娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-5-16 01:11 AM

[5/21吹水加分題] 依家澳門勁過香港, 有冇攪錯?!!

前幾日係澳門,
PJ4wh4q0o^YSv 同一齊去既朋友係度吹水飲野,
/c/Z$}T!| 咁岩播緊晚間新聞,
U:y:n L_f | 唔記得佢播緊咩新聞,#l^"Yp'C&H
之後隔望個澳門人好大聲咁話,5T cj4e N(ym
TQs.x%m&Id(@6c
『香港 out 晒啦,
:NJ-S&n:^    依家澳門個勢係勁架啦, O-RlFY"[
   繁榮過香港幾多,+a2~&o0O%Sam
   香港攪乜都一塌糊塗,
t)@7djT    不如學下我地啦。』
U:N)G!q7].UV0]5Cs G(Jo wS$d
聽完之後我地班 friend 互相對望,,OU7h&Z&m"H
只係冷笑,
$mP"t9Y"i?~8k 跟住我諗,
/QR.PQ$ksX 究竟真係人地做得好,ik2J*zu
定係澳門細先至係咁呢?/t @e0fL5R-J6Sk^"Q

6S1Z8i-F/O*l[$c U [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-21 at 05:12 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-5-16 01:16 AM

我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬問我地邊樹黎﹐我話HONG KONG﹐我朋友話MACAU﹐個鬼佬吾明仲問翻轉頭“WHERE IS ‘蜜9’﹖”
E5NJ2W3u@ 我朋友望主我苦笑話“唉﹐做澳門人真係ON9喇”F3tm4rZi*Y u8I'|
做香港人係我既榮耀﹐就算衰既﹐我都會努力撐﹐起馬有鬼佬識我地。
m2c,j ~"^I 4X1f}N$nX o;q
[[i] Last edited by vivienna on 2005-5-16 at 01:19 AM [/i]]

tommyloo 發表於 2005-5-16 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-5-16 01:11 AM:
Y{-L |$Z7?"W:M1H:?T 前幾日係澳門,;OrS8Dx\Z.v[
同一齊去既朋友係度... [/quote]
}Xw!I9} l.J $c;k9v@vFVz

5hS#Y:i.Z#~ 香港〇ut乜  好潮呀
Bg-vI1T5RM 澳門個勢有幾好  黒社會呀叫你斬友(踢波咩)
|[Y#UBi 繁榮過香港?  叫雞呀(我認呀)&Vq+@G9w
一塌糊途?  好過D澳門人唔用腦諗野又唔做野

singleung 發表於 2005-5-16 01:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tommyloo 發表於 2005-5-16 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung[/i] at 2005-5-16 01:26 AM:&`)? V4QZdAj
是因為澳門人有共識,香港人冇,香港人... [/quote]*dMU Uz4n

)@~#wy|4]#Fr
(_P;^6Oj0yk'l 澳門人有共識我同意U+u}Yr5K,d
因為成個澳門都係古惑仔都係聽大老話

hiroraymond 發表於 2005-5-16 01:54 AM

我前排睇過新聞,#k*lr moi)c
佢話澳門後生個0的個個都諗住去賭場做荷官,
9@#Da1i$l.hw\ 跟住就諗,
c@B!kk 澳門賭場仲多過大學,V6Q@&W'V ZT
只要賭個方面 ok 既話就乜都滿意啦。u^{ GM%l,r f/I
唔似香港咁有咁多野,
~2B"R9A\KA*NZ 可能當初如果董伯伯同何生調轉,-p&lH2|Z
董伯伯都做得好架!

yutik 發表於 2005-5-16 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-16 01:16 AM:ES{&@'pV4M.}
我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬... [/quote]
&G vb6t1i8ac
,M._qv f$Z~WL 我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪
l bt3JSHV3u 而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑-jj#M6z(m6V ^B5j
我地要以自己係中國人而傲!!!B*Qz@ b_'U5p;L2}!q
勢不當東亞病夫

nelly 發表於 2005-5-16 01:59 AM

exactlyU~-q'YcnWq
No way for Macau be better than HK in that way!!
6`i!I$Lw(j,iq C the GDP, c the living standard. C how many people come to HK for shopping??

yutik 發表於 2005-5-16 01:59 AM

其實咩澳門, 香港
2L`yD0Hh\yS*E2k 大家都係自己人, 中國之所以失敗就係搞分裂, 搞內訌
,Q~6G$N c!tzNm6d7r 8G'kw.f bT-El
你睇下Germany BISMARCK點笑我地中國[:c*y%A$dSaa7I
"早 在 一 百 多 年 前 , 李 鴻 章 訪 問 德 國 , 會 見 德 國 鐵 血 首 相 卑 斯 麥 。 卑 斯 麥 看 不 起 這 位 遠 道 前 來 的 中 國 宰 相 , 像 老 闆 面 試 一 樣 , 不 客 氣 地 問 他 : 「 你 當 了 一 輩 子 的 中 國 宰 相 , 告 訴 我 , 你 有 甚 麼 足 以 自 傲 的 政 績 ? 」 李 鴻 章 就 說 , 他 怎 樣 領 導 軍 隊 剿 滅 了 太 平 天 國 和 造 反 的 捻 匪 。 卑 斯 麥 聽 了 , 據 梁 啟 超 記 述 , 通 過 翻 譯 告 訴 李 鴻 章 : 「 誠 巍 巍 矣 ! 然 吾 歐 人 以 能 敵 異 種 者 為 功 , 自 殘 同 種 保 一 定 , 歐 人 所 不 稱 之 。 」 意 思 就 是 : 「 呀 , 你 真 係 把 炮 ! 不 過 , 我 們 歐 洲 人 卻 認 為 , 打 仗 , 要 戰 勝 外 國 人 才 是 真 英 雄 , 你 的 軍 功 , 只 不 過 是 貴 國 內 部 的 自 相 殘 殺 , 這 樣 來 保 持 穩 定 , 我 們 歐 洲 人 最 看 不 起 。 」 把 李 鴻 章 搶 白 得 一 陣 臉 紅 , 卑 斯 麥 冷 笑 一 聲 , 端 茶 送 客 。 "

vivienna 發表於 2005-5-16 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2005-5-16 01:55 AM: Y9Z1l(K3M
我地身為香港人(中國人), 唔應該因為鬼佬識我地而覺得自豪B;H?b#~(}
而澳門人更不應因為鬼佬唔識而自卑V5W3l"eUcH
我地要以自己係中國人而傲!!!/EI1~!}Y7ev(OOXsNA
勢不當東亞病夫 [/quote]*g{H.f!P5NE
你講得好岩﹐認真地講﹐我曾經有個澳門朋友好鬼自大﹐有次距踩我地香港﹐我慶合合同距噪﹐跟主就反左面。

iad 發表於 2005-5-16 03:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

truelove 發表於 2005-5-16 04:09 AM

澳門除左賭場同夜總會之外.x G"[&w6qm_u
我諗唔到有咩特別出名喎 =D

vivienna 發表於 2005-5-16 04:51 AM

[quote]Originally posted by [i]truelove[/i] at 2005-5-16 04:09 AM:c'QD!m~yfz(t0u
澳門除左賭場同夜總會之外.&wv4jH4C
我諗唔到有咩特別出名喎 =D [/quote]2eb7a.il \|b
D女仔都醜樣D

honeyharajuku 發表於 2005-5-16 05:40 AM

既然澳門真係咁差....eC ~`S
|$`T%V a1A
我諗極都唔明點解... x%h4V;`3jXdB
L N!P-V'R
同我有4年感情既初戀女友會嫁鬼左去澳門.. (勁似Jade嫁佢.不過再瘦少少)
)lqV+{9I [+}s ^@"b V*S,C&s
爭卡數就識搵我.  條仔唔係度就識掛住我 打比我.

vivienna 發表於 2005-5-16 06:13 AM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-5-16 05:40 AM:
J1r C4~9j2U"k(W!zu:qX 既然澳門真係咁差....]c/vf0e+W] u\;Q!L@
6\ L:`a.p)D$Sf
我諗極都唔... [/quote]
#O6hR l;b 甘咪正明澳門人碌7甘

chickenboy 發表於 2005-5-16 08:21 AM

香港人真係要爭氣,我記得有一次...見到yahoo有人post左
:?W+unvs 個topic出黎......"叫做澳門賭業害死好多香港人"(大約係咁嘅意思)
P`*bgk,b)[ {8V 睇到好多香港人同澳門人喺度互插,咁我咪打左句"本是同根生......"(Z5{1J1h1W-Ij[
後尾我見到有個澳門人post左句"邊X個同你同根生......"M(Ort5M W} X
SO我係極度討厭澳門人....
*PZ;y8oKW'^ 大家一定要爭氣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dereklike 發表於 2005-5-16 11:06 AM

你應該去查下香港同澳門既人均生產總值係幾多

老鬼X 發表於 2005-5-16 08:57 PM

我認為董伯伯係做得唔好 只係0係阿何好運o者 v R9o0J8Hf/[;x
老實講澳門有幾大?只要分得好o的餅仔就ok
7Ic)]6O+^1r!m4_K1Kg 咁你話有幾難?o個邊除左賭場之外
5YL g$X.m 有乜係世界知名架?而香港又有幾多?(世界知名)
KX/GGsF F/f 如果唔係歷史既關係 共產黨又點會俾佢開賭$tz)R;t;X(n
無賭場 澳門又會唔會咁旺?4_x B/| Om_
唔好灰心 正如董伯伯話:你(澳門人)好膚淺:):)
-B"qap*N)dz 0v*na4p~'N`#`+T0Hz
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-5-16 at 09:12 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 19xx-6-30 01:16:uBGs0\
我同個澳門朋友上個月去美國﹐個鬼佬... [/quote]RX`gn6S]b
我地有精英大師:lol::D:P;):):cool::cool:

老鬼X 發表於 2005-5-16 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]nelly[/i] at 19xx-6-30 01:59:
$\!JVt&f:~B7w|x exactly,b'U ]+bT*eS)y8^
No way for Macau be better than HK in that way!!4~&bTf-NV)h7I H1`dF
C the GDP, c the living standard. C how many people come to HK for shopping?? [/quote]d$X*s8A#qg:h
可唔可以就下我唔識英文既朋友?
+QZ ^#n,H#U2b6U 我唔..唔..唔..識英文架!嗚..嗚..嗚:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.