娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyharajuku 發表於 2005-5-19 11:49 PM

嗚...你地成日提澳門做乜姐!qN!p'|!Za:s:C._vb
搞到我又掛住我之前條女喇>_<
/qD8pd'g'j6hq 'x%T~nA"EI
半年前有日個FD係某區某機浦同人嘈x ]s-wba.a
當時我地成班係酒樓打緊B爐..Gj+m+TH:Cj
個fd打黎.我地梗係即刻仆落去啦..%n*X%a*W]Ga
落到去..對方果邊有條友仔無啦啦走埋黎打招呼"你就係xx牙?"J_ ^b?+dSv
我好奇怪點解無神神會有人走埋黎打招呼5I r\(p(U
原來佢係我之前條女個表弟~_~"
sOL-uB \ @K 當時聽到我d fd叫我個名..
}7^ yUj3s3v 而呀表弟又成日聽我以前條女講起我...e9r3D YJ U+`F
所以先知道"我係我" xp
iOt*Fx 當時我問呀表弟"你表姐呢?近排點呀?" C*G"a/F} E}{ d
呀表弟好老實咁答我 :
]}lz#zd8Ev4Y "佢走左過澳門同條澳門仔同居丫嗎"l|1q(i%L5AM-u,v6{4O u
"佢就黎結婚啦~" Q!H*fU:taFF
我聽到之後真係晴天霹靂..........

老鬼X 發表於 2005-5-20 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 19xx-6-30 23:49:
'z.rs-y/|l4{ 嗚...你地成日提澳門做乜姐!l/D^Q&l;n6{;` v
搞到我... [/quote]
e1P'R)Lot:sY ]J 過去既野除風飄去吧:(:(

代仔 發表於 2005-5-20 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-19 03:51 PM:
W%|w#yq,^U3k ]1sk
Dp^ B1h b4v 係﹐我地身為大阿哥﹐應該大方少少。。。否則外面D人會睇我地好似潑婦罵街甘 [/quote]
x{{)T2oa.q6Q x[-jM L?3iTD

*]oz.mm.Jc 就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉
W+z~x,rZ4q /A)i2h3a^e%T7\K
大阿哥

vivienna 發表於 2005-5-20 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:7c%Q7\}R\$S
F z-tI8] U;O
6Cmg b E/C;Bw

+_(fh-c_\ 就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉 p_ \l'? k
-B(j M/ZG1qQ
大阿哥 [/quote]|&Q}1p~d)I;Q
邊樹有呀﹖趙海豬

yutik 發表於 2005-5-20 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-5-20 12:33 AM:G~$ajS:K8Z;?&^
@*iyn(N/\,f,t

X2K.WKWax
9L0a-lJWh 就係因為有好似你既存在...所以咪有潑婦罵街囉"Q i_shg+K
{!`y6]TF;}
大阿哥 [/quote],r_/u.xo6n7EUY

"Mo9y3v$PBp a)? 我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠

代仔 發表於 2005-5-20 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-20 01:48 AM:
4hY.L[f!s2uS :~'U.dk.r n8jc?

(b*Ci/}]LG3R 我都講過叫佢地唔好拗, but冇用, 算吧la, 趙海珠 [/quote]"[6N%V8_q#L;g-o:GLi

[k,T+f:z IRA
?KS5_C5q 我都係咁話..大家一齊收聲bH4`K8q iM
d咁高深既問題,都唔係好適合我地d小市民
fM+E$Q L.C 大家係度吹吓水..講吓笑咪幾好AI0Q-_)@
講埋d咁認真既問題做乜

rexhong2002 發表於 2005-5-20 10:04 PM

得-0-燒味飯 10蚊F4xMKje]:jN3}
人均有17m ga,我好自悲

老鬼X 發表於 2005-5-20 10:18 PM

係時事政治區
&qm%R]dCcP*S!F ~2DhI [轉貼]: 澳門人的十大挑戰  
3S8h5by0x!vJ l 各位可以去睇睇

28083003 發表於 2005-5-21 08:00 PM

咪玩la~~
6vUoIfMB(g'k 馬交想過香港頭仲有一段好長o既日子
2os mjP#yr*d[ 你睇澳門人平均生活指數幾低就知la
6DPo l)j mm%O{ Br%cl!s6}-U
無錯${r1o6@k d `
香港經濟插水式咁跌
6PF1F9gCC#b/Q 總未至於連澳門到不如

新用戶 發表於 2005-5-21 09:47 PM

未係澳門住過就唔好咁話澳門啦,你地講到自己咁掂,我又唔覺wo,我而家做野果間賭場都有唔少香港人走黎做野啦,佢地同我講香港揾唔到野做先走過黎,所以話呢!!!!!!!

痛苦中 發表於 2005-5-22 05:55 AM

老實說...
&Li,Y v*F#e2f!T_s 唔好話我係到踏澳門...g4]ic#CC"|
事實上我覺得澳門有好多野都比唔上香港
U h n2TN 香港起碼有國際都會,東方之珠等呢D稱號1Cb5V+Ii9b@
澳門有冇!?
V6H*Yt Z"I{q-s 如果俾D鬼佬佢地選擇去HOLIDAY'H4h4XE7F.t(n#S
你估佢地會選擇去澳門多定香港多!?
Kf Q!v|mv-]T&x 你見尖沙咀都知有幾多白人都知有幾多白人選擇黎香港玩LA......%AgF})} ksz
不過就咁~~~gB(F[ |V X!B
大家都係中國人
ACI}#]Hd&} E s 冇話邊個強邊個廢GE~V/b7EX`,l`
大家一齊攪好中國~!!!dS-nR3s"B9O
到時搵D白鬼同D日本佬黎串下仲好LA~~XDDDDD3mt`Vp1x.\
Rx AL%tlv0a
PS:以上全部只是個人意見,如果得罪,敬請原諒

LMQ 發表於 2005-5-22 12:29 PM

無他既
"O,cT)@ NbRf5Bp 澳門人口少過香港好多
5b@$t mkU$] 何生要管理都易得多CTSV3yz%Y7@
加上澳門賭場數目多
K*W~|4n 自自然然吸引得大多遊客黎幫襯"S]~KyQ

4e y'D(W(Y/g 相對起香港黎講
QY ? F8M+B 班民主黨三日唔埋兩日就搞遊行抗議F3u C`1{]:m
長毛更加係表表者
!MHL }"H"R 總之樣樣都係投訴同批評,同埋要追求佢地所謂既民主
])O,iC N `v 試問之前董生邊有可能做到野
IWe^TR|{ Q 而家只期望下一任特首俾到好成績俾大家睇已經開心

月月鳥 發表於 2005-5-22 12:49 PM

今日睇newspaper,香港都有大進步 R^%u3Vr5N"z-Dp
旅行勝地打入全球10大,同03年比較,hk增加了40.1%,8\(i3v~$P/Ci)t:x
幾乎是10大增長率之冠, ~Mj!k+er}D2J
都是港人之努力;
2|mfz7`Y f$_u 但macau比我一種黑feel,
Wm,p,})I8c)?/U"P 因在世人眼中,macau只是一個大賭場Z@o/MLmTj Dw
mo d咩特別,但hk在世人眼中,係個世界大都會T$kI\ W b
這樣,我認為macau冇能力取代hk8p ] y@D5Z

lgA'j\"G-P~d 以下係我影的macauq)z q SHxE_/I.ip2x
G+n5QD+fRJ&E1h!H"O
[img]http://albums.photo.epson.com/j/View?u=4225644&a=31391194&p=69336767&Sequence=0[/img],A(cmYW2F

^'`@:A!hW,u)T1f [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-5-22 at 05:07 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-5-22 05:08 PM

....

老鬼X 發表於 2005-5-22 10:45 PM

其實我覺得係時事政治區有好多澳門既資料睇ZG8t"d6E
有好多都幾中肯
U S _9^h k 唔好無分加就唔過去啦:DbsUs-n
睇完過黎吹都得下
l uQ(FCx)tr 唔洗扣分既:)(我):P

crap 發表於 2005-5-23 04:04 AM

大家身為同胞, 做咩要響度互相踐踏?Jo EV1yKC
香港好又好, 澳門好又好, 何必為幾句話而大造文章3c_&xgg;Gt
如果對現在既生活環境滿意咪得囉, 無需要扁低人地, 抬高自己
3cC\2`\"j"R 如果覺得自己一方好, 唔係應該幫下自己友, 唔係踩人咩?3ubz)`&L a)J9M zP^|Y
如果覺得自己一方唔好, 咪努力改善囉, 強化整個民族囉...[MFPhj;BU

E?2AoPE 大家上得黎EF就係一家人, 又一樣係中國人, 互插對邊個都無益.. 大家應該共同進退:)
w H'MlX9L \1[t G~p V)^;^ a]
[[i] Last edited by crap on 2005-5-23 at 06:09 AM [/i]]

bigfish 發表於 2005-5-24 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-16 01:55 AM:
? r*s D%^ j*v(][s/a$ip}

S Tr ?!x{ 我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪
|xn!|EM$q#mr(P!b 而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑fE2x,I&C
我地要以自己係中國人而傲!!!
ZY Er@1x@q 勢不當東亞病夫 [/quote]5\"y#J-|9A
絕對認同囉)W7tn7ijyq
我夠唔識好多美國城市la

manu14mo 發表於 2005-5-25 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-16 01:54 AM:
+d:jdz&Q.TF\ 我前排睇過新聞,Z7NGm;v6w|V
佢話澳門後生個0的... [/quote]
f}MY\Z%k1p$X%B+FAJ $U_ ` a"eJK
首先,我想講講, 澳門係有十三間註冊間大學0既(當然有d質素好參差)
Qg8Mv`w.XS 以一個咁細0既地方, 十三間已經好多.. g9EEczzb M"\
Zn%r&GFE
以一個咁細0既地方,要發展多元化產業係冇咩可能...3|*D+k;r1Wvm
單靠賭業係唯一出路..eIJ)bo%Ag J l
sNn)e {6Xr!Z
以國際地位, 發展規模黎比較, 香港當然優勝得多..;vF(]Yyx7om;Z
不過澳門地位不斷提升, 就係事實..t;?,Aj Y
至少有唔少外國企業去澳門投資, 2005東亞運動會亦都係澳門舉行...

老鬼X 發表於 2005-5-26 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]新用戶[/i] at 19xx-6-30 21:47:
G8N b/N3|S~ 未係澳門住過就唔好咁話澳門啦,你地講... [/quote]_!R!z.fu
我諗Li樣係自由經濟既原因
3Cg,q8o8j J7Q9@ 正如南韓人去北韓)} tl*Q sH
唔通你話北韓勁(f9I-L&|I8C/Bux
有錢搵就得啦! S)q9i zZ
總之香港好 澳門好 中國就更加好:P
Y't|#NU 一於和氣生財:D

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.