梗係即刻仆落去啦..%n*X%a*W ]Ga
落到去..對方果邊有條友仔無啦啦走埋黎打招呼"你就係xx牙?"J_ ^b?+dSv
我好奇怪點解無神神會有人走埋黎打招呼5I
r \(p(U
原來佢係我之前條女個表弟~_~"
當時聽到我d fd叫我個名..
而呀表弟又成日聽我以前條女講起我...e9r3D
YJ U+`F
所以先知道"我係我" xp
當時我問呀表弟"你表姐呢?近排點呀?" C*G"a/F}
E}{d
呀表弟好老實咁答我 :
"佢走左過澳門同條澳門仔同居丫嗎"l|1q(i%L5AM-u,v6{4Ou
"佢就黎結婚啦~" Q!H*fU:taFF
我聽到之後真係晴天霹靂..........
[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 19xx-6-30 23:49:
嗚...你地成日提澳門做乜姐!l/D^Q&l;n6{;` v
搞到我... [/quote]
過去既野除風飄去吧:(:(
[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-19 03:51 PM:
係﹐我地身為大阿哥﹐應該大方少少。。。否則外面D人會睇我地好似潑婦罵街甘 [/quote]
x[-jML?3i TD
就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉
/A)i2h3a^e%T7\K
大阿哥
[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:7c%Q7\}R\$S
F z-tI8]U;O
6Cmgb E/C;Bw
就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉 p_\l'?
k
-B(j M/ZG1qQ
大阿哥 [/quote]|&Q}1p~d)I;Q
邊樹有呀﹖趙海豬
[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:G~$ajS:K8Z;?&^
@*iyn(N/\,f,t
就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉"Q
i_shg+K
{!`y6]T F;}
大阿哥 [/quote],r_/u.xo6n7EUY
我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠
[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-20 01:48 AM:
:~'U.dk.rn8jc?
我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠 [/quote]"[6N%V8_q#L;g-o:GLi
我都係咁話..大家一齊收聲bH4`K8q
iM
d咁高深既問題,都唔係好適合我地d小市民
大家係度吹吓水..講吓笑咪幾好AI0Q-_)@
講埋d咁認真既問題做乜
得-0-燒味飯 10蚊F4xMKj e]:jN3}
人均有17m ga,我好自悲
係時事政治區
[轉貼]: 澳門人的十大挑戰
各位可以去睇睇
咪玩la~~
馬交想過香港頭仲有一段好長o既日子
你睇澳門人平均生活指數幾低就知la
Br%cl!s6}-U
無錯${r1o6@k
d`
香港經濟插水式咁跌
總未至於連澳門到不如
未係澳門住過就唔好咁話澳門啦,你地講到自己咁掂,我又唔覺wo,我而家做野果間賭場都有唔少香港人走黎做野啦,佢地同我講香港揾唔到野做先走過黎,所以話呢!!!!!!!
老實說...
唔好話我係到踏澳門...g4]ic#CC"|
事實上我覺得澳門有好多野都比唔上香港
香港起碼有國際都會,東方之珠等呢D稱號1Cb5V+Ii9b@
澳門有冇!?
如果俾D鬼佬佢地選擇去HOLIDAY'H4h4XE7F.t(n#S
你估佢地會選擇去澳門多定香港多!?
你見尖沙咀都知有幾多白人都知有幾多白人選擇黎香港玩LA......%AgF})}ksz
不過就咁~~~gB(F[ |VX!B
大家都係中國人
冇話邊個強邊個廢GE~V/b7EX`,l`
大家一齊攪好中國~!!!dS-nR3s"B9O
到時搵D白鬼同D日本佬黎串下仲好LA~~XDDDDD3mt`Vp1x.\
Rx
AL%tl v0a
PS:以上全部只是個人意見,如果得罪,敬請原諒
無他既
澳門人口少過香港好多
何生要管理都易得多CTSV3yz%Y7@
加上澳門賭場數目多
自自然然吸引得大多遊客黎幫襯"S]~KyQ
相對起香港黎講
班民主黨三日唔埋兩日就搞遊行抗議F3u C`1{]:m
長毛更加係表表者
總之樣樣都係投訴同批評,同埋要追求佢地所謂既民主
試問之前董生邊有可能做到野
而家只期望下一任特首俾到好成績俾大家睇已經開心
今日睇newspaper,香港都有大進步 R^%u3Vr5N"z-Dp
旅行勝地打入全球10大,同03年比較,hk增加了40.1%,8\(i3v~$P/Ci)t:x
幾乎是10大增長率之冠,
~Mj!k+er }D2J
都是港人之努力;
但macau比我一種黑feel,
因在世人眼中,macau只是一個大賭場Z@o/MLmTj
Dw
mo d咩特別,但hk在世人眼中,係個世界大都會T$kI\Wb
這樣,我認為macau冇能力取代hk8p
]
y@D5Z
以下係我影的macauq)z q
SHxE_/I.ip2x
G+n5QD+fRJ&E1h!H"O
[img]http://albums.photo.epson.com/j/View?u=4225644&a=31391194&p=69336767&Sequence=0[/img],A(cmYW2F
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-5-22 at 05:07 PM [/i]]
....
其實我覺得係時事政治區有好多澳門既資料睇ZG8t"d6E
有好多都幾中肯
唔好無分加就唔過去啦:D