娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [5/21吹水加分題] 依家澳門勁過香港, 有冇攪錯?!!
hiroraymond
發表於 2005-5-16 01:11 AM
[5/21吹水加分題] 依家澳門勁過香港, 有冇攪錯?!!
前幾日係澳門,
UST1O9q
同一齊去既朋友係度吹水飲野,
jJs-Y,xI
咁岩播緊晚間新聞,
tOR{"X6l pV i
唔記得佢播緊咩新聞,
Y7Rl5QIQ%K
之後隔望個澳門人好大聲咁話,
+^ W UJo&L&yuD
wNy6q ?8k
『香港 out 晒啦,
b_P5U k:C d^k
依家澳門個勢係勁架啦,
:w9YC'@g"hl
繁榮過香港幾多,