娛樂滿紛 26FUN's Archiver

over1 發表於 2005-5-19 03:53 AM

I would say not enough connection. Networking is really important nowadays. If you have many many friends, then u would get a job much easier.

LMQ 發表於 2005-5-19 07:11 PM

自己未試過失業_A7A"l4N/ii
不過我估有咁既可能性
$xJA-Qd -PGCn}5M s+O o
1.自己既要求太高H2`A/p+r+E FC5V X
2.對工作產生厭倦,重而唔想做野
j ]%W2licbYS/}9[ 3.自己懶,寧願o係屋企做二世祖等自己阿爸阿母接濟,都唔肯靠自己雙手出黎搵野做(呢d人真係餓死都係抵佢地死既人) ?R#{X,[&o gx P
4.出面競爭大,自己唔夠班根本出唔到黎搵食
{%WKV:AG'S)` 5.有可能人際關係唔好,得罪左人,搞到俾人陷害,工都冇得返..可以講話係自己待人接物既問題wDwD6G3X,^)\

2@`8uNPT}*|w 唔知大家點睇~

marqzho 發表於 2005-5-19 09:49 PM

我就咁睇....
n/] W{l;ihJ 失業可以分幾階段既人.....ic~-Hok
例如.....青少年,多數都係因為學歷低,做唔到d技術性高既職業,加上經驗不足,又怕涯怕辛苦
2y,L@ SUphI 中年人仕,學歷低,競爭大,再加上可能打份工仲少過坐係屋企拎綜援-S5w.V3u DtiR5aR
較老的,不多不少被社會所歧視,對工作又有所厭倦......)V)?6p,zE9f2|

U1I3d{"YzR*S?)b ps....結構性...??我想不會吧......政府都提供了不少的培訓課程吧....

老鬼X 發表於 2005-5-19 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 19xx-6-30 01:45:
Z'?;gy([-Ym
z1|*}a$@7F 有老婆支持太好:lol:^'_YnYP
祝你早日發達 [/quote]
+c:]5rm,J `;?n xQ'y 多謝哂:lol::lol:

老鬼X 發表於 2005-5-19 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]over1[/i] at 19xx-6-30 03:53:wnn+ed}?'[c
I would say not enough connection. Networking is really important nowadays. If you have many many friends, then u would get a job much easier. [/quote]_H wP9[CS:o
睇唔明:(sorry

老鬼X 發表於 2005-5-19 11:01 PM

阿LMQ兄 marqzho兄L.~"l8a9S}Q[Z
我好認同:D:D

marqzho 發表於 2005-5-19 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-19 10:59 PM:dfa w ^;[gkw't\

FV4mLcs 睇唔明:(sorry [/quote]1dC8KE`&w f%L"]/O(y
佢應該講緊人際關係...如果你關係網大...多d朋友..易d搞工

老鬼X 發表於 2005-5-19 11:41 PM

唔該哂:)

Rika 發表於 2005-5-20 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-5-19 07:11 PM:7joIf+I/y
1.自己既要求太高 [color=Blue](會想進升但未會導至失業, 有上進心係好事)[/color] @W T[ X
2.對工作產生厭倦,重而唔想做野 [color=Blue](未影響到工作表現都無事)[/color]ix0]+p0QCu(p @4L _
3.自己懶,寧願o係屋企做二世祖等自己阿爸阿母接濟,都唔肯靠自己雙手出黎搵野做(呢d人真係餓死都係抵佢地死既人) [color=Blue](反面教材)[/color]&_#o T:E\7{(s G _d
4.出面[color=Red]競爭[/color]大,自己唔夠班根本出唔到黎搵食 [color=Blue](Good Point!)[/color]EIT;`uC*J4m{5^
5.有可能[color=Red]人際關係[/color]唔好,得罪左人,搞到俾人陷害,工都冇得返..可以講話係自己待人接物既問題 [color=Blue](人際關係都係好重要)[/color][/quote] _doG$Di
4U'S G O7^
競爭同人際關係都係重要既一環
u.o_/OswW hc
1N9@'QO8z*G1Q'@&p [[i] Last edited by Rika on 2005-5-20 at 01:55 AM [/i]]

LMQ 發表於 2005-5-20 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-5-19 11:01 PM:
0V8D.yTc9L 阿LMQ兄 marqzho兄#L |&gS;g
我好認同:D:D [/quote]
*VMB2Z+w'Q6} 多謝你既支持^^:)

LMQ 發表於 2005-5-20 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-20 01:52 AM:5W7Db#C6`sJ#]$`
|-a)] t!x sX#O
1.自己既要求太高 (會想進升但未會導至失業, 有上進心係好事)%k7{1Q2IACW+pw-Nt
2.對工作產生厭倦,重而唔想做野 (未影響到工作表現都無事)G3oUDE0D
3.自己懶,寧願o係屋企做二世祖等自己阿爸阿母接濟,都唔肯靠自己雙手出黎搵野做(呢d人真係餓死都係抵佢地死既人) (反面教材)L]nFN
4.出面競爭大,自己唔夠班根本出唔到黎搵食 (Good Point!)
#[`-_)t%T9Fx!^ 5.有可能人際關係唔好,得罪左人,搞到俾人陷害,工都冇得返..可以講話係自己待人接物既問題 (人際關係都係好重要)"C-f.w` I3B.w
[/quote]
7U.Lio&PGKgi 1. 會想進升但未會導至失業, 有上進心係好事<---但係有時上進心就足以令到你變成失業大軍~所以要兩睇~唔可以單看一面便決定點做
k^:n;n.m!KBa 2. 未影響到工作表現都無事<---我既意思係自己做到悶,用四個字黎形容..力不從心..即係做到你唔想再做落去..唔關工作表現事,主要係冇果種heart做落去Fi(g1s XO
3&4. 多謝^_^
9A$v {SNP c}@u 5. 人際關係都係好重要<--係架,任你做到曉飛都係冇用,人地有心裝你彈弓,就足以玩死你,相對黎講同人打好關係,就算自己做得差,都仲有人助你一臂之力~有時可以有事半功倍效果~

Rika 發表於 2005-5-20 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]marqzho[/i] at 2005-5-19 11:27 PM:
SS!n;Q3Nv5ET/O @I*wD6D"Na K+B
佢應該講緊人際關係...如果你關係網大...多d朋友..易d搞工 [/quote]
Pfd/Y"H A$bt L 人際關係係其一
"aQ QIi!k Business Communiction Skill 都係好重要
Y SeRc-T8] 因為人際關係會帶比你一D機會, 之後就要說服人地做咩要請你或者升你
P YB!zW 盡量發表自已的工作經驗, 學歷, 同對其識位的看法但記得不可誇大

marqzho 發表於 2005-5-20 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-20 08:40 PM:E\ z:p.T jT xS#S@.v
VPF6ZK7| K
人際關係係其一3k*\F?6qU
Business Communic... [/quote]
R)o&V8] w7HZ m3z#L 我同意呢個skill係求職甚至以經在職既重要一環_]x!E o1}
基本可以話係一項不可缺少的一環,
#of(S6\1z)Wp1Iw$? CK 但係我覺得咦家既人失業,未必係因為佢地呢個skill
O,C5vs5QgS r 但係係無呢個機會比佢地發揮,,v'MMT a3|YHtR
因為出面競爭實在太太大,出去搵一份比較一般既工作,H"~R1q l
你既競爭對手隨時係一個碩士,或者係一個做左十幾年廿幾年野既人gB(Bai
出一出去一個招聘會,隨時講緊一個職位係成幾百什至千人去爭W(q1@6|(_a7k
你無一個特出既interview加上學歷經驗等supportmspW"I({B
你點同人地爭...!??

大家樂1234 發表於 2005-5-21 05:16 PM

學歷唔夠高無得同人爭

Rika 發表於 2005-5-21 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]marqzho[/i] at 2005-5-20 11:07 PM:
5L_Wzw O,[ K:{ SEz*N`f
我同意呢個skill係求職甚至以經在職... [/quote]
&zK^ cYRk
)W,j7Y t{z+E 香港而家由 recession 慢慢返去 recovery stage, 係需要時間^ q!D9jt%?4G7b2^7b.@
要等 investment, consumer spending, government expenditure 上升 (暫時唔計出入口問題) 失業問題會得到進一步解決, 工多過人時, 競爭既影響就自然細左 (暫時唔計較咩行業)

Rika 發表於 2005-5-21 05:20 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-5-21 05:16 PM:
#FRE`r/S"S,^ 學歷唔夠高無得同人爭 [/quote]
aWCa {*W R&a$~f |)a
有d工係唔需要學歷, 但人工自然較低!WDxD#d
無免費 lunch 嫁, 要競爭就進修啦

marqzho 發表於 2005-5-21 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-21 05:17 PM:
4F&_Xp3}
L-a0?Z#?0N
~]W!E'nm j 香港而家由 recession 慢慢返去 r... [/quote]1N_rffG
嗯..
3B/N ewF"k}s5d)o 簡單講.....經濟好果時....人力需求就會增加....
3dH#nG4Ja[ 工多過人時...失業問題就易於改善...
Ye2D)F&Zt,j 不如親咦家好好進修以備將來之用...

xthmkn 發表於 2005-5-21 09:47 PM

間野執左..

leonBH 發表於 2005-5-22 02:31 AM

黃子華話..hc[ @W4G E
你要讀多d書...Z7A1aOKX4[3_o
只要讀多d書..你就明白自己點解冇野做ga喇...

本篤十六世 發表於 2005-5-22 03:41 AM

I think 1. 自己唔夠勤力?
f\Yz#u is the main point.And thegDN C;~&R
reason is lack of confidence
SDuq&D(C$b3Dv`5K and low education level.

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.