娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Rika 發表於 2005-5-16 10:10 PM

[5/18吹水加分題] 失業人知唔知自己點解失業?

失業或無業人士知唔知道自己的失業原因?
O PL!RKi8p9_ ,n @;kn(?I
1. 自己唔夠勤力? He\8?2A
2. 無工作表現, 低於要求?
+rE2uQh6K@Q 3. 常遲到, 早退, 請假?-A5e;t)jI)\
4. 無心工作, 心散, 發呆?
-Ie7A2|mhN'])x8P jc 5. 太出位, 發言高調? F ?~M o-t
6. 同事間關係惡劣, 搞小圈子?)BV/i3]9r `.Q$^ oq/e
7. 同boss唔夠friend, 出言頂撞?
@#OQ u(_*A/[D 8. 其他
5j5W_ M%^ 9. 放棄搵工b f\x X? Z(A%Y
10. 結構性q]k6]E3n c@
D SD } Bj0M
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-5-16 at 10:18 PM [/i]]

anthraxdaniel 發表於 2005-5-16 10:13 PM

先業?wt is the meaning

Rika 發表於 2005-5-16 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]anthraxdaniel[/i] at 2005-5-16 10:13 PM:#WQ_[ _2B;Y,qa
先業?wt is the meaning [/quote]0I1t7py,b-{n1Fi|
唔該晒:P

發表於 2005-5-16 10:41 PM

結構性係乜?

Rika 發表於 2005-5-16 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-5-16 10:41 PM:
V%iFAY!?F0g 結構性係乜? [/quote]m;b @D&ERZ2@
Good question, 問得好!7^*_k)qaOZ
long-term unemployment that results from structural factors in the economy, such as a mismatch between the skills required by newly created jobs and the skills possessed by those who have lost their jobs in declining industriesoT#L [c ~o
結構性失業係話佢做緊o個行, 全個行業收左皮, 同埋係你所擁有既技能己經無用

老鬼X 發表於 2005-5-17 12:35 AM

懶懶懶

Rika 發表於 2005-5-17 11:34 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-17 12:35 AM:)j1tX D9Yv
懶懶懶 [/quote]
#QL c ICH@Z 即係話你1至4點都有齊呀?

膠佬 發表於 2005-5-17 01:20 PM

失業或無業人士知唔知道自己的失業原因?
8ceE7],_]6u9s 實在有太 Many ,s&gt at.F
有啲人懶 ,4` Rjt.?Y
唔肯去工作 ,
_j y8M |z9F7g 經常遲到, 早退, 請假 ,
d1_F2x"U:o*]z 搞小圈子 ,y+Xr/]6O(H
搞破壞 ,
j,u gy R8wt/j 無心工作 ...... :o

【車仁】 發表於 2005-5-17 06:48 PM

有手有腳邊會搵唔到野做架=.="Wm#c+G)P
係而家d人要求高,tS5fmG#v [dGW
曾經有條友叫我個fd介紹份工比佢做,
MmS9n'rd+b 我個fd問佢想要幾多人工,工作時間幾多度,
:b"?t4U#Dur%nf 呢條友竟然答人工要過萬,一日最多返8個鐘,
OI b4P&u j7_&UO 呢條友仲要係中5都未畢業果隻,
1b5P@q;zV#I0p 你話呢d人好唔好笑?

Rika 發表於 2005-5-17 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 06:48 PM:
ql)sOFL$x 有手有腳邊會搵唔到野做架=.="G y Y-UV
係而家d人要求高,
z'zDO Xe7n 曾經有條友叫我個fd介紹份工比佢做,1y%Z0VL&L'\u[T
我個fd問佢想要幾多人工,工作時間幾多度,Q$H)^5utrP z i
呢條友竟然答人工要[color=Red]過萬[/color],一日最多[color=Red]返8個鐘[/color],
V6GIe(h 呢條友仲要係[color=Red]中5都未畢業[/color]果隻,
dQ2i.DO/bYQ q 你話呢d人好唔好笑?
-L,G"p R ?9jL$X$Dqs [/quote]
%f8C!Yt-G!P j 証明左佢真係讀得書少, 唔怪得佢/H#ht'x5cd.FN~
月入過萬同最多返八個鐘係有的
/UJMH.qp 不過唔會係中五未畢業的人aU@J$zR?
如果佢有咩特殊技能就無得講, 特殊技能係指無乜人有同埋係有用的 m!LC5{SGbvy2?'f^
"Yb;t.z.v;@7J2J-y
取得較高人工的另一個可能係當經濟興旺bo(UB}H-HL/_5FT
因為人力, 土地, 天然資源都係有限
4Pw;C6H9OI`m.Z*z 當經濟對人力, 土地, 天然資源的需求曾加, 而人力, 土地, 天然資源的供應不變
w^ ]+A"` 人力, 土地, 天然資源的市場價值就會上升
L4u9yn!PkTkA 到時唔須要中5畢業都可搵到好工/E ^%u{2~5p
不過政府唔會想見到這個現象, inflation 會產生好多問題
Jf^Ol 原因唔講咁多, 廢是悶親大家

【車仁】 發表於 2005-5-17 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-17 07:54 PM:*y%W8anB

x\sUdS;r8J 証明左佢真係讀得書少, 唔怪得佢
z;? x*EWyGd ... [/quote] B1Qx8TG|A?8`
我都贊成你既講法既, |/FAX6{o$z H
但係香港就好難做到啦

Rika 發表於 2005-5-17 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 08:18 PM:I!tHr/PS*h Z9x

Z W h2i]G`QR'c 我都[color=Blue]贊成[/color]你既講法既,2Fp&K}n8nc
但係香港就好難做到啦 [/quote]t Q ] neX

:g!J-~/IL)pz_G [color=Blue]Thank you[/color], :lol:.S(ap4n US
X+Qm$j%R'`^ PM`%N
唔單只香港
4om {p|Aj8U 其他地方都係好難做到 n7E1CS V)Jf w
因為有其他因素會影響到就業機會:cQk4rikk3@7\
例如輸入外地人才同埋廉價勞工
6N4H8k?f9h 不過政府都有 policy 去保護本地工人#Z8^_;U4\k hPF
b FH}$nC&zj
[[i] Last edited by Rika on 2005-5-17 at 11:49 PM [/i]]

【車仁】 發表於 2005-5-17 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-17 11:44 PM:.]%_6mf8K [$Y x{d

3Z Nw6\ Lj4f3i
qX5{by_)kV5g [color=Blue]Thank you[/color], ... [/quote]
y7a0PU0_c]C 係...........!UB,u(LYfah
以前本econ書都係咁講=.="

Rika 發表於 2005-5-18 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]【車仁】[/i] at 2005-5-17 11:59 PM:%w%\:oY%I#t

-tj$u(ptHZ 係...........+D8Y;EzA*cE
以前本econ書都係咁講=.=" [/quote]N HJ9w$sZ8G;s;J1m
讀過下咁喎:lol:

老鬼X 發表於 2005-5-18 12:22 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 11:34:
G^0K@XzZ r W bm)^bol9e'u
即係話你1至4點都有齊呀? [/quote]&?mBm Hbf%cB2b6O
sorry!我唔會俾自己無野做
.PY"_ CO 我太貪錢:lol::lol:xOi o5m{ z1T
係香港只係你認為直唔直!vVB0KM5F%l9Y/o
唔係吹水 三年前我搵十幾萬一個月
a"R0vrQ.g!c2x 依家?做裝修搵9000af!P {(O[
唔一定咁灰既

Rika 發表於 2005-5-18 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 12:22 AM:Y5y)x)G? _;If8`

L,Y9K SOH{'t sorry!我唔會俾自己無野做'k:R kkd
我太貪錢:lol::lol:
(M:Zp%IwM'e'^v 係香港只係你認為直唔直!7^}Qm`%dYq)fQ
唔係吹水 三年前我搵十幾萬一個月!sAXc uh!I
依家?做裝修搵9000hCDgMv]
唔一定咁灰既 [/quote]
5iORCb 由十幾萬一個月一變變到九千裝修
%D9a'z[[ }1_(~ 好大轉變, 發生左咩事呢?
-i-e9gA*AJ"x 如果唔係犯法野, 介唔介意分享下呢?

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 00:44:
r*A$uG0rN kK'I6t WX"L.t OQ5c
由十幾萬一個月一變變到九千裝修
t'yV\0X!P3S+| m 好大轉變, 發生左咩事呢?
)?Y F;z7^&b lU:y2K#` 如果唔係犯法野, 介唔介意分享下呢? [/quote]
(`%^b$Tt Jn/I:B,ze 我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯法既
)ed$^Ma-z)K Z%r 唔長遠同埋自已懶 又輸又大洗:P
bx@#? Gj/WV.J!Sh&V 所以轉下 幫我阿哥手s,c(D\y#g#`rP KF:m
大轉變?由頭黎過o羅Z @,S3G5n2ow
人生係咁家咁家o啦9Od8F#O.k_
有起有落嘛!平常心對咪得o羅:D
8xf~Or#f[6H 我老婆話對我有信心o咼!7zEKFW({
遲的有$$咪再戰江湖 做下生意仔:lol::lol:L} Th}d?.TD {W
發大達:lol::lol:

sfxc0000 發表於 2005-5-18 07:21 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 07:19 PM:Iac!q9u#SM:b

"M(n?*t KR)j`n 我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯... [/quote] E(f4Tpt;l r
如果d人好似你咁諗咪唔會有咁多人自殺囉:):)

老鬼X 發表於 2005-5-18 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 19xx-6-30 19:21:I:K(P!{7I6wU

^/R1UfV 如果d人好似你咁諗咪唔會有咁多人自殺囉:):) [/quote]
7c4k!l_"`3| n 賭徒就好似老同咁 無得eN2`c2lB3D en
我有抗體架:P但係有時都會病發啦:(:(
~L6GaM3K"q 何況無o個o的:P

Rika 發表於 2005-5-19 01:45 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-18 07:19 PM:l9c*{v\*u
y8q;tQe&l7H
我之前係做賭場 (x碼仔)基本上無犯... [/quote] i GoG*kj
有老婆支持太好:lol:pE~bH
祝你早日發達

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.