娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Rika 發表於 2005-5-22 03:45 AM

[quote]Originally posted by [i]marqzho[/i] at 2005-5-21 06:50 PM:
-wDV_;J Wp*L$Q
3|Y q$v^.h0Jq 嗯..
n7PCb/kH(?1F"[*yJ 簡單講.....經濟好果時....人力需求就會增加....
3f*J7G7m.J_ s} 工多過人時...失業問題就易於改善...f3A`C8}D l
不如親咦家好好進修以備將來之用... [/quote]
ja__~s,A5[ 同意

Rika 發表於 2005-5-22 03:47 AM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-5-21 09:47 PM:
C J ~ d3S%I 間野執左.. [/quote]
p'Z&R$yD 介唔介意講下係邊行?

Rika 發表於 2005-5-22 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]leonBH[/i] at 2005-5-22 02:31 AM:
zqF1F A$W&~"o3c 黃子華話..0^AQWx}"s&z
你要讀多d書.../VJ'u.[2}f tW7]U
只要讀多d書..你就明白自己點解冇野做ga喇... [/quote]e^T a M[1l
同意
I2G(`-o@N 因為黃子華, 我上經濟堂特別留心失業問題

Rika 發表於 2005-5-22 04:02 AM

[quote]Originally posted by [i]本篤十六世[/i] at 2005-5-22 03:41 AM:(|KMv9|9C[
I think 1. 自己唔夠勤力?7hfvPi[V
is the main point.And the
h-Yi'@)Cm&uzwd reason is lack of confidenceZ/_D9B!V5b#Aa)B
and low education level. [/quote]
0??rQP.I lo 個人因素其實係好細既原因N-n9@$Y4a q H
因為失業率係由經濟帶動

xthmkn 發表於 2005-5-22 08:53 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-22 03:47 AM:`Q4v1`&y7g!T
2ee#\1`}uC
介唔介意講下係邊行? [/quote] fCe5[ Q
我之前係間餐聽做 -Y H!o'H#UA*E`^j Q
做左3個月 間野執左  我都係返到去先知道佢執左 6LK8G r'[:A f
差我成個月糧

vivienna 發表於 2005-5-22 01:27 PM

D老細請人全部都要經驗既。。。。。。岩岩畢業又點會有經驗呀﹖

Rika 發表於 2005-5-23 02:40 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-5-22 08:53 AM:g-O&aNZc;U;{
$r8ph OQ O/ryW5wX!H
我之前係間餐聽做 -y*i"M:C X,w
做左3個月 間野執左  我都係返到去先知道佢執左
6vFcH,F-BDN 差我成個月糧 [/quote]
(J8ZM3LUqRN9t^+{
0Z l|.a/F7y;]{w 如果你間餐聽係 target D middle and low income 既食客
K3O2a Jr 係經濟低迷既情況下, middle and low income 既人受既影響最大
)`-G1}*i oW9n2_ 大量減少 spending, increase saving, low spending confidence, decrease investment
,x ?H0v\5U"WXlk*~ 各行各業既生意一定大受影響, 執左都無辦法

Rika 發表於 2005-5-23 02:41 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-22 01:27 PM:T_ sLA
D老細請人全部都要經驗既。。。。。。[color=Red]岩岩畢業[/color]又點會有經驗呀﹖ [/quote]gW.y`i2hJj0a-m
大學生?

vivienna 發表於 2005-5-23 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-5-23 02:41 PM:X[0e7y'I BF

W7{'D8o6?.G-GwaZsp$X 大學生? [/quote]
Raj_5z8W!n

Rika 發表於 2005-5-23 03:22 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-5-23 02:49 PM:Vi#JoP&I V q7{
Z}@.k]LG&Gg
係 [/quote]
J;g:M%O r9FS+p*Z`9^ 你既要求只要唔好太唔現實相信唔難搵到工
7{(z.K*Dk0qB5K 我提議你有工就做住先,唔好介意由低做起q4}Kc9_l,q7R
就算佢唔升你,之後轉工都叫有工作經驗啦

發表於 2005-7-7 04:49 PM

[quote]Originally posted by [i]anthraxdaniel[/i] at 2005-5-16 10:13 PM:
#U}3b"{]d*j}9x 先業?wt is the meaning [/quote]5?6?-wnEp/B|

k+]"P*x~],j#o 有能力溫工,/BeI8m"@3}
又想溫工,
-ux:v%OMr9Ua 但又溫唔到工既人謂之失業。

發表於 2005-7-7 05:18 PM

可以咁睇, q.E+EhBb{ n$Y:b0E
員工提供既勞力係一種貨品。
]3U&KZj*\r4Q 失業既人無人請因為人地認為佢既勞力唔抵買,"A[ai'ux
即係請多佢一個對老細帶來既收益少於你既人工。j0JWUBTI"w
而造成咁既情況原因有:
6}%a _'\X sOg 1.要求既人工太高
:_x|!h Nx(VD  無論佢幫人賺到幾多,人工高過佢幫人賺既錢都係無用。Av7u^*f8Onq
2.無料
eI'X:Vj"@E)E"Xs  要求人工幾低都好,幫唔人賺錢先弊。 Q f/[bJ9t pkHo
3.唔夠人有料
2KSv?/LIk  好勒~你可以幫人賺到既錢係高過人工。d xa ]Y3R p5Y!I
 但係根據邊際效用遞減,如果間公司已經請左好多人,
1J0Z!H5y q4\9NN7_?7_![  請多佢一個公司所增加既利潤可能反而少過佢既人工。)D"r{/c8Ia
 但係如果佢有料過公司入面d人,炒佢無甘有料果個再請佢的話公司都有賺。
l gh!L p f;@  但係無人地咁有料的話人地就唔會請佢。5x?A7{:t+^/` EP
4.對公司造成損失 Mb;D#U#We2};k
 無論你幾有料,如果粗心大意搞到公司損失, F V7~)v q4?9X}(M
 或者人品唔好搞到人事關係差,影響整體工作效率,
B e/Rig8m%DI  人地都唔會要佢。Uv2@GUD
(有d公司唔只重視錢,會重視工作氣氛,所以影響工作氣氛都可算係對公司造成損失)
&c S/ma"y%g9wC(A 5.對老細造成損失;tu)f?'yS'w-T%Q
 呢個唔使講,乞老細憎時都無著數。

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.